1.6 SR i wasze problemy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
ja mialem pekniety wąz i tam uciekał mi płyn ale zrobione i po sprawie mam pytanie drgania silnika na 4 biegu od 2500 obr tzn nie wiem czy sinika czy moze skrzynia ale na innych biegach jest ok tylko na 4 biegu drga jak puscze gaz to jest ok czym to moze byc spowodowane??? i tam wczesniej pytałem o stzrały z rury wydechowej podczas przegazowywania gdy schodzi z obrotów i wtedy wciskam gaz nastepuje strzał nie zawsze tak jest na około 8 wcisniec gazu lambda wymieniona przepływomierz czysciłem ale na vag daje bład czujnika temperatury zasysanego powietrza katalizator niestety jest ...i czy mzoe to bedzie wina ze jest zatkany czy moze ta przepływka
Ostatnio zmieniony pn maja 11, 2009 14:33 przez dimmer, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!
No niestety po uszcelnieniu kolektora dolotowego oraz wymianie elastycznego łacznika na kolektorze wydechowym silnik ciagle nierowno pracuje. Zauwazylem jednak ze po przejechaniu 1500km musialem dolac wode do chlodnicy i obawiam sie ze moze to byc wina uszczelki pod głowica. Silnik 1.6 AKL ,wymieniał ktos uszczelke? Jaki koszt? Tzn robocizna
falujące obroty cd
podobnie jak inni uzytkownicy wspaniałych golfików 1.6 SR borykam sie z problemem falujących obrotów, nie mam juz więcej pomysłów co mogło by byc przyczyną tego problemu, a więc od początku zaczne, objawia sie to mniej wiecej tak jak w większosci przypadkach nie równą pracą biegu jałowego, ma to tez odzwierciedlenie w czasie jazdy , a więc lekko zamulony silnik kopanie pedału gazu w stope, czasami po odpaleniu obroty lubią spacs do zera udaje mi sie czasami go przytrzymac dodając gazu i sie wkreca powoli na około 1000obr, do momentu kiedy auto sie nie nagrzeje wszystko jest ok, w miare jedzie obroty nie falują, kiedy wskazówka przekroczy pole pogrubionych kresek na wskazniku o jest około 30 stopni,zaczynają sie kłopoty,nawet przygasają światła. po podłaczeniu do komputera pokazał sie błąd sondy lambda 00537, górna wartośc zatrzymana, w związku z tym wymieniłem sonde wyczyściłem przepustnice wraz z adaptacją, nowe przewody WN, świece, cewka, czujnik temp, nowa sonda , nie stety nic to nie pomogło nadal wyskakuje błąd sondy...... potrzebuję jakiejs rady gdzie szukac co zrobic, acha jest jeszcze jedna istotna rzecz, auto ma momenty ze działa bez zarzutów tylko zbyt długo to nietrwa, czasami kilka minut czasami kilka dni, miał ktos podobny przypadek?????? gdzie się miesci termostat i ile w silniku AKL jest czujników temp...... mysli ze to termostat czy moze lewe powietrze???? a moze cos innego????
Ostatnio zmieniony pn maja 11, 2009 21:34 przez lukas0084, łącznie zmieniany 1 raz.
cad pisze:No niestety po uszcelnieniu kolektora dolotowego oraz wymianie elastycznego łacznika na kolektorze wydechowym silnik ciagle nierowno pracuje. Zauwazylem jednak ze po przejechaniu 1500km musialem dolac wode do chlodnicy i obawiam sie ze moze to byc wina uszczelki pod głowica. Silnik 1.6 AKL ,wymieniał ktos uszczelke? Jaki koszt? Tzn robocizna
Tutaj jest poruszony ten temat:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2836698#2836698
Ostatnio zmieniony pn maja 11, 2009 22:51 przez Jazz_Blue, łącznie zmieniany 1 raz.
termostat jest z lewej strony silnika na dole, a czujnik temp cieczylukas0084 pisze:gdzie się miesci termostat i ile w silniku AKL jest czujników temp
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=238166&start=15
może masz gdzieś przewód uszkodzonylukas0084 pisze:nic to nie pomogło nadal wyskakuje błąd sondy
Witam serdecznie wszystkich miłośników GOLFA, jak tylko kupiłem swego golfika było ok ale jak wróciłem do domu (ponad 100 km), zaczęły falować obroty miedzy 900-1000, wykręciłem przepustnice i wyczyściłem zmywaczem. Po tej że operacji obroty silnika znacznie wzrosły 1200 i tak teraz sie utrzymują a po dłuższym postoju (4h i wiecej ) obroty skaczą do 1800 i powoli spadaja do wartości 1200 jak odpale ciepły silnik obroty mają wartość 900-1000 ale raz dodam gazu i są już 1200 zajechałem dziś po pracy do kolegi (pracuje w ciroenie ) podłączył się pod kompa i jest błąd cytuje "1- Rozpoznano usterkę 00533 019 Regulacja biegu jałowego silnika (Dolna wartość szczytowa) Usterka występująca sporadycznie" , i jecze jedno bo jak włączam klimatronic wzrasta ciśnienie sprężarki klimy i aż zaczyna cos pukać i włączaja się wentylatory, odrazu ciśnienie spada i przestaje pukać i tak na okrągło,wiec moje pytanie czy ten wiatrak nie powinien chłodzić cały czas na wolnych obrotach jak ciśnienie wzrośnie bo mi sie włącza ale na 5-15 sekund i przestaje dmuchać dziękuję za wypowiedzi z góry,
Jak na moje oko z tą klimą to sobie sprawdź bezpieczniki na mostku akumulatora. Po załączeniu klimy ma być słychać jeden głośny stuk i to jest normalne. Jak nie zastartują wentylatory to klima rozłączy i znowu załączy (usłyszysz klejny stuk) i tak w koło...
Co do obrotów to zapraszam do lektóry całego tematu bo jest o tym na prawie każdej stronie
Co do obrotów to zapraszam do lektóry całego tematu bo jest o tym na prawie każdej stronie
Więc bezpieczniki całe a terkocze jaka by sprężarka, chciałbym wiedzieć czy obroty wiatraków na chłodnicy sa różne czy zawsze daje całą mocą przez krótki czas ?, zrobiłem obroty, nie falują podłączyłem pod vag 702 i zrobiłem wg instrujcji z forum to działa została ta spręzarka i me pytanie o obroty wiatraków stałe szybkie czy wolne też są, moze jakiś inny bezpiecznik
Ostatnio zmieniony wt maja 12, 2009 18:06 przez opti, łącznie zmieniany 1 raz.
Podejrzewam że masz spalony I bieg wentylatorów dlatego włączają się co jakiś czas z pełną predkościąopti pisze:Więc bezpieczniki całe a terkocze jaka by sprężarka, chciałbym wiedzieć czy obroty wiatraków na chłodnicy sa różne czy zawsze daje całą mocą przez krótki czas ?, zrobiłem obroty, nie falują podłączyłem pod vag 702 i zrobiłem wg instrujcji z forum to działa została ta spręzarka i me pytanie o obroty wiatraków stałe szybkie czy wolne też są, moze jakiś inny bezpiecznik
mam pytanie drgania silnika na 4 biegu od 2500 obr tzn nie wiem czy sinika czy moze skrzynia ale na innych biegach jest ok tylko na 4 biegu drga jak puscze gaz to jest ok czym to moze byc spowodowane a i rusza lewarkiem około 1 cm przy wcisnieciu gazu??? i tam wczesniej pytałem o stzrały z rury wydechowej podczas przegazowywania gdy schodzi z obrotów i wtedy wciskam gaz nastepuje strzał nie zawsze tak jest na około 8 wcisniec gazu lambda wymieniona przepływomierz czysciłem ale na vag daje bład czujnika temperatury zasysanego powietrza katalizator niestety jest ...i czy mzoe to bedzie wina ze jest zatkany czy moze ta przepływka??? pytałem wczesniej ale bez odzewu:(:) prubuje dalej
Ostatnio zmieniony śr maja 13, 2009 08:32 przez dimmer, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 236 gości