Wzrost temperatury przy 170km/h
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- wojtek0231
- Ma gadane
- Posty: 176
- Rejestracja: pt sty 23, 2009 12:49
- Lokalizacja: lubuskie
Wzrost temperatury przy 170km/h
Witam panowie. Dziś jadąc przez kilka kilometrów 170km/h podskoczyła mi temperatura chłodzenia (wskaźnik sporo przechylił się w prawo) gdy zwolniłem do 130km wskazówka wróciła prawie na środek czyli przy mniejszej prędkości jest o.k. Co może być przyczyną, termostat, pompa olejowa (złe smarowanie)?
Z góry dzięki za podpowiedź.
Z góry dzięki za podpowiedź.
Ostatnio zmieniony sob maja 16, 2009 00:07 przez wojtek0231, łącznie zmieniany 1 raz.
hm ja myśle ze 170 km/h to musi sie zagrzac...
a 130 to wcale nie jest mniejsza predkość:)
wymien temostat i zalej plyn chlodniczy nie wode!!!
[ Dodano: Sob Maj 09, 2009 21:29 ]
termostat tylko wahler'a
a 130 to wcale nie jest mniejsza predkość:)
wymien temostat i zalej plyn chlodniczy nie wode!!!
[ Dodano: Sob Maj 09, 2009 21:29 ]
termostat tylko wahler'a
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
ja teraz po remoncie jak pare razy przegrzałem silnik mam zamiar założyć wskaźnik vdo i oryginalny czujnik vdo(nowy)
do tego wskażnik temp oleju
do tego wskażnik temp oleju
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- wojtek0231
- Ma gadane
- Posty: 176
- Rejestracja: pt sty 23, 2009 12:49
- Lokalizacja: lubuskie
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
vagin5, Michaś_1977, prawda lezy po srodku
Chodzi o to, zeby wyhamowac wirnik (zeby nie krecil sie bez smarowania bo po wylaczeniu silnika jest pierdut i olej znika )
I chodzi tez o to, zeby olej nie byl zbyt goracy bo jesli jest bardzo nagrzany to wtedy zapieka sie wokol walka
Wydaje mi sie, ze golf2 posiada mala chlodnice, a poza tym w samochodach gdzie uklad chlodniczy jest malowydajny stosuje sie termostaty nie 87 ale nizsze jak 80
Chodzi o to, zeby wyhamowac wirnik (zeby nie krecil sie bez smarowania bo po wylaczeniu silnika jest pierdut i olej znika )
I chodzi tez o to, zeby olej nie byl zbyt goracy bo jesli jest bardzo nagrzany to wtedy zapieka sie wokol walka
Wydaje mi sie, ze golf2 posiada mala chlodnice, a poza tym w samochodach gdzie uklad chlodniczy jest malowydajny stosuje sie termostaty nie 87 ale nizsze jak 80
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
jeżeli to JR czy SB co chłodnica jest duża. natomiast takie grzanie w takich warunkach to normalka. włóż intercooler i kilka stopni bedzie mniej. pozatym do takiej jazdy olej musi być odpowiedni, bo zwykły sie robi jak woda. ale najlepiej nie przesadzać z prędkościamibradley pisze:Wydaje mi sie, ze golf2 posiada mala chlodnice
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
- Michał_1977
- _
- Posty: 14205
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
No właśnieTo_mas pisze:artgtitdi napisał/a:
poza tym jeden z kolegów przesadza z tym zażynaniem wozu
tez tak myślę przecież on nawet w czerwone pole nie wszedł przy tej prędkości
Skoro inżynierowie dopuścili taki silnik do masowej produkcji,to znaczy,że jakieś testy musiał przejść.Poza tym czerwone pole jest po to,żeby każdy driver wiedział kiedy w silniku robi się "gorąco".
Ostatnio zmieniony ndz maja 10, 2009 13:09 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 2 razy.
to ja ci polecam polatać po autostradzie z wskazówką zaraz przed czerwonym polem, bo przecież wtedy jeszcze w silniku nie jest gorącoMichaś_1977 pisze:Poza tym czerwone pole jest po to,żeby każdy driver wiedział kiedy w silniku robi się "gorąco".
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości