Golf 2 1,8 silnik wariuje albo wogule nie zapala

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

chrupek

Golf 2 1,8 silnik wariuje albo wogule nie zapala

Post autor: chrupek » czw sty 12, 2006 01:45

witam dodam ze szukalem na forum i conieco znalazlem ale zapytam.
Sytuacja wyglada nastepujaco jechalem sobie moim golfikiem normalnie bez problemu az tu po jais 10 min jazdy poczulem brak mocy silnik sie dlawil prychal kichal az sie zatrzymal,wiec zostawilem go na parkingu . Jak wrucilem po jakiejs godzinie odpalil , ucieszony ze sie naprawil zaczolem jazde i to samo zgasl pruby zapalenia koncza sie nie ruwnomierna praca nie wchodzi na obroty mimo pedalu wcisnietego do podlogi teraz konkrety ,raz na jakis czs zapali normalnie ale po chwili 10 s zaczyna sie dlawic nie reaguje na gaz i gasnie

1 pompe paliwa slychac
2 cisnienie na listwie wtryskowej jest jak odkrecilem zatyczke z prawej to siknelo paliwem dosyc intensywnie
3 kopulka i palec wygladaja ok
4 silnik to 1,8 8 zaworowy z wtryskiem digifant

czytajac forum stawial bym na czujnik hella ale boje sie kupic ze sie okaze ze to nie to i do tego jestem w lodynie i nie mam pojacie gdzie go szukac

bede wdzieczny za kazda sugestie czy pomoc

pozdrawiam



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » czw sty 12, 2006 01:57

u mnie jiedys bylo podobnie i wina lezala w pompie paliwa ze sie przycinala az padla

ale u ciebie stawial bym na filtr paliwa skoro pompe slychac i przez to podaje za malo paliwa

kiedy go ostatnio zmieniales ?

mogl zamarznoc jak byla w nim woda itp



chrupek

Post autor: chrupek » czw sty 12, 2006 02:26

nie zmienialem jeszcze filtra mam te auto od maja ,a woda nie zamarznela bo jestem w londynie tu nie bylo mrozu dzisiaj + 10



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » czw sty 12, 2006 06:56

Może - choć nie musi- być to awaria sterownika wtryskami. Miałem nieco podobną sytuację. Padł właśnie sterownik. Silnik był zalewany paliwem i nie palił. Poodłączeniu wtyczki od wtrysków zapalał na chwilkę wypalając resztki paliwa i gasł. Być może u Ciebie jest to usterka pojawiająca się i znikająca, ( zdarzają się różne rzeczy) i stąd chwilowe poprawne działanie. Próbą zdiagnozowania usterki jak w tej chwili przychodzi mi do głowy to zamiana ECU na sprawny . Ewentualnie zresetowanie komputera..Możesz też jak silnik przestanie pracować sprawdzić iskrę.



chrupek

Post autor: chrupek » czw sty 12, 2006 17:12

wymienilem dzisiaj filtr paliwa i pupa dalej nie zapala znaczy sie zapala ale zaraz gasnie tak jak by imobilaizer go wylaczal ale ja nie mam imobilaizera :)) i teraz co czyjnik halla reset kompa apropo resetu komputera to wystarczy odlaczyc akumulator ???



respected

Post autor: respected » czw sty 12, 2006 17:32

ja stawiał bym na ECU w moim wymieniłem juz 2 raz na warsztacie zrobili mi zware a raz sam go załatwiłem przy zmianie skrzyni biegów zrobiłem zware i właśnie dławił sie i dostawał kosszmarne dawki paliwa i nie kręcił sie,ale może to być jeszcze przepływomierz ale jezeli masz dostęp to włóż na chwile 2-gi ECU i będziesz widział co się dzieje,a jak nie ecu to jeszcze przepływomierz :(



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości