1.8 8V GX nierówna praca silnika na wolnych obrotach

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
chmurapawel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 711
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

1.8 8V GX nierówna praca silnika na wolnych obrotach

Post autor: chmurapawel » pt maja 08, 2009 15:29

Witam! Mam problem, silnik chodzi nie rowno na wolnych obrotach jak i w czasie jazdy przy 80km/h szarpie. Drugie pytanie czy jest w golfi gniazdo podpiecia komputera bo nie moge znalezc.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » pt maja 08, 2009 16:07

chmurapawel pisze:czy jest w golfi gniazdo podpiecia komputera
W K-Jetronicu nie ma diagnostyki.



Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1479
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » pt maja 08, 2009 17:38

A GX to nie jest podobny silnik jak RP mono jectronik. A ile się nie myle to przynajmniej w RP jest taka wtyczka w silniku pod którą można podpiac diode i wyjdzie ci po odpowiednim kodzie jakie są (jesli są) błędy


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Awatar użytkownika
chmurapawel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 711
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: chmurapawel » pt maja 08, 2009 19:33

dobra to juz wiem o wtyczce, a co z tym silnikiem, wie ktos czego szarpie, bo juz przewody wymienilem, kopulke, palec, cxzyscilem przepustnice, przejzalem wezyki podcisnienia, ustawiony zaplon, i nie wiem co dalej



Awatar użytkownika
kiler_444
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 17:04
Lokalizacja: podkarpacie
Kontakt:

Post autor: kiler_444 » pt maja 08, 2009 20:00

moze pompa paliwa nie wydala


SPRZEDAM UCHWYTY NA KLUCZE PŁASKIE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=276181



kiler_444

Awatar użytkownika
chmurapawel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 711
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: chmurapawel » pt maja 08, 2009 20:05

nie raczej jest ok, wiem ze na wtyczkach do czujnika temperatury, zaworu dodatkowej dawki paliwa na zimnym silniku nie ma napiecia, i po odczepieniu nic sie nie zmienia.

Samochód posiada wtrysk mechaniczny. Jesli to cos komus mowi
Ostatnio zmieniony pt maja 08, 2009 20:12 przez chmurapawel, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » pt maja 08, 2009 21:53

chmurapawel pisze:wie ktos czego szarpie, bo juz przewody wymienilem, kopulke, palec, cxzyscilem przepustnice, przejzalem wezyki podcisnienia, ustawiony zaplon, i nie wiem co dalej
A rozrząd jest dobrze ustawiony?



Awatar użytkownika
chmurapawel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 711
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: chmurapawel » pt maja 08, 2009 22:10

tak. Swierzo wymieniony, i ustawiony według znakow, potem ustawiony zaplon, przed i po chodzi tak samo.

[ Dodano: 09 Maj 2009 13:58 ]
znalazlem zatkany otwor w wtrysku mechanicznym na filtrze powietrza, byl zatkany, teraz go odetkalem, chodzi lepiej, ale nie do konca, czy ktos wie po co on jest?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 409 gości