[GOLF MK3] VR6 Yellow Cab :) all foto str. 1
Moderator: G0 Karcio
- Fredi88
- Storm Beige
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 18:52
- Lokalizacja: Hönigsberg
- Kontakt:
[GOLF MK3] VR6 Yellow Cab :) all foto str. 1
Posiadane auto: YELLOW CAB
Marka: Volkswagen
Model: Golf 3 VR6 -> Golf 3 VR6 USA
Rok produkcji: 1992
Kolor: był granatowy -> jest żółty metalic
Pojemność: 2792
Moc: 178ps
Silnik: 2,8 VR6 oznaczenie AAA
Wyposażenie: elektryczne szyby, elektryczne lusterka, elektryczny szyberdach, ABS, EDS, MFA, centralny zamek, wspomaganie, 8 głośników.
MODYFIKACJE:
Car Audio: póki co brak, ale plany są, uzupełnię jak zrealizuję
Felgi: BBS 6,5Jx15 195/50 i felgi od chevroleta corvetty 17" 8,5J przód i 9,5J tył
Opony: przód 195/40/17, tył 215/35/17
Zawieszenie: kit 60/40 spax z regulacją twardości -> gwint ta technix, gwint FK -> gwint FK z regulacją twardości -> zbieram na airride.
Opis zewnętrzny: buda auta zmieniła się całkowicie. Auto zostało poszerzone o ok 2,5cm na stronę aby zmieścić szerokie koła. Klamki od polo 6n bez zamków, cały pakiet usa tj, zderzak przedni, zderzak tylni i klapa z usuniętą wycieraczką i zamkiem, zaspawane są również kierunkowskazy boczne jak to ma miejsce w wersji amerykańskiej. Zmieniony został również front na ten od vento który został przyciemniony i pojawiły się listwy od mk3/4 cabrio pomalowane w kolor nadwozia. Na tyle siedzą helle czerwono czarno czerwone, chyba największy rarytas wśród lamp do mk3 Na sam koniec oczywiście zmienił się kolor, z granatowego, na żółty metalic.
Wnętrze: Kiedyś seria vr6. Obleśne granatowe wnętrze i zwykłe półkubełki. Zmiany zacząłem od kupna foteli recaro i kanapy z podłokietnikiem. Całość poszła do tapicera. Fotele i kanapa są obszyte skórą z audi, środki są z czarnej alcantary a wszystko wykończone jest żółtą nicią. Oprócz tego alcantara i żółte przeszycia pojawiły się na boczkach. Podsufitka również jest obita alcantarą. Musiałem też wymienić deskę rozdzielczą, dywany i wszystkie nawet najmniejsze plastiki na czarne. Do środka wleciały również czarne słupki a,b i c oraz rączki od passata.
Silnik: Tu też się trochę pozmieniało. Silnik wypluł na hamowni 178ps mimo to przy malowaniu i wyciągnięciu z budy został zrobiony mały przegląd i remont. Po remoncie silnik został rozebrany w miarę możliwości i pomalowany w kolor LC9Z. Alternator również został złożony na nowych częściach. Wisienką na torcie jest kolektor pomalowany pod kolor auta z wnękami pomalowanymi w LC9Z... Mimo to komora jeszcze nie jest na ukończeniu, planuje pochromować kilka elementów i co nie co poobszywać skórką.
Auto kupiłem w maju 2009 roku. Powodem sprzedaży poprzedniego mk3 była zbyt duża ilość podobnych aut.
Tak wyglądał zaraz po zakupie:
W VRke nie chciałem inwestować pieniędzy, dopóki nie byłbym pewien, że z autem jest wszystko ok. Więc pierwsze co... HAMOWNIA i oto wykres, z którego zadowolony jestem jak najbardziej.
Na pierwszy ogień poszedł front... Wywaliłem grill bez znaczka i jasne blendy ze zderzaka. W to miejsce wskoczył grill starego typu od vento i czarne blendy z kierunkami . Przy okazji sesja ze znajomymi na nieistniejącej już cegielni.
23.06.2009
Mówiąc "dość" oklepanym felgom, postarałem się znaleźć coś, czego jest naprawdę mało w PL... efekt? felgi: 17" 8,5J i 9,5J
Oprócz tego wskoczyły jeszcze opony 195/40/17 na przód, tunel USA do środka
i kilka dupereli do wnętrza typu regulacja elektrycznych lusterek w czarnym kolorze.
3.07.2009
Opony 215/35/17 na tył, continental po 7mm
zawiozłem również wnętrze do obszycia, tj fotele recaro, kanapę od vento z podłokietnikiem, 4 boczki, słupki i podsufitka.
25.07.2009
Kupiłem zderzak przedni USA razem z obrysami, kratkami, belka i całym wzmocnieniem
29.08.2009
Przymiarka kół, gwint na dole + 2 grubaski w bagażniku
11.09.2009
hella red (które prawdopodobnie ustąpią miejsca HCC)
15.09.2009
kieszenie z lampkami...
29.09.2009
Wspomniane czerwono-czarno-czerwone helle, o których marzyłem kilka lat
Później działy się mniej, lub bardziej ważne rzeczy... ale myślę, że nie ma sensu ich opisywać. Mk3 całą zimę służyło mi do poruszania się po śniegach. Bo mk1 które jest po remoncie szkoda mi było ruszać
W między czasie wskoczył gwint FK, zamiast TA Technixa... i golf poszedł trochę na glebę...
21.03.2010
Trzeba było w końcu wrócić do projektu i zacząć coś działać po dłuuuugiej zimie
Zacząłem od przymiarki kół i pojechałem na nowym gwincie na ustawienie zbieżności. Gwint musiałem ustawić 3,3cm od dołu, bo jak był niżej to koła opierały się o nadkola i nie dało się ruszyć auta. Jak nadkola doczekają się wydmuszki to myślę, że i tak jeszcze zejdę 0,5-1cm w dół od tego co teraz jest na fotach. Z reszta wszystko na zdjęciach widać
8.04.2010
Byłem na ustawieniu zbieżności i wyszło, że mam do wymiany gumę na wahaczu i jeden drążek, więc zrobiłem zakupy z zapasem. Drążki, sworznie, końcówki drążków i 4 gumy.
Na drugi dzień pojechałem na wymianę części, więc znów koła na auto bo trzeba było całą geometrie zawieszenia zrobić.
19.04.2010
Gdzieś tam zaraz po zimie wyleciały nakładki z nadkoli, bo docelowo ich nie będzie. Przymierzyłem tył przed samą wizytą u blacharza właśnie bez nakładek i trochę się załamałem widać też jak fajnie się guma naciągnęła
Następnie auto pojechało do blacharza.
15.05.2010
Golf wrócił od blacharza. Poszerzenie jest takie, jak miało być, z charakterystycznym pionowym rancikiem, więc myślę, że po malowaniu nawet nie będzie widać, że auto jest szersze, no poza kołami
23.05.2010
Benson, swir88 i cinek pomogli mi wytargac VRke z budy. Udało się też znaleźć lakiernika.
25.05.2010
Na pierwszy ogień poszło zawieszenie. Założyłem kit -60 na tył, bo tyłem FK muszę się zaopiekować, bo nakrętki są zapieczone
później wziąłem się za wnętrze... no i wywaliłem pozostałości czyli podsufitkę, 2 dywany, deskę, lampy tylne, odkręciłem tylną seryjną klapę, tylny zderzak, (w to miejsce na sztukę założyłem usa), wywaliłem zamki, klamki, i wygłuszenia... chyba tyle w temacie, resztę sobie lakiernik odkręci w miarę możliwości.
26.05.2010
Wywiozłem golfa do lakiernika.
22.06.2010
Auto poszpachlowane już jakiś czas temu, niedługo powinno być psikane. To co mnie bardzo ucieszyło - auto ma na sobie pierwszy lakier wszędzie... czyli prawdopodobieństwo, że miało dzwona jest naprawdę maleńkie wręcz znikome. Tylko się cieszyć
24.06.2010
Czas ujawnić środek... Recaro obszyłem w skórkę... środki alcantara i wszystko wykończone żółtą nicią. Myślę że będzie schludnie i niezbyt krzykliwie w środku Boczki też są w alcantarze z żółtym przeszyciem. Tylna kanapa od Vento z podłokietnikiem tak samo obszyta jak przód. Podsufitka oczywiście w czarnej alcantarze tak jak środki foteli... reszta po malowaniu
25.06.2010
golf już cały w podkładzie świeże fotki, jeszcze ciepłe
29.06.2010
Zaraz po malowaniu i suszeniu
30.06.2010
Auto pod domem. No i fotki w słońcu gdzie lepiej odcień widać
02.07.2010
Pochwaliłem się w końcu felgami. Jest to felga z chevroleta corvetty, wiadomo, rozstaw inny więc wszystko na dystansach (ET też duże więc trzeba było je powypychać).
Felgi przód są w rozmiarze 8,5Jx17, seryjnie siedziała tam opona 255/45/17, ja założyłem 195/40/17. Felgi tył są w rozmiarze 9,5Jx17, seryjnie siedziała opona 285/40, w tej chwili 215/35
04.07.2010
Odwiedził mnie fuldi i takie foto pstryknął
16.07.2010
Wklejenie szyb
19.10.2010
Początek prac nad silnikiem...
23.10.2010
"Walka" z silnikiem trwała prawie tydzień oto końcowy efekt:
28.10.2010
Następnie przyszedł czas na kolektor i alternator...
30.10.2010
Na podłogę i w bagażnik poszły maty bitumiczne. Oprócz tego uzbrojone zostały drzwi, założone uszczelki i rupiecie z tylnej klapy.
06.11.2010
Znów trochę do przodu
31.12.2010
Poprawiłem smoked lamp i pomalowałem tylną część na czarno.
11.01.2011
Silnik w budzie, pozostało podłączyć kable, węże itp.
13.02.2011
dzisiaj auto pojechało do elektryka. Mam nadzieję, że po tej wizycie będzie już jeździć tak, jak powinien...
14.02.2011
Plastik na rant bagażnika (nie miałem tego w vr6) Nie wiem czy wkładali to po 95 roku, czy tylko do jakiś specjalnych limitowanych edycji np takich jak henio miał, w każdym razie teraz będzie ładniej po otwarciu bagażnika Oprócz tego plastik na klapę. Mój był porysowany, więc kupiłem taki bez rysek.
04.03.2011
Tym razem mały gadżet do auta udało się kupić 2 prospekty Golfa VR6, jeden jest z 92 roku, drugi z 94. Myślę że fajny gadżet za szybę na zlot
12.04.2011
Doszła paczka do uzupełnienia kolekcji kosmetyków.
Samą pastą nic nie zdziałam, w garażu leży i czeka polerka silverline, pady też mam już kupione, fotek niestety brak
oprócz tego...
16.05.2011
Dzisiaj doszło nowe zawieszenie... FK konigsport, wreszcie coś z regulacją twardości.
22.07.2011
Po porównaniu kilku opon w rozmiarze 195/40 zdecydowałem się na nowe Hankooki. Zdecydowanie najlepiej się naciągają
23.07.2011
04.08.2011
Ostatnio założyłem opony na fele to wrzucę zdjęcia jak się poukładały...
Na tyle (9,5J) jest 215/35/17 Conti:
Przód (8,5J) z oponą 195/40 Hankooka:
12.08.2011
Otóż wreszcie udało się kupić szyberdach... i to 20km ode mnie... także wreszcie ruszę ze składaniem środka
Aaaa bym zapomniał, jeszcze takie "damskie" zawieszenie przyszło...
Nie sposób ująć wszystko na fotkach, niektóre graty zostały tez po poprzedniku... w końcu to kilka lat zbierania gratów. Do auta wleci również:
Tylny zderzak i tylna klapa USA, tunel usa do środka, klima, całe czarne wnętrze (dywany, rączki, uchwyty, deska, wszystkie najdrobniejsze plasticzki...) niestety auto po zakupie miało granatowe wnętrze, które mi nie odpowiadało, klamki od polo 6n bez zamków.
To są części które mam, ale pokażę wszystko po poskładaniu auta, lub po pomalowaniu.
Plany? hmm chciałbym w przyszłym sezonie wrzucić airride, co z tego wyjdzie - zobaczymy.
Marka: Volkswagen
Model: Golf 3 VR6 -> Golf 3 VR6 USA
Rok produkcji: 1992
Kolor: był granatowy -> jest żółty metalic
Pojemność: 2792
Moc: 178ps
Silnik: 2,8 VR6 oznaczenie AAA
Wyposażenie: elektryczne szyby, elektryczne lusterka, elektryczny szyberdach, ABS, EDS, MFA, centralny zamek, wspomaganie, 8 głośników.
MODYFIKACJE:
Car Audio: póki co brak, ale plany są, uzupełnię jak zrealizuję
Felgi: BBS 6,5Jx15 195/50 i felgi od chevroleta corvetty 17" 8,5J przód i 9,5J tył
Opony: przód 195/40/17, tył 215/35/17
Zawieszenie: kit 60/40 spax z regulacją twardości -> gwint ta technix, gwint FK -> gwint FK z regulacją twardości -> zbieram na airride.
Opis zewnętrzny: buda auta zmieniła się całkowicie. Auto zostało poszerzone o ok 2,5cm na stronę aby zmieścić szerokie koła. Klamki od polo 6n bez zamków, cały pakiet usa tj, zderzak przedni, zderzak tylni i klapa z usuniętą wycieraczką i zamkiem, zaspawane są również kierunkowskazy boczne jak to ma miejsce w wersji amerykańskiej. Zmieniony został również front na ten od vento który został przyciemniony i pojawiły się listwy od mk3/4 cabrio pomalowane w kolor nadwozia. Na tyle siedzą helle czerwono czarno czerwone, chyba największy rarytas wśród lamp do mk3 Na sam koniec oczywiście zmienił się kolor, z granatowego, na żółty metalic.
Wnętrze: Kiedyś seria vr6. Obleśne granatowe wnętrze i zwykłe półkubełki. Zmiany zacząłem od kupna foteli recaro i kanapy z podłokietnikiem. Całość poszła do tapicera. Fotele i kanapa są obszyte skórą z audi, środki są z czarnej alcantary a wszystko wykończone jest żółtą nicią. Oprócz tego alcantara i żółte przeszycia pojawiły się na boczkach. Podsufitka również jest obita alcantarą. Musiałem też wymienić deskę rozdzielczą, dywany i wszystkie nawet najmniejsze plastiki na czarne. Do środka wleciały również czarne słupki a,b i c oraz rączki od passata.
Silnik: Tu też się trochę pozmieniało. Silnik wypluł na hamowni 178ps mimo to przy malowaniu i wyciągnięciu z budy został zrobiony mały przegląd i remont. Po remoncie silnik został rozebrany w miarę możliwości i pomalowany w kolor LC9Z. Alternator również został złożony na nowych częściach. Wisienką na torcie jest kolektor pomalowany pod kolor auta z wnękami pomalowanymi w LC9Z... Mimo to komora jeszcze nie jest na ukończeniu, planuje pochromować kilka elementów i co nie co poobszywać skórką.
Auto kupiłem w maju 2009 roku. Powodem sprzedaży poprzedniego mk3 była zbyt duża ilość podobnych aut.
Tak wyglądał zaraz po zakupie:
W VRke nie chciałem inwestować pieniędzy, dopóki nie byłbym pewien, że z autem jest wszystko ok. Więc pierwsze co... HAMOWNIA i oto wykres, z którego zadowolony jestem jak najbardziej.
Na pierwszy ogień poszedł front... Wywaliłem grill bez znaczka i jasne blendy ze zderzaka. W to miejsce wskoczył grill starego typu od vento i czarne blendy z kierunkami . Przy okazji sesja ze znajomymi na nieistniejącej już cegielni.
23.06.2009
Mówiąc "dość" oklepanym felgom, postarałem się znaleźć coś, czego jest naprawdę mało w PL... efekt? felgi: 17" 8,5J i 9,5J
Oprócz tego wskoczyły jeszcze opony 195/40/17 na przód, tunel USA do środka
i kilka dupereli do wnętrza typu regulacja elektrycznych lusterek w czarnym kolorze.
3.07.2009
Opony 215/35/17 na tył, continental po 7mm
zawiozłem również wnętrze do obszycia, tj fotele recaro, kanapę od vento z podłokietnikiem, 4 boczki, słupki i podsufitka.
25.07.2009
Kupiłem zderzak przedni USA razem z obrysami, kratkami, belka i całym wzmocnieniem
29.08.2009
Przymiarka kół, gwint na dole + 2 grubaski w bagażniku
11.09.2009
hella red (które prawdopodobnie ustąpią miejsca HCC)
15.09.2009
kieszenie z lampkami...
29.09.2009
Wspomniane czerwono-czarno-czerwone helle, o których marzyłem kilka lat
Później działy się mniej, lub bardziej ważne rzeczy... ale myślę, że nie ma sensu ich opisywać. Mk3 całą zimę służyło mi do poruszania się po śniegach. Bo mk1 które jest po remoncie szkoda mi było ruszać
W między czasie wskoczył gwint FK, zamiast TA Technixa... i golf poszedł trochę na glebę...
21.03.2010
Trzeba było w końcu wrócić do projektu i zacząć coś działać po dłuuuugiej zimie
Zacząłem od przymiarki kół i pojechałem na nowym gwincie na ustawienie zbieżności. Gwint musiałem ustawić 3,3cm od dołu, bo jak był niżej to koła opierały się o nadkola i nie dało się ruszyć auta. Jak nadkola doczekają się wydmuszki to myślę, że i tak jeszcze zejdę 0,5-1cm w dół od tego co teraz jest na fotach. Z reszta wszystko na zdjęciach widać
8.04.2010
Byłem na ustawieniu zbieżności i wyszło, że mam do wymiany gumę na wahaczu i jeden drążek, więc zrobiłem zakupy z zapasem. Drążki, sworznie, końcówki drążków i 4 gumy.
Na drugi dzień pojechałem na wymianę części, więc znów koła na auto bo trzeba było całą geometrie zawieszenia zrobić.
19.04.2010
Gdzieś tam zaraz po zimie wyleciały nakładki z nadkoli, bo docelowo ich nie będzie. Przymierzyłem tył przed samą wizytą u blacharza właśnie bez nakładek i trochę się załamałem widać też jak fajnie się guma naciągnęła
Następnie auto pojechało do blacharza.
15.05.2010
Golf wrócił od blacharza. Poszerzenie jest takie, jak miało być, z charakterystycznym pionowym rancikiem, więc myślę, że po malowaniu nawet nie będzie widać, że auto jest szersze, no poza kołami
23.05.2010
Benson, swir88 i cinek pomogli mi wytargac VRke z budy. Udało się też znaleźć lakiernika.
25.05.2010
Na pierwszy ogień poszło zawieszenie. Założyłem kit -60 na tył, bo tyłem FK muszę się zaopiekować, bo nakrętki są zapieczone
później wziąłem się za wnętrze... no i wywaliłem pozostałości czyli podsufitkę, 2 dywany, deskę, lampy tylne, odkręciłem tylną seryjną klapę, tylny zderzak, (w to miejsce na sztukę założyłem usa), wywaliłem zamki, klamki, i wygłuszenia... chyba tyle w temacie, resztę sobie lakiernik odkręci w miarę możliwości.
26.05.2010
Wywiozłem golfa do lakiernika.
22.06.2010
Auto poszpachlowane już jakiś czas temu, niedługo powinno być psikane. To co mnie bardzo ucieszyło - auto ma na sobie pierwszy lakier wszędzie... czyli prawdopodobieństwo, że miało dzwona jest naprawdę maleńkie wręcz znikome. Tylko się cieszyć
24.06.2010
Czas ujawnić środek... Recaro obszyłem w skórkę... środki alcantara i wszystko wykończone żółtą nicią. Myślę że będzie schludnie i niezbyt krzykliwie w środku Boczki też są w alcantarze z żółtym przeszyciem. Tylna kanapa od Vento z podłokietnikiem tak samo obszyta jak przód. Podsufitka oczywiście w czarnej alcantarze tak jak środki foteli... reszta po malowaniu
25.06.2010
golf już cały w podkładzie świeże fotki, jeszcze ciepłe
29.06.2010
Zaraz po malowaniu i suszeniu
30.06.2010
Auto pod domem. No i fotki w słońcu gdzie lepiej odcień widać
02.07.2010
Pochwaliłem się w końcu felgami. Jest to felga z chevroleta corvetty, wiadomo, rozstaw inny więc wszystko na dystansach (ET też duże więc trzeba było je powypychać).
Felgi przód są w rozmiarze 8,5Jx17, seryjnie siedziała tam opona 255/45/17, ja założyłem 195/40/17. Felgi tył są w rozmiarze 9,5Jx17, seryjnie siedziała opona 285/40, w tej chwili 215/35
04.07.2010
Odwiedził mnie fuldi i takie foto pstryknął
16.07.2010
Wklejenie szyb
19.10.2010
Początek prac nad silnikiem...
23.10.2010
"Walka" z silnikiem trwała prawie tydzień oto końcowy efekt:
28.10.2010
Następnie przyszedł czas na kolektor i alternator...
30.10.2010
Na podłogę i w bagażnik poszły maty bitumiczne. Oprócz tego uzbrojone zostały drzwi, założone uszczelki i rupiecie z tylnej klapy.
06.11.2010
Znów trochę do przodu
31.12.2010
Poprawiłem smoked lamp i pomalowałem tylną część na czarno.
11.01.2011
Silnik w budzie, pozostało podłączyć kable, węże itp.
13.02.2011
dzisiaj auto pojechało do elektryka. Mam nadzieję, że po tej wizycie będzie już jeździć tak, jak powinien...
14.02.2011
Plastik na rant bagażnika (nie miałem tego w vr6) Nie wiem czy wkładali to po 95 roku, czy tylko do jakiś specjalnych limitowanych edycji np takich jak henio miał, w każdym razie teraz będzie ładniej po otwarciu bagażnika Oprócz tego plastik na klapę. Mój był porysowany, więc kupiłem taki bez rysek.
04.03.2011
Tym razem mały gadżet do auta udało się kupić 2 prospekty Golfa VR6, jeden jest z 92 roku, drugi z 94. Myślę że fajny gadżet za szybę na zlot
12.04.2011
Doszła paczka do uzupełnienia kolekcji kosmetyków.
Samą pastą nic nie zdziałam, w garażu leży i czeka polerka silverline, pady też mam już kupione, fotek niestety brak
oprócz tego...
16.05.2011
Dzisiaj doszło nowe zawieszenie... FK konigsport, wreszcie coś z regulacją twardości.
22.07.2011
Po porównaniu kilku opon w rozmiarze 195/40 zdecydowałem się na nowe Hankooki. Zdecydowanie najlepiej się naciągają
23.07.2011
04.08.2011
Ostatnio założyłem opony na fele to wrzucę zdjęcia jak się poukładały...
Na tyle (9,5J) jest 215/35/17 Conti:
Przód (8,5J) z oponą 195/40 Hankooka:
12.08.2011
Otóż wreszcie udało się kupić szyberdach... i to 20km ode mnie... także wreszcie ruszę ze składaniem środka
Aaaa bym zapomniał, jeszcze takie "damskie" zawieszenie przyszło...
Nie sposób ująć wszystko na fotkach, niektóre graty zostały tez po poprzedniku... w końcu to kilka lat zbierania gratów. Do auta wleci również:
Tylny zderzak i tylna klapa USA, tunel usa do środka, klima, całe czarne wnętrze (dywany, rączki, uchwyty, deska, wszystkie najdrobniejsze plasticzki...) niestety auto po zakupie miało granatowe wnętrze, które mi nie odpowiadało, klamki od polo 6n bez zamków.
To są części które mam, ale pokażę wszystko po poskładaniu auta, lub po pomalowaniu.
Plany? hmm chciałbym w przyszłym sezonie wrzucić airride, co z tego wyjdzie - zobaczymy.
Ostatnio zmieniony wt sie 30, 2011 23:44 przez Fredi88, łącznie zmieniany 18 razy.
- POOREK
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 1587
- Rejestracja: śr lis 26, 2008 23:26
- Lokalizacja: Pionki k. Radomia
jest dobrze byłem jedynie ciekaw czy ABF czy VR6 :green_fuck: szkoda że tamtego nie zdążyłem zobaczyć ale tutaj na dziś dzień wiele z wyglądu się nie zmienia więc nic straconego.. szacun Fredi
była: Czarna pomarańczka in Hawaii Style
jest: Audi 8G cabrio V6
www.vagradom.pl
"Nie umiera ten, kto trwa w pamięci żywych." [*]
jest: Audi 8G cabrio V6
www.vagradom.pl
"Nie umiera ten, kto trwa w pamięci żywych." [*]
- Fredi88
- Storm Beige
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 18:52
- Lokalizacja: Hönigsberg
- Kontakt:
dzieki za opinie tez mi szkoda czarnucha bo juz "jakos" wygladal... a jeszcze do tego moja dziewczyna mi smuci bo autko tez jej sie podobalo... no ale nie jechalo a swap przedrazal sprawe... czarnego i tak musialbym calego malowac bo fanty ktore pozniej zakladalem nie udaly sie w 100% lakiernikowi. Wiec czy pomaluje starego, czy nowego - nie robi roznicy... to lepiej zmienic auto na takie z lepszym silnikiem Co do koloru, to na pewno nie bedzie czarny, ale tez nie harlekin... wiecej nic nie powiem, bo to ma byc niespodzianka Teraz musze sie skupic na sprzedazy czarnego, choc szkoda mi go, bo wiem co mam Pozniej ruszam ostro z modami Vra... pozdro
- POOREK
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 1587
- Rejestracja: śr lis 26, 2008 23:26
- Lokalizacja: Pionki k. Radomia
to teraz na bogato dwie fury
była: Czarna pomarańczka in Hawaii Style
jest: Audi 8G cabrio V6
www.vagradom.pl
"Nie umiera ten, kto trwa w pamięci żywych." [*]
jest: Audi 8G cabrio V6
www.vagradom.pl
"Nie umiera ten, kto trwa w pamięci żywych." [*]
- Adrian1989
- Łysy z Brazzers
- Posty: 7800
- Rejestracja: wt mar 25, 2008 16:22
- Lokalizacja: Słupsko/Wieluń EWI
- Kontakt:
- Fredi88
- Storm Beige
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 18:52
- Lokalizacja: Hönigsberg
- Kontakt:
dzisiaj odbylem wycieczke na hamownie. Musze przyznac ze przezylem maly szok... na szczescie pozytywny... Auto hamowane na rolkach, wyplulo rowniutkie 180PS Takze jest dobrze :-D wykresu jeszcze nie dostalem, jak dostane to wrzuce do przestudiowania.
powalczylem tez troche z autkami. Swiry mi pozyczyly troche kluczy i sie wzialem przelozylem w czarnym tylny zderzak, maske, grill, lampy, blendy i kierunki... zostal zawias i klapa tylna, ale to jutro, potem foto i allegro...
przy okazji VR wzbogacil sie o grill starego typu i czarne blendy z kierunkami. No i fotki na ktorych nic nie widac :killer:
powalczylem tez troche z autkami. Swiry mi pozyczyly troche kluczy i sie wzialem przelozylem w czarnym tylny zderzak, maske, grill, lampy, blendy i kierunki... zostal zawias i klapa tylna, ale to jutro, potem foto i allegro...
przy okazji VR wzbogacil sie o grill starego typu i czarne blendy z kierunkami. No i fotki na ktorych nic nie widac :killer:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 104 gości