Uszczelka pod głowicą...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

rav_tdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 15:55
Lokalizacja: Gdansk

Uszczelka pod głowicą...

Post autor: rav_tdi » sob maja 09, 2009 20:51

Od str. kolektorów poci mi sie spod głowicy po bloku, aż wózek zaczyna sie robić mokry
Chyba wymiana uszczelki co??,
Jakiej firmy kupić i na co jeszcze zwrócić uwage?? Wymiane będe robił z zaprzyjaźnionym mechanikiem!!
Prosze o opinie, podpowiedzi, sugestie, itp.
Pozdo



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9256
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » sob maja 09, 2009 21:00

Atamk kraczesz. Posprawdzaj poziomy oleju oraz plynu w ukladzie chlodzenia zanim zaczniesz ladowac sie w koszty., Umyj na poczatek silnik ropą i sprawdzaj co jakis czas skąd leci.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

rav_tdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 15:55
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: rav_tdi » sob maja 09, 2009 21:15

Płyny wszystkie są na stałym jednym poziomie, tylko ja jeżdże za granice (1250km jednorazowo) i nie chce mieć wtopy na trasie.
Od właśnie 2 ost, kursów ubywa mi oleju, jakieś 0,6l na 2500-3000km.
Więc zacząłem wszystko oglądać, zdjąłem osłone silnika od spodu i patrze, a tam wszystko mokre, a po wyżej lini uszczelki pod głowicą nic nie ma.
Więc jaka może być jeszcze opcja??, dodam że widziałem też w kanałach intercoolera oleiste ściany!


SCIROCCO 4 EVER D BEST!!

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob maja 09, 2009 21:26

dokładnie umyj silnik na łączaniu głowicy i przygladaj sie co jakiś czas. a turbo... hm troche oleju wiadomo nie zaszkoodzi w dolocie.
ja bym od razu nie wymienial uszczelki.
0,6 l na 3000km to nie jest podobno dużo.
może turbo puszcza i cieknie z przewodow.
ciezko coś stwierdzić bez obejrzenia samochodu
ale umyć silnik i tak trzeba i nie wymieniałbym jej bez umycia!!!


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

rav_tdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 15:55
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: rav_tdi » sob maja 09, 2009 21:32

Ok, tak zrobie, ale dop. jak zjade do kraju, to tam wjade na kanał wszystko wymyje i będe bacznie obserwował.
Dzięki za sugestie, ale... w razie hitlera to jakiej firmy uszczelke polecacie??


SCIROCCO 4 EVER D BEST!!

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob maja 09, 2009 21:35

goetze
ale w Niemczech nie lubia plam oleju;)
Ostatnio zmieniony sob maja 09, 2009 21:35 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » sob maja 09, 2009 22:33

Posprawdzaj króćce przy głowicy co zakładane są węże gumowe czy nie są pęknięte bo leci po uszczelce wystającej z pod głowicy i cieknie w innym miejscu.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości