tdi szarpie:(((!!!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
tdi szarpie:(((!!!!
Witam
Mam golfa mkIII tdi 90PS. Mam problem ponieważ nie mogę uporać sie z szarpaniem podczas jazdy. Byłem na komputerze i po tej wizycie wymienilem zawór EGR-u. Nic nie dało. Nie mam już siły-pomocy!!! walczę z tym dobre 6 m-cy. Nie wiem co jeszcze wymienić. Nie ma luzu na przegubach, poduszki wszystkie nowe. Co ciekawsze czasami na trasie przejeżdzam 100 km i jest dobrze a pozniej znowu klapa. Nie szarpie na wysokich obrotach.
Pozdrawiam
Mam golfa mkIII tdi 90PS. Mam problem ponieważ nie mogę uporać sie z szarpaniem podczas jazdy. Byłem na komputerze i po tej wizycie wymienilem zawór EGR-u. Nic nie dało. Nie mam już siły-pomocy!!! walczę z tym dobre 6 m-cy. Nie wiem co jeszcze wymienić. Nie ma luzu na przegubach, poduszki wszystkie nowe. Co ciekawsze czasami na trasie przejeżdzam 100 km i jest dobrze a pozniej znowu klapa. Nie szarpie na wysokich obrotach.
Pozdrawiam
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
a w jaki sposob szarpie?? czy jest to telepanie silnikiem na 4 i 5 biegu w przedziale obrotow miedzy 2 -2.8 tys??
moze to byc nastawnik pompy wtryskowej.
mozna go wyczyscic (chociaz nie jest to latwe do wykonania aczkolwiek wykonalne).
moze to byc nastawnik pompy wtryskowej.
mozna go wyczyscic (chociaz nie jest to latwe do wykonania aczkolwiek wykonalne).
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
szarpie raczej do 2500 obr. później przestaje. na 3 biegu do 80 i iv do 100 i nie szarpie wtedy. a może musze wymienić pompe? co by bylo pewnie dosc kosztowne. zastanawia mnie tylko dlaczego czasami jest dobrze. Wydaje mi sie że jest tak od momentu kiedy jadac bardzo powoli mialem wcisniete sprzeglo i wlozony 4 bieg, kiedy je puscilem szarpnol cos strzelilo i zgasl. A w razie czego jak wyczyścic ten nastawnik i czy to jest ten na pompie z góry?
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
mi koles za wymiane pompy na uzywke krzyknal 800 zl
nastawnika samemu nie radze czyscic jesli sie nie ma umiejetnosci, precyzji i dostepu do VAGa
zawsze mozna oddac osobie ktora sie tym zajmuje, jednak najpierw trzeba by zdiagnozowac czy to aby napewno to. u mnie czasem jest to szarpanie czasem przyspiesza gladko bez problemu
nastawnika samemu nie radze czyscic jesli sie nie ma umiejetnosci, precyzji i dostepu do VAGa
zawsze mozna oddac osobie ktora sie tym zajmuje, jednak najpierw trzeba by zdiagnozowac czy to aby napewno to. u mnie czasem jest to szarpanie czasem przyspiesza gladko bez problemu
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- marekos
- Mały gagatek
- Posty: 124
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 11:48
- Lokalizacja: Lubelskie
- Kontakt:
No właśnie u mnie jest to samo, ale znalazłem fachowca od pomp wtryskowych właśnie takich elektronicznych i się wybiore z tym do niego i pogadam z nim o tym nastawniku. Czytając to forum i forum mastersa dowiedziałem się że można to zdiagnozować przez odłączenie czujnika prędkości ze skrzyni biegów tylko nie mam pojęcia gdzie ten czujnik jest.
Najdziwniejsze w tym wszystkim jest to że to telepanie raz jest raz go niema i jeżdże z tym już pół roku i dalej nie wyczówam kiedy się pojawi a kiedy nie. Zauważyłem jedynie teraz nasilenie tego zjawiska wraz ze spadkiem temperatury, a jak miałem jeszcze letnią rope i temperatura spadła to się wogóle nie dało jechać, więc u siebie podejrzewam coś w układzie zasilania paliwem (filtr paliwa nowy).
A ktoś z forumowiczów czyścił ten nastawanik?
Najdziwniejsze w tym wszystkim jest to że to telepanie raz jest raz go niema i jeżdże z tym już pół roku i dalej nie wyczówam kiedy się pojawi a kiedy nie. Zauważyłem jedynie teraz nasilenie tego zjawiska wraz ze spadkiem temperatury, a jak miałem jeszcze letnią rope i temperatura spadła to się wogóle nie dało jechać, więc u siebie podejrzewam coś w układzie zasilania paliwem (filtr paliwa nowy).
A ktoś z forumowiczów czyścił ten nastawanik?
[img]http://img113.imageshack.us/img113/6610/img23312uz2.jpg[/img]
witam mam bardzo podobny objaw w swoim golfie, mecze sie z tym od roku i przy okazji innych rzeczy doszedlem do tego ze to pompa wtryskowa tyle ze moja juz padla na dobre i auto nie chce palic wiec szukam dobrej pompy mialem robiony tuning komputera skutkowalo to wieksza moca w serwisie vw powiedzieli mi ze jak zmienie sterowniki do kompa to powinno przestac szrpac jesli nie to pompa wtryskowa wszytskie inne rzeczy juz wykluczylem
Piotr_Gd pisze:szarpie raczej do 2500 obr. później przestaje. na 3 biegu do 80 i iv do 100 i nie szarpie wtedy. a może musze wymienić pompe? co by bylo pewnie dosc kosztowne. zastanawia mnie tylko dlaczego czasami jest dobrze. Wydaje mi sie że jest tak od momentu kiedy jadac bardzo powoli mialem wcisniete sprzeglo i wlozony 4 bieg, kiedy je puscilem szarpnol cos strzelilo i zgasl.
w pierwszej kolejnosci sprawdziłbym rozrząd - potem nastawnik
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
- ben29
- Ma gadane
- Posty: 179
- Rejestracja: sob wrz 24, 2005 23:55
- Lokalizacja: Znad Jeziora Roznowskiego
- Kontakt:
Witam.
moj wujek mial taki problem tyle ze w Audi B4 1,9 tdi,najpierw odpial licznik i to pomoglo, ale bez licznika kicha, wiec fachowcy szukali dalej, wymienil pompe i nic, juz mial komputer zmieniac ale pojechal do fachowca do krynicy Kolo N Sacza, koles grzebnal, policzyl 100 i auto chula jak nowe, mniej pali, nie szarpie, cudo po prostu.
Niestety teraz nie pamietam co to bylo, zadzwonie do niego i sie dowiem, jak tylko bede wiedziec dam cynk.
poazdr.
moj wujek mial taki problem tyle ze w Audi B4 1,9 tdi,najpierw odpial licznik i to pomoglo, ale bez licznika kicha, wiec fachowcy szukali dalej, wymienil pompe i nic, juz mial komputer zmieniac ale pojechal do fachowca do krynicy Kolo N Sacza, koles grzebnal, policzyl 100 i auto chula jak nowe, mniej pali, nie szarpie, cudo po prostu.
Niestety teraz nie pamietam co to bylo, zadzwonie do niego i sie dowiem, jak tylko bede wiedziec dam cynk.
poazdr.
Kupię listwy boczne na tylne błotniki z napisem GT
wersja 3d.
wersja 3d.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 127 gości