katalizator

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Mr.GreeN
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: śr wrz 29, 2004 06:26
Lokalizacja: Lublin

katalizator

Post autor: Mr.GreeN » sob gru 25, 2004 04:32

siem pytanko
jak katalizator wali zgnilymi jajcami czy to oznacza zakonczenie jego zywotu jak tak to mam jeszcze jedno pytanko po oproznieniu kat. nalezalo by wymienic tlumiki na inne najlepiej na jakie ???

1,8 16v pl


Pozdro

Grabarz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: wt lis 16, 2004 00:28
Lokalizacja: Nowa Sól

Post autor: Grabarz » sob gru 25, 2004 14:28

Nie musisz zmieniać tłumików na inne, kata zastąp rurką i po sprawie.



cobra333
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: wt lis 02, 2004 13:43
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: cobra333 » sob gru 25, 2004 23:03

Jak smierdzi zgniłymi jajami to raczej jest OK Powąchaj OPLOWSKIE spaliny same jaja moze ktoś przed tobą wymieniał kata i dał nie oryginalny


MORE POWER

vudu
Pierwszy Sekretarz
Pierwszy Sekretarz
Posty: 146
Rejestracja: pt sie 27, 2004 08:52
Lokalizacja: Polen

Post autor: vudu » sob gru 25, 2004 23:33

a na co komu katalizator :):) jak wykręcisz to z jednej strony ma byc w srodku biały a z drógiej czarny - wtedy jest ok.


[b] I sekretarz PZPR vwgolf.pl [/b]

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz gru 26, 2004 13:16

Wywal go i wstaw rurke.



baton

Post autor: baton » ndz gru 26, 2004 15:17

ja mam zamiar wstawić strumienice zamiast kata



Awatar użytkownika
orzel12
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 279
Rejestracja: pn gru 20, 2004 02:08
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Post autor: orzel12 » ndz gru 26, 2004 15:24

wywalenie kata nic napewno nie poprawi a wrecz przeciwnie da jeszcze gorsze osiagi a strumiennica tez g.... daje strata kaski nic wiecej



vudu
Pierwszy Sekretarz
Pierwszy Sekretarz
Posty: 146
Rejestracja: pt sie 27, 2004 08:52
Lokalizacja: Polen

Post autor: vudu » ndz gru 26, 2004 20:23

kumpel w audi s2 wywalił dwa katy i jest róznica o 1 sek szybciej do setki.


[b] I sekretarz PZPR vwgolf.pl [/b]

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » ndz gru 26, 2004 21:37

Jak wywaliłem kata u siebie to osiągi sie polepszyły. Spalanie przy okazji ciut spadło.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » ndz gru 26, 2004 22:02

wywalenie kata i wstawienie rury napewno nie pogorszy osiagów :satan: , chyba ze sa 2 lambdy to kata nie wolno ruszac bez ingerowania w elektronike.
A co do wstawienia zamist kata strumienicy to bardzo zly pomysł :grrr:



solowik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 11:50
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: solowik » ndz gru 26, 2004 22:03

W S2 katalizatory sa wielkosci tlumika w golfie i zajebiscie zaklucaja przeplyw spalin : :grin:
Dlatego roznica jest taka duza



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » ndz gru 26, 2004 22:21

A jak sądzicie co lepsze wywalenie kata i wstawienie rury czy wybebeszenie wnętrza kata ?


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » ndz gru 26, 2004 22:30

Pinhead pisze:A jak sądzicie co lepsze wywalenie kata i wstawienie rury czy wybebeszenie wnętrza kata ?
jak wybebeszysz kata to nic nie musisz kombinowac migomatem, wstawiac rurki itp :grin:



vudu
Pierwszy Sekretarz
Pierwszy Sekretarz
Posty: 146
Rejestracja: pt sie 27, 2004 08:52
Lokalizacja: Polen

Post autor: vudu » ndz gru 26, 2004 22:36

solowik pisze:W S2 katalizatory sa wielkosci tlumika w golfie i zajebiscie zaklucaja przeplyw spalin : :grin:
Dlatego roznica jest taka duza
no prawie tej wielkosci ;-) na holere komu kat w S2 :D:D


[b] I sekretarz PZPR vwgolf.pl [/b]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 75 gości