Zadziałanie blokady zapłonu na włączonym silniku.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Marqs84
- Mały gagatek
- Posty: 91
- Rejestracja: śr gru 28, 2005 10:58
- Lokalizacja: MikołóVW [poVWiat]
- Kontakt:
Zadziałanie blokady zapłonu na włączonym silniku.
Witam.
Prosze o info co sie dzieje w momencie aktywowania sie blokady zapłonu podczas jazdy?
Blokada podlaczona pod stacyjke (w momencie aktywacji gasną zegary kontrolki itp)
Chcialbym sie dowiedziec co sie stanie podczas aktywacji tej blokady w trakcie jazdy - sypnie sie skrzynia jesli sie szybko nie wrzuci na luz, czy jak to wygląda? proszem o info :]
Prosze o info co sie dzieje w momencie aktywowania sie blokady zapłonu podczas jazdy?
Blokada podlaczona pod stacyjke (w momencie aktywacji gasną zegary kontrolki itp)
Chcialbym sie dowiedziec co sie stanie podczas aktywacji tej blokady w trakcie jazdy - sypnie sie skrzynia jesli sie szybko nie wrzuci na luz, czy jak to wygląda? proszem o info :]
-
- Mały gagatek
- Posty: 79
- Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:14
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
nijak:)tak jakby benzyny brakło,brakuje iskry,nie działa silnik,a autko zwalnia bo skrzynia hamuje.nic złego dla auta sie ne stanie,najwyzej sie zaleje i bedzie trudno odpalić:)
Jest: Passat B4 1.8 +lpg '94
było: MB W124 300E
golf 2 gtd JR '90
sierra 2.9 24V6 cosworth
golf 2 D JP '86
[url=http://lilypie.com][img]http://lb2f.lilypie.com/26W5p1.png[/img][/url]
było: MB W124 300E
golf 2 gtd JR '90
sierra 2.9 24V6 cosworth
golf 2 D JP '86
[url=http://lilypie.com][img]http://lb2f.lilypie.com/26W5p1.png[/img][/url]
Ta blokada chyba odcina coś więcej niż tylko zaplon jeśli gasną zegary, ale co do wyłaczenia silnika to nic bardzo dramatycznego Ci się nie stanie i jeśli chcesz się przekonać to wjedź na jakis plac troszke sie rozpędź i wyłacz silnik (tylko blokady kierownicy sobie nie włacz!!) Jedyny problem jest ze wspomaganiem hamulców - aby zahamować będziesz musial naprawde mocno depnąć
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
-
- Mały gagatek
- Posty: 79
- Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:14
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
dopowiadając,mam to samo u siebie i nie raz testowałem,(np,przy wymianie aukulatora) czy nie pozmieniało sie coś,jak zablokuje zapłon,po chwili silnik gaśnie,sprawdzając na trasie równiez gaśnie(a to nowość;) )wiec nie ma sie wogóle czego obawiać. jeśli już coś sie ma stac to na pewn nie od tego. jeśli chodzi o wspomaganie hamulców,to nie jest tak najgorzej,bo jescze przez chwile działają,zanim przestaną:) jakchcesz sprawdzać to wbij 3bieg,i jadąc nie za szybko na prostej wyłącz sobie kluczyk ze stacyjki ten sam efekt. proponuje bieg 3ci bo na 1 i na 2 może troche szarpnąć. choć na 2już nie powinno, poeksperymentowac i zobaczyć.
Jest: Passat B4 1.8 +lpg '94
było: MB W124 300E
golf 2 gtd JR '90
sierra 2.9 24V6 cosworth
golf 2 D JP '86
[url=http://lilypie.com][img]http://lb2f.lilypie.com/26W5p1.png[/img][/url]
było: MB W124 300E
golf 2 gtd JR '90
sierra 2.9 24V6 cosworth
golf 2 D JP '86
[url=http://lilypie.com][img]http://lb2f.lilypie.com/26W5p1.png[/img][/url]
W pierwszej chwili tak, ale obroty będą przeciez gwaltownie spadać i podciśnienie też i wreszcie go braknie (sprawdziłem to dawno temu w praktyce i cud że płot ocalał na zakręcie , na dodatek jak czlowiek ma odruch wciśnięcia sprzęgła to juz totalna kaplica...)bodzio_j pisze:Niezupełnie, jeśli auto będzie na biegu to i wspomaganie będzie działało. I tak jak pisza koledzy nie stanie się nic, efekt podobny jak przy hamowaniu silnikiem.Adamtd pisze:Jedyny problem jest ze wspomaganiem hamulców - aby zahamować będziesz musial naprawde mocno depnąć
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 346 gości