Swap MK3 z AAM na AFN
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- golfiacz1.8
- Mały gagatek
- Posty: 104
- Rejestracja: ndz sty 16, 2005 18:39
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Swap MK3 z AAM na AFN
Witam, bawił się ktoś może w swap z benzyny na TDi. Dokładnie chodzi mi o MK3 z silnika AAM na AFN. Jeżeli ktoś już kiedyś robił takie przemianki bardzo bym prosił o kilka informacje co dokładnie trzeba wymieniać aby wszystko chodziło jak należy i czy w ogóle jest to wykonalne.
Z góry dzięki za jakiekolwiek info.
Pozdrawiam
golfiacz1.8
Z góry dzięki za jakiekolwiek info.
Pozdrawiam
golfiacz1.8
- MiChAoS
- Forum Master
- Posty: 1217
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 19:07
- Lokalizacja: Warszawa / Zegrze
- Kontakt:
pewnie ze wykonalne jak wszystko w mk3 widze ze ma 1.8 Pb czyli na zmine na AFN bedziesz potrzebowal:
- silnik kompletny (dolot, IC, zaworki, przeplywka, puszka filtra) ze skrzynia
- wiazka silnika z ECU
w AFN-ach wydaje mi sie ze wystepowaly z immo wiec bys musial usunac go z ECU albo zalozyc petle u siebie i zaprogamowac (jak robilem tak u siebie w swapie z 2E na ABF-a) chyba ze masz u siebioe immo to tylko kwestia jakiegos tam przprogramowania (nie znam sie na tym az :p)
-pedaly
-bak
- licznik
- wichajster na linki do zmiany biegow
- wydech przynajmniej flansze do T
- i inne *#cenzura#* co wyjdzie podrodze wezyki itp
chyba wsio
sporo grzebaniny raczej malo oplacalne lepiej sprzedac golfera i kupic z AFN-em
- silnik kompletny (dolot, IC, zaworki, przeplywka, puszka filtra) ze skrzynia
- wiazka silnika z ECU
w AFN-ach wydaje mi sie ze wystepowaly z immo wiec bys musial usunac go z ECU albo zalozyc petle u siebie i zaprogamowac (jak robilem tak u siebie w swapie z 2E na ABF-a) chyba ze masz u siebioe immo to tylko kwestia jakiegos tam przprogramowania (nie znam sie na tym az :p)
-pedaly
-bak
- licznik
- wichajster na linki do zmiany biegow
- wydech przynajmniej flansze do T
- i inne *#cenzura#* co wyjdzie podrodze wezyki itp
chyba wsio
sporo grzebaniny raczej malo oplacalne lepiej sprzedac golfera i kupic z AFN-em
Ostatnio zmieniony ndz maja 10, 2009 21:22 przez MiChAoS, łącznie zmieniany 1 raz.
- golfiacz1.8
- Mały gagatek
- Posty: 104
- Rejestracja: ndz sty 16, 2005 18:39
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
golfiacz1.8 pisze:No dzięki dzięki, faktycznie trochę jest tych zmian... a przy silniku 1Z chyba podobna sytuacja :/ hmmmm muszę pomyśleć i zorientować ile by mnie za części skasowali. Wielkie dzięki pozdrawiam
jak juz koniecznie chcesz robic takiego swapa to rob na jakiegos pompowtryska a nie baw sie w AFN bo koszta pewnie nie beda sie jakos kolosalnie roznily
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
- golfiacz1.8
- Mały gagatek
- Posty: 104
- Rejestracja: ndz sty 16, 2005 18:39
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
masz na myśli AHF z MK IV ??? A czy wejdzie bez problemu? a części pewnie te same do wymiany tak?jak juz koniecznie chcesz robic takiego swapa to rob na jakiegos pompowtryska a nie baw sie w AFN bo koszta pewnie nie beda sie jakos kolosalnie roznily
[ Dodano: Nie Maj 10, 2009 21:57 ]
Z tym, że AFN łatwiej dostać niż AHF
- MiChAoS
- Forum Master
- Posty: 1217
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 19:07
- Lokalizacja: Warszawa / Zegrze
- Kontakt:
albo jak mowi kolega... do wymiany to samo mniewiecej tylko dochodzi troche zabawy z kabelkami AFN-a z przebiegiem mniej niz 200tys raczej nie kupisz jak juz to bym wsadzal na twom miejscu ASZ-a 130KM, jest tego troche komplet mozna wyrwac za ok 2800 - 3000 ja mialem okazje kupic z polo 03r 89tys przelatane gosciu chcial mi oddac za 3200 ze wszystkim skrzynia 6 biegowa poloskami zegarami kabelkami i mi powiedzial ze jak przyjade to cala polowka stoi jeszcze to co bede chcial dobrac to sobie dobiore wiec okazja byla ale trafil sie ARL z calym kompletem i kupilem ARL-a (150KM)
[ Dodano: 10 Maj 2009 22:12 ]
aha i no cos z mk4 bys potrzeboiwal skrzynie z AFN-a bo 6 biegowa nie podejdzie bez spawania lapy jednej a wejsc reszta pasuje igielka u mnie wyglada tak duzo nie widac bo pokrywa jest ale zawsze cos
[ Dodano: 10 Maj 2009 22:12 ]
aha i no cos z mk4 bys potrzeboiwal skrzynie z AFN-a bo 6 biegowa nie podejdzie bez spawania lapy jednej a wejsc reszta pasuje igielka u mnie wyglada tak duzo nie widac bo pokrywa jest ale zawsze cos
- golfiacz1.8
- Mały gagatek
- Posty: 104
- Rejestracja: ndz sty 16, 2005 18:39
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Swap na PD 130,150 jak najbardziej oplacalny, swap na Afna wg mnie zupelnie nieoplacalny.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- golfiacz1.8
- Mały gagatek
- Posty: 104
- Rejestracja: ndz sty 16, 2005 18:39
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Poszukam gdzieś silników ASZ. Zobaczymy może coś z tego będzie.
[ Dodano: Pon Maj 11, 2009 07:53 ]
MiChAoS a ten gościu nie ma jeszcze tego silniczka z całym osprzętem??
[ Dodano: Pon Maj 11, 2009 11:32 ]
Podpowiedziano mi, że najłatwiej i najtaniej to zrobić swap na AAZ. Co wy o tym sądzicie? Ponoć mody żeby zyskać 110-130 koni (tyle mi wystarczy) nie są skomplikowane. Może w tym kierunku poszukać silnika?
[ Dodano: Pon Maj 11, 2009 07:53 ]
MiChAoS a ten gościu nie ma jeszcze tego silniczka z całym osprzętem??
[ Dodano: Pon Maj 11, 2009 11:32 ]
Podpowiedziano mi, że najłatwiej i najtaniej to zrobić swap na AAZ. Co wy o tym sądzicie? Ponoć mody żeby zyskać 110-130 koni (tyle mi wystarczy) nie są skomplikowane. Może w tym kierunku poszukać silnika?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości