Witam wszystkich . mam problem z mk4 1.9 tdi asz. kopci rano
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Witam wszystkich . mam problem z mk4 1.9 tdi asz. kopci rano
Witam wszystkich mam taki problem z silnikiem asz 130 ps. po odpaleniu rano przez 10 sekund kopci na biało tak jakby olejem . Wiec wkurzało mnie to strasznie i wymieniłem silnik pozostała tylko stara turbina i wałek rozrządu który nie jest wycięty krzywki ok. pompowtryski też zmieniłem a ten dalej rano jak kopcił tak kopci później jest wszystko ok śmiga dobrze i pali bez dymu . dodję że rano pali od strzału ma tylko lekkie drgnięcia takie szarpanki delikatne jakby na 3 cylindrach chodził . uszczelniacze na zaworach też wymieniłem .i teraz już głupi jestem .
tylko przez to wymieniłeś silnik?? chyba żartujeszwoj-tek pisze:po odpaleniu rano przez 10 sekund kopci na biało tak jakby olejem . Wiec wkurzało mnie to strasznie i wymieniłem silnik pozostała tylko stara turbina
co do białego dymu.. u mnie czasem jest, czasem go nie ma.. zauważyłem że rano, jakieś 2 min po odpaleniu prawdopodobnie uruchamia się zawór EGR i wtedy autko zaczyna dymić na biało, choć nieznacznie
nie od dziś wiadomo że ASZ-ty lubią tak poszarpywać, mój ma to samo..woj-tek pisze:dodję że rano pali od strzału ma tylko lekkie drgnięcia takie szarpanki delikatne
pisze poważnie wymieniłem bo tamtego chip zajechał miał ponad 160 koni popękała głowica miedzy zaworami a tych silnikach to się nie zdarza i dwa tloki zewnętrzne też posiadają ryski pęknięć . ale itak zachowywał się dokładnie tak jak ten teraz mam orginalny program drugi silnik i lipa z tym kopceniem egr też odłączałem . grzebie w tych silnikach nie od dziś ale ten mnie pokonał . może turbina olejem leje na kolektor ssący i rano spłynie to do silnika nie wiem a moze turbina daje do kolektora wydechowego hgw.
[ Dodano: 21 Gru 2008 01:20 ]
jak ktoś chce zobaczyć stan silnika po chipie to chętnie zapraszam ogólnie zajechany jakby miał z 500 000 kilometrów . mam rozebranego na śrubki asz 130 koni 2003 rok.
[ Dodano: 21 Gru 2008 01:20 ]
jak ktoś chce zobaczyć stan silnika po chipie to chętnie zapraszam ogólnie zajechany jakby miał z 500 000 kilometrów . mam rozebranego na śrubki asz 130 koni 2003 rok.
Zarejestruj sie np na fotosiku : http://www.fotosik.pl/woj-tek pisze:Powiedzcie jeszcze jak je tu zamieścić bo jestem nowicjuszem na forum.
tam wrzucasz zdjęcia , a na forum tylko wklejasz linka z fotosika i zdjęcie otwiera sie normalnie na forum
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
Osz fuck! Moj tez 5 sekund rano kopci na bialo (niespalona ropa dokladnie rzecz biorac) I tez mam 160 kuca - i to z 90... Nic, pod choinke sobie musze nowy motor kupic ;(
Ostatnio zmieniony pn gru 22, 2008 16:06 przez SToRM, łącznie zmieniany 1 raz.
''Gaz jest do kuchenek, ropa do ciężarówek, a do samochodów leje się benzynę. ''------ Uważam że nie masz racji z tych benzyn to już wiele nie da się wycisnąć oprócz spalania . Przyszłość jest w silnikach o dużym momencie obrotowym na małych obrotach i w ich ekonomi a bęzyniaki do nich niestety nigdy nie należały i pewnie nie będą. nie wspomnę o żywotności tych jednostek.
[ Dodano: 25 Gru 2008 15:31 ]
dziękuję za tego fotosika jak zamieszcze zdjęcia to dam znać.
[ Dodano: 25 Gru 2008 15:31 ]
dziękuję za tego fotosika jak zamieszcze zdjęcia to dam znać.
zobaczymy jak będzie z żywotnością 1.4 160km. i założe się że dyche pali. tam całą robote robi turbina pogonic go wystarczy i zaraz zgasić może już się nie obudzić turbo do czerwonosci się grzeje w benzynach . jak chcesz to zdobęde dużo informacji praktyccznych chociaż mało tego jeździ bo pewnie taki golf ze 120 tysiaków kosztuje.
[ Dodano: 25 Gru 2008 18:02 ]
i tak seryjny 2.0 tdi ma 170 koni i można śmiało go kręcić na wiecej a to 1.4 jak podkręcisz to
[ Dodano: 25 Gru 2008 18:02 ]
i tak seryjny 2.0 tdi ma 170 koni i można śmiało go kręcić na wiecej a to 1.4 jak podkręcisz to
te 1,4 palą 8 latrów a jak się ciśnie to 12l były wyniki testu w tvn turbo
a tak na marginesie chciałbym mieć te 1,4 zamiast swojego 1,4 60 koni
a tak na marginesie chciałbym mieć te 1,4 zamiast swojego 1,4 60 koni
Ostatnio zmieniony pt maja 08, 2009 16:18 przez dziabi3, łącznie zmieniany 1 raz.
był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości