Dławiący się silnik.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bastianlkt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw kwie 16, 2009 13:10
Lokalizacja: Lubuskie

Dławiący się silnik.

Post autor: bastianlkt » pt maja 08, 2009 08:25

Witam,
Mam pytanie, otoz mam Golfa III 1.8 GT z 92r.
Problem polega na tym, ze podczas jazdy silnik zaczyna sie dlawic przy dodawaniu gazu.
Problem znika dopiero przy rozgrzaniu silnika.
Czy ktos potrafi mi odpowiedziec , czym to jest spowodowane ?

Prosze o pomoc i z gory dziekuje.


...

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » pt maja 08, 2009 16:15

Na gazie, czy na benzynie?



bastianlkt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw kwie 16, 2009 13:10
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: bastianlkt » pn maja 11, 2009 08:34

stonefree pisze:Na gazie, czy na benzynie?
Benzyna , nie mam LPG.
Pozdrawiam.


...

Prono89
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: czw wrz 25, 2008 23:07
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Prono89 » pn maja 11, 2009 12:46

sprawdź filtr paliwa i ewentualnie może przepustnica sie syfem zalała. U mnie było podobnie, przeczyściłem ją benzyną ekstrakcyjną (delikatnie) i śmiga aż miło ;)

[ Dodano: 11 Maj 2009 12:47 ]
bo wnioskuje, że silnik to 1.8 na mono tj ABS :> sprawdź tą przepustnicę ;)



bastianlkt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw kwie 16, 2009 13:10
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: bastianlkt » pn maja 11, 2009 13:43

Prono89 pisze:sprawdź filtr paliwa i ewentualnie może przepustnica sie syfem zalała. U mnie było podobnie, przeczyściłem ją benzyną ekstrakcyjną (delikatnie) i śmiga aż miło ;)

[ Dodano: 11 Maj 2009 12:47 ]
bo wnioskuje, że silnik to 1.8 na mono tj ABS :> sprawdź tą przepustnicę ;)

Dzieki, sprawdze i dam znac ;)


...

jez
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 10:37
Lokalizacja: Bytom

Re: Dławiący się silnik.

Post autor: jez » śr maja 13, 2009 00:20

bastianlkt pisze:Witam,
Problem polega na tym, ze podczas jazdy silnik zaczyna sie dlawic przy dodawaniu gazu.
Problem znika dopiero przy rozgrzaniu silnika.
Czy ktos potrafi mi odpowiedziec , czym to jest spowodowane ?.
Kolego zwykle takie objawy o jakich piszesz to nieszczelność wydechu. Zwykle przy "portkach" (łącznik elastyczny) o ile dobrze kojarzę Twój silnik portki są zaraz za kolektorem wydechowym. Popatrz dobrze na portki i miedzy nie czy nie są wyraźnie okopcone (czaarne). Może być tez nieszczelność miedzy głowicą a samym kolektorem lub miedzy kolektorem a dwururką (parę cm przed portkami).

A dlaczego tak sie dzieje ? Metal rozszerza się pod wpływem temperatury i następuje takowe samouszczelnienie się układu.


"Amerykańskie światła mijania są symetryczne, czyli świecą zgodnie z logika na wprost. Europejskie muszą mieć zarys asymetryczny. Strumień światła po prawej stronie jest odchylony w prawo, aby auta mogły oślepiać przechodniów i aby pobocze drogi było lepiej oświetlone niż jezdnia na wprost." :D

Awatar użytkownika
Superbeasto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Kontakt:

Post autor: Superbeasto » śr maja 13, 2009 00:52

jez pisze:objawy o jakich piszesz to nieszczelność wydechu
też bym za tym obstawał. Mam 1.8 RP. Urwałem wydech i wisi tak sobie na prowizorycznym kabelku. Silnik jak zimny to i zgasnąć potrafi. Wcześniej wszystko było okej.

[ Dodano: 13 Maj 2009 17:31 ]
wydech u mnie ma nieszczelność na łączu tym w kształcie trójkąta na 3 śruby...


viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 234 gości