Witam,
Mam probel z kilkoma sprawami w golfie IV 1.6 16v
Kontrolka oleju po przekręceniu kluczyka zapala się i gaśnie.
Czy kontrlki ECP i silnika po przekęceniu kluczyka powinny się świecić ??
Jak wyczyścić przepustnicę ??
Z góry dzięki za pomoc.
Kontrolka silnika, ECP, oleju
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- pszczyna
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2558
- Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
- Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
- Kontakt:
Proszę: tu masz temat Do czytania , a co do kontrolek jek wyżej .
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=42114
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=42114
Mam podobny problem z kontrolka EPC.W ciagu 2 tygodni zaswieciła mi sie dwa razy. Po ponownym uruchomieniu silnika wszystko bylo ok.Mimo to pojechałem na diagnostyke komp. do pzmotu. Diagnosta stwierdził, ze sa to jakies sporadyczne błedy i ze moge smiało jezdzic. Wczoraj zatankowałem verve, dzisiaj wracajac z pracy znow sie zaswieciła i po uruchomieniu silnika ok. Dodam tylko, ze przepustnica była czyszczona. Auto tez przerywa przy jezdzie na ok 2000tys obr. Diagnosta zalecił jazde przez jakis czas przy zwiekszonych obrotach, przeciagajac autko do 3- 3,5 tys obr. Kupiłem je od starszego goscia,stad moze jego zamulenie. Jesli ktos miałpodobne problemy, prosze o porade. Z góry dzieki. Golf 4 silnik 1.6 2001 r
Re: Kontrolka silnika, ECP, oleju
Podepnę się pod temat.
Dzisiaj doświadczyłem dziwnego zjawiska. Eksploatuję samochód codziennie. Sporo jeździłem w piątek, w sobotę. W niedzielę auto jednak stało. Wyszedłem jedynie o 16:00 sprawdzić stan oleju, płynów - wszystko w normie. Odpaliłem, zrobiłem rundę do pobliskiego sklepu i odstawiłem na miejsce. Wiadomo, ostatnio jest mrozek. Rano wsiadłem, pojechałem do pracy. W trakcie dnia trochę sypało śniegiem i był przy tym mrozem. Wyszedłem z pracy, wsiadłem do samochodu i pojechałem do domu. W połowie drogi wydarzyło się coś dziwnego. Stojąc na czerwonym świetle, nagle zgasł silnik. Odpaliłem i widzę świecące się kontrolki: CHECK, EPC oraz czerwona oleju. Silnik pracuje, przyciskam pedał gazu i słyszę, że wchodzi na obroty. Nie widzę jednak, aby obrotomierz działał. Próbując ruszyć samochód nie miał mocy i zgasł. Odpaliłem po raz drugi. Wszystko wróciło do normy. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? O co chodzi?
Gdy byłem w październiku na przeglądzie w ASO, mówili, że wszystko jest OK. Jedynie na komputerze było jedno "zgłoszenie" dotyczące sondy lambda, które skasowali. Powiedzieli, że jak będę chciał, to mogę podjechać do elektroników, aby to dokładnie sprawdzili, ale jeżeli nawet nie wiem kiedy się stało, to może być jakieś przekłamanie. Nie zauważyłem, aby samochód więcej palił.
GOLF MK4, 1.6 16V
[ Dodano: 24 Sty 2010 23:33 ]
Mój problem został rozwiązany. Pomogła wymiana czujnika obrotów silnika. Co prawda wymiana tego wiąże się z rozmontowaniem połowy bebechów, ale najważniejsze, że jest OK.
Dzisiaj doświadczyłem dziwnego zjawiska. Eksploatuję samochód codziennie. Sporo jeździłem w piątek, w sobotę. W niedzielę auto jednak stało. Wyszedłem jedynie o 16:00 sprawdzić stan oleju, płynów - wszystko w normie. Odpaliłem, zrobiłem rundę do pobliskiego sklepu i odstawiłem na miejsce. Wiadomo, ostatnio jest mrozek. Rano wsiadłem, pojechałem do pracy. W trakcie dnia trochę sypało śniegiem i był przy tym mrozem. Wyszedłem z pracy, wsiadłem do samochodu i pojechałem do domu. W połowie drogi wydarzyło się coś dziwnego. Stojąc na czerwonym świetle, nagle zgasł silnik. Odpaliłem i widzę świecące się kontrolki: CHECK, EPC oraz czerwona oleju. Silnik pracuje, przyciskam pedał gazu i słyszę, że wchodzi na obroty. Nie widzę jednak, aby obrotomierz działał. Próbując ruszyć samochód nie miał mocy i zgasł. Odpaliłem po raz drugi. Wszystko wróciło do normy. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? O co chodzi?
Gdy byłem w październiku na przeglądzie w ASO, mówili, że wszystko jest OK. Jedynie na komputerze było jedno "zgłoszenie" dotyczące sondy lambda, które skasowali. Powiedzieli, że jak będę chciał, to mogę podjechać do elektroników, aby to dokładnie sprawdzili, ale jeżeli nawet nie wiem kiedy się stało, to może być jakieś przekłamanie. Nie zauważyłem, aby samochód więcej palił.
GOLF MK4, 1.6 16V
[ Dodano: 24 Sty 2010 23:33 ]
Mój problem został rozwiązany. Pomogła wymiana czujnika obrotów silnika. Co prawda wymiana tego wiąże się z rozmontowaniem połowy bebechów, ale najważniejsze, że jest OK.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 256 gości