chipy z allegro nie wchodza w gre bo juz to przerabialem!
Jakie turbo do Passat B4 AFN
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Mac
 - Ma gadane

 - Posty: 198
 - Rejestracja: śr kwie 11, 2007 02:19
 - Lokalizacja: mazury
 - Auto: Mk2 Tdi
 - Silnik: AFN
 - Kontakt:
 
Jakie turbo do Passat B4 AFN
mam kilka pytan do forumowiczow ktorzy bawili sie w tunig silnikow tdi AFN,jakie turbo mozna zamontowac zamiast seryjnego VNT15 bez brzerobek(jakie oznaczenie turba i z jakiego motoru,kod silnika),czy np.warto zmienic oprogramowanie w kompie i czy nie zameczy to orginalnej turbiny?na ile koni bezpiecznie.Wrazie czego jaki intercooler najlepiej pasuje oczywiscie wiekszy!dla pomocnego dobre piwko 
 
chipy z allegro nie wchodza w gre bo juz to przerabialem!
			
													chipy z allegro nie wchodza w gre bo juz to przerabialem!
					Ostatnio zmieniony czw mar 12, 2009 15:46 przez Mac, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Kolego możesz tam założyć dwie turbiny.
Pierwsza,to Garrett GT 1749VA turbina dzielona od silników AWX-AVF 130 koni na pompowtrysku.Występowały takie w passatach i audi.

Druga,to turbina firmy KKK o numerze 03G 145702H V350.
Jest to turbina od silnika z audi BRD 2.0 tdi 170 koni.
 
Ale sama zmiana turbiny niewiele ci da.Trzeba to będzie wystroić.
Sugerowałbym zakup tej garretta,gdyż jest tańsza i łatwiejsza w zakupie.
 
 
[ Dodano: 12 Mar 2009 14:46 ]
UNT 15 wytrzymują takie modyfikacje bez trudu.Jednak żywotność takiej turbiny po sofcie zależy głównie od jej kondycji.
			
									
									Pierwsza,to Garrett GT 1749VA turbina dzielona od silników AWX-AVF 130 koni na pompowtrysku.Występowały takie w passatach i audi.

Druga,to turbina firmy KKK o numerze 03G 145702H V350.
Jest to turbina od silnika z audi BRD 2.0 tdi 170 koni.

Ale sama zmiana turbiny niewiele ci da.Trzeba to będzie wystroić.
Sugerowałbym zakup tej garretta,gdyż jest tańsza i łatwiejsza w zakupie.
 [ Dodano: 12 Mar 2009 14:46 ]
Warto zmienić,bo poprawią się osiągi autka i spalanie trochę się zmniejszy.Po sofcie taki AFN z reguły wypluwa 140 koni i około 310 niutów.Mac pisze:,czy np.warto zmienic oprogramowanie w kompie i czy nie zameczy to orginalnej turbiny?na ile koni bezpiecznie
UNT 15 wytrzymują takie modyfikacje bez trudu.Jednak żywotność takiej turbiny po sofcie zależy głównie od jej kondycji.
AFN 165,5@380,8
						Od 130tki tylko na zatrzask.Co do coolera,to możesz zapodać coś takiego jak poniżej. 
[ Dodano: 14 Mar 2009 19:23 ]
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=343
			
									
									[ Dodano: 14 Mar 2009 19:23 ]
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=343
AFN 165,5@380,8
						- 
				arwam
 
- zaprzal
 - VW Baron

 - Posty: 3027
 - Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
 - Lokalizacja: Białystok / Tykocin
 - Kontakt:
 
Mac, gotowe redukcje/przejsciowki sprzedawal ktos na forum - musisz poszukac. Dobrze by bylo zebys przed zakupami zastanowil sie co chcesz osiagnac i jaki masz budzet bo z samego powietrza nie zrobisz mocy... musisz pomyslec tez o ukladzie wtryskowym i oczywiscie strojenie na koniec.
			
													
					Ostatnio zmieniony pn mar 16, 2009 10:27 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
						Co do takiej turbinki obowiązkowo jest jeszcze potrzebne? Wystarczy FMIC i Virus?? Czy jesczcze wymiana wtrysków i rzeźba w samym silniku??sagon pisze:turbina od silnika z audi BRD 2.0 tdi 170 koni.

pwrd by COMPsport 154,6KM i 334,6Nm
Mój VWóz viewtopic.php?f=91&t=207197" onclick="window.open(this.href);return false; SPRZEDAM
A co ze sprzęgłem?? Seryjne da rade czy też do wymiany ??
Czym się róznią te turbiny BRD:
1. 03G 145 702 H (03G145702H) V350
2. 03G 145 702 H (03G145702H) V360
			
													Czym się róznią te turbiny BRD:
1. 03G 145 702 H (03G145702H) V350
2. 03G 145 702 H (03G145702H) V360
					Ostatnio zmieniony ndz maja 10, 2009 09:31 przez yaroz, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
pwrd by COMPsport 154,6KM i 334,6Nm
Mój VWóz viewtopic.php?f=91&t=207197" onclick="window.open(this.href);return false; SPRZEDAM
na początek shamuj serie i zrob chiptuningMac pisze:jakie turbo mozna zamontowac zamiast seryjnego VNT15 bez brzerobek(jakie oznaczenie turba i z jakiego motoru,kod silnika),czy np.warto zmienic oprogramowanie w kompie i czy nie zameczy to orginalnej turbiny?na ile koni bezpiecznie.Wrazie czego jaki intercooler najlepiej pasuje oczywiscie wiekszy!dla pomocnego dobre piwko
jak Ci bedzie mało to wtedy wtryski 216 i dalej turbo AWX i FMIC
bez wymiany wtrysków to 140KM max... wymiana turbo za dużo nie pomoże bo ogranicza Cie wydajność układu wtryskowego a konkretnie wtryski
tematów tego typu sa na forum i w sieci setki..
A nie lepiej wszystko od razu żeby nie płacić pare razy za dostrajanie po montażu wtrysków, potem turbiny itd. ?? Ciekaw jestem ile można wyciągnąć z takiego config'u: wtryski 216 i turbo od silnika BRD??cowboy pisze:jak Ci bedzie mało to wtedy wtryski 216 i dalej turbo AWX i FMIC

pwrd by COMPsport 154,6KM i 334,6Nm
Mój VWóz viewtopic.php?f=91&t=207197" onclick="window.open(this.href);return false; SPRZEDAM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości




