Tak powinno być czy coś sie popsuło!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

luckash
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: czw gru 08, 2005 19:55
Lokalizacja: Bartniczka
Kontakt:

Tak powinno być czy coś sie popsuło!

Post autor: luckash » śr sty 11, 2006 19:05

Mam kłopot od jakiegoś czasu kiedy byl zmieniany gaznik. Stary miał kanały zapchane i nie chodził na benzynie (auto jest też na gaz ale to chyba mało ważne) Więc poszukało się dobry Pierburg 2E2 i teraz jest tak ze gdy się da do dechy to sie zachowuje tak jakby nie chciał paliwa i go hamuje!! co sie dzieje? wkreci sie na jakies 5500 obr i dalej nie idzie. Czy jest coś ze składem mieszanki czy przez to ze zapłon jest ustawiony pod gaz?
a moze to znów wina gaźnika?
co robić?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr sty 11, 2006 21:52

Ten gaźnik jest awaryjny i skomplikowany. Być może nie otwiera sie przepustnica drugiego stopnia, ale to tylko jedna możliwa przyczyna z kilku. Trzeba dobrego speca do tego. A może masz np silnik 1.8, a gaźnik od 1,6 z za cienkimi dyszami? Można je rozróżnić po końcówce numeru wybitego na korpusie gaźnika, a właściwie po ostatnim znaku literowym, lub braku litery na końcu tego oznaczenia.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » czw sty 12, 2006 01:32

zla regulacja skladu mieszanki



wara99

Post autor: wara99 » czw sty 12, 2006 11:53

takiego bubla jak ten gazniko-wtrysk to vw chyba nie zrobil!!
szkoda tylko ludzi co w niewiedzy kupuja gofry z tym szajsem



Awatar użytkownika
Agamek12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 863
Rejestracja: wt sie 24, 2004 08:53
Lokalizacja: Radzymin / Warszawa

Post autor: Agamek12 » czw sty 12, 2006 12:09

wara99 pisze:takiego bubla jak ten gazniko-wtrysk to vw chyba nie zrobil!!
szkoda tylko ludzi co w niewiedzy kupuja gofry z tym szajsem
Nie przesadzaj, kupiłem takie auto, wydawało mi sie, ze gaźnik jest do naprawy bo auto gasło (w czasie naprawy okazało sie, ze gaźnik był najprawdopodobniej dobry, tylko gazownicy-partacze przewiercili mi podstawkę pod gaxnikiem), po naprawie (prawdopodobnie niepotrzebnej) przejechałem ponad 10.000 tyś i wszystko jest OK. Gaźnik faktycznie jest skomplikowany (gaźnikowiec powiedział, ze bardziej wykręcony jest tylko gaxnik w CC 700 z katem), ale jak odda sie go do dobrego (!) fachowca (nie samemu!!!) to wszystko będzie dobrze.


Dawno temu był Golf mk2, potem cośtamcośtam, a teraz:
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.

Padre80
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pn kwie 11, 2005 12:18
Lokalizacja: Żagań
Kontakt:

Post autor: Padre80 » czw sty 12, 2006 12:58

witam tylko ze gościu ma pierburga 2e2 a wy cały czas mówicie o 2ee.
pozdro


[url=http://imageshack.us][img]http://img514.imageshack.us/img514/7067/lubuskamj2wr1.jpg[/img][/url]

fibolek

Post autor: fibolek » czw sty 12, 2006 16:16

No właśnie a Pierburg 2Ee to całkiem co innego jak 2E2 bo 2E2 jest gaźnikiem zwykłym bez sterowania elektronicznego.luckash a robi ci się tak na benzynie czy na LPG.
Bo jeżeli na LPG to nie dostaje pożądnie gazu czyli albo pustawa butla albo źle ustwiona instalka.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 297 gości