uszczelka pod głowicą - w-wa lub okolice - warsztat

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

roro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 14:08
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki, Dobre

uszczelka pod głowicą - w-wa lub okolice - warsztat

Post autor: roro » pn maja 04, 2009 09:39

Witam wszystkich!

Potrzebuje namiarów do dobrego warsztatu lub jakiegoś magika co mi zrobi uszczelkę pod glowicą w Golfie MK4 TDI 110KM. Jeżdze z tym problemem już z pół roku. Ostatnio jest coraz gorzej. Wczoraj cały zbiorniczek uciekł. W zbiorniczku czarna maź - olej. Jestem z Mińska Mazowieckiego potrzebuje jakiś namiarów na jakiegoś speca.

Pytanie dodatkowe: rozrząd wymieniany kompletny 15000 km temu czy trzeba zmieniać czy wystarczy tylko zmiana paska.

Pozdrawiam i czekam na odpowiedz..
Ostatnio zmieniony wt maja 05, 2009 07:47 przez roro, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » pn maja 04, 2009 22:31

roro,

masz benę więc nie ten dział i
(przynajmniej ja) nie umiemy Ci pomóc



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn maja 04, 2009 23:33

roro, jaki silnik dokladnie?

arwam, w tytule tematu jest mk4 TD


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

roro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 14:08
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki, Dobre

Post autor: roro » wt maja 05, 2009 07:50

Adamm pisze:roro, jaki silnik dokladnie?

arwam, w tytule tematu jest mk4 TD
Silnik TDI 110 KM - golf MKIV
Profil już zaktualizowany :) Sorki ale miałem problemy małe..


Adamm jesteś w Rembertowa? Jak możesz mi pomoc z tym warsztatem to ja jestem dzień w dzień w Sulejówku bo tam pracuje..
Ostatnio zmieniony wt maja 05, 2009 08:07 przez roro, łącznie zmieniany 3 razy.



arwam

Post autor: arwam » wt maja 05, 2009 10:05

Adamm, roro, zasugerowałem się autem w profilu :crazy:

sorki za zamieszanie :bigok:



roro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 14:08
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki, Dobre

Post autor: roro » pt maja 08, 2009 11:38

Temat można zamknąć ponieważ sąsiad polecił mi mechanika z okolic Mińska... Właśnie dziś będę odbierał Golfa ;) pozdro...



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt maja 08, 2009 12:20

roro, z ciekawosci ile taki zabieg?:)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

roro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 14:08
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki, Dobre

Post autor: roro » ndz maja 10, 2009 21:32

Adamm pisze:roro, z ciekawosci ile taki zabieg?:)
No zabieg mnie troche kosztował ale oprócz uszelki wymienił mi jeszcze wszytkie swiece żarowe na nowe bo okazało się ze jedna była tylko ok (dlatego kiepsko palił z rana). Uszczelka (plan, jakies uszczelniacze, plyn itp) + swiece * 4 = 1000zl. Myślę że to ani mało ani dużo. Jak na razie wszystko ok i nie zauwazam problemu z ktorym jezdzilem pol roku.

Pzdr



arwam

Post autor: arwam » pn maja 11, 2009 08:34

roro, i tak uważam że to bardzo drogo



roro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 14:08
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki, Dobre

Post autor: roro » pn maja 11, 2009 09:16

arwam pisze:roro, i tak uważam że to bardzo drogo
Poczytaj inne posty. Ludzie płacą od 800 do 1300 w różnych miejscach



arwam

Post autor: arwam » pn maja 11, 2009 10:29

roro,
a dostałeś na tą usługę rachunek?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn maja 11, 2009 10:41

arwam, niestety takie sa ceny w tej okolicy zwanej Warszawa :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

arwam

Post autor: arwam » pn maja 11, 2009 11:01

Adamm,
to chyba będziesz nie długo miał konkurencję bo widzę u was łatwy pieniądz jest za byle co grubą kasę wziąć :green_fuck:
a tak na poważnie to ja do prowadzenia własnej działalności za miękkie serce mam a jak mówi przysłowie kto ma miękkie serce ten ma twardą dupę



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn maja 11, 2009 15:38

arwam, tylko policz ze za czesci i obrobke wychodzi ok 500 zl, wiec wyjecie i zalozenie glowicy z calym tym osprzetem za 500 zl to chyba nie tak duzo


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 149 gości