trzymanie "serii" teoria
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
troche odgrzebie temat
czy wymiana samych pierscieni zda egzamin jesli gladz cylindra bedzie ok ?? wyczytalem gdzies chyba na elektrodzie koles pisal ze przy wymianie pierscieni trzeba szlif robic bo cylindry sie nierowno wycieraja no i zeby przywrocic im praawdziwy cylindryczny ksztalt to trzeba szlif i pierscienie nadwymiar
jak zmienie same pierscionki to jakie mam kupic nominalne tak ?? (mam na mysli wymiane bez szlifu po prostu pierscienie i uszczelka glowicy)
czy wymiana samych pierscieni zda egzamin jesli gladz cylindra bedzie ok ?? wyczytalem gdzies chyba na elektrodzie koles pisal ze przy wymianie pierscieni trzeba szlif robic bo cylindry sie nierowno wycieraja no i zeby przywrocic im praawdziwy cylindryczny ksztalt to trzeba szlif i pierscienie nadwymiar
jak zmienie same pierscionki to jakie mam kupic nominalne tak ?? (mam na mysli wymiane bez szlifu po prostu pierscienie i uszczelka glowicy)
Ostatnio zmieniony pn maja 11, 2009 13:02 przez lider.dh, łącznie zmieniany 1 raz.
pozdrawiam
LiDeR
LiDeR
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Jak chcesz dawać nadwymiarowe pierscienie to i tłoki musisz dać nadwymiarowe. Wymiana samych pierścieni to półśrodek. Gładzie cylindrów nie pozwolą nowym pierscieniom na porządne dotarcie. Najlepiej wyjąć blok, wytulejować go (co w VRce nie jest takie proste ze względu na kąty) i złożyć na oryginalnych tłokach i nowych pierscieniach.
Można jeszcze zrobić szlif i wrzucić tłoki z 2,9, tylko na pewno nie będzie łatwo o takie
Można jeszcze zrobić szlif i wrzucić tłoki z 2,9, tylko na pewno nie będzie łatwo o takie
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości