No tak ale tylko w przypadku gdy cyferblat zaczyna się od 0 km/h a nie jak w moim od 20km/h.....Tomasz Żaguń pisze:No a ja myślę że po to aby międzyinnymi wsazówka się skalowała.Pozdrawiam
zegary
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
No tak ale obrotomierz działa ok a co do prędkościomierza jeżeli rozumiem to mam ściągnąć wskazówke i założyć jak będzie na saym dole pionowo i wtedy założyć spowrotem i przełożyć przez stopke?? dzięki za odpowiedzrydzu pisze:Możesz też spróbować zastosować taka metodę: wskazówka prędkościomierza i obrotomierza wychyla się maksymalnie do położenia 180 stopni (dokładnie w dół) w tym położeniu wskazówka powinna znaleźć się przy zakładaniu, jak ją puścisz to wróci do poożenia startowego i oprze się na słupku. Ja tak robiłem juz w kilku licznikach z MK III i działą. Zresztą sprawdziąłem jak wymontowałem oryginalny licznik i tak włąśnie było, potem to tylko kwestia ustawienie tego jak było na początku
NIE- wskazówka ma być na środku (na dole) w momencie maksymalnego wychylenia!!!
Bierzesz wskazówkę od prękościomierza i wkładasz ją delikatnie na iglicę, przesuwasz palcem po skali aż do momentu wyczucia oporu. Miejsce w któym stanie wskazówka powinno być dokładnie na "godzinie 6" jeśłi wypada gdzieś indziej przestawiasz wskazówkę o różnicę w jedną lub druga stronę i znowu sprawdzasz.
Teraz chyba opisałem to czytelniej
Bierzesz wskazówkę od prękościomierza i wkładasz ją delikatnie na iglicę, przesuwasz palcem po skali aż do momentu wyczucia oporu. Miejsce w któym stanie wskazówka powinno być dokładnie na "godzinie 6" jeśłi wypada gdzieś indziej przestawiasz wskazówkę o różnicę w jedną lub druga stronę i znowu sprawdzasz.
Teraz chyba opisałem to czytelniej

ok rydzu dzięki wielkie działa dostałes plusik i mam pytanko jak z tymi nawiewami podswietleniem masz jeszcze na sprzedaż bo u mnie moje patenty się nie sprawdzaja pozdrawiamrydzu pisze:NIE- wskazówka ma być na środku (na dole) w momencie maksymalnego wychylenia!!!
Bierzesz wskazówkę od prękościomierza i wkładasz ją delikatnie na iglicę, przesuwasz palcem po skali aż do momentu wyczucia oporu. Miejsce w któym stanie wskazówka powinno być dokładnie na "godzinie 6" jeśłi wypada gdzieś indziej przestawiasz wskazówkę o różnicę w jedną lub druga stronę i znowu sprawdzasz.
Teraz chyba opisałem to czytelniej
[ Dodano: Wto Sty 10, 2006 23:57 ]
Rydzu jesteś z poznania tak to może jakoś się spotkamy i odkupie od Ciebie to podświetlenie nawiewów???
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości