AAZ padl, co dalej robic?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt maja 08, 2009 11:43

NEO1985 pisze:Jakiego płynu chłodzacego uzywac w golfie 3 1.9 TDI ?? a w ostatecznosci to czy mozna uzyc wody?? Prosze o informacje.
Wlej DYNAGEL.
Wody nie polecam,bo Ci układ kamieniem będzie zarastał i korodował,a jak zapomnisz zmienić przed zimą to wiesz jakie będą konsekwencje :bajer:

[ Dodano: 08 Maj 2009 11:45 ]
arwam pisze:możesz użyć zwykłych płynów niebieskich typu petrygo
arwam, Petrygo to przeżytek.W tej chwili leją to do C-330 :grin:



radosss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr maja 06, 2009 19:16
Lokalizacja: międzyrzec podlaski

Post autor: radosss » pt maja 08, 2009 11:59

potrzebuje mechanika w lubelskim, który przerobi mi koło w AAZ na tdi.
munior nie masz jakiegoś w fachmana w okolicy???
Ostatnio zmieniony pt maja 08, 2009 12:01 przez radosss, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » pt maja 08, 2009 12:03

Michaś_1977 pisze:arwam, Petrygo to przeżytek.W tej chwili leją to do C-330:grin:


wiem ale kolega pytał co można w ostateczności użyć więc wnioskuję że chyba nie jest pewien ukladu chłodzenia lub gdzzieś mu przecieka i dlatego napisałem t o co napisałem
ale masz rację w 1000% :bigok:



rysiu_89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt cze 17, 2008 11:59
Lokalizacja: wlkp

Post autor: rysiu_89 » pt maja 08, 2009 14:06

oto fotki mojego nabytku:

kółko(praktycznie to nówka):
Obrazek

a to wał:
Obrazek

Obrazek

z rana zamowilem w sklepie nowe zimmeringi oraz uszczelke miski:)



arwam

Post autor: arwam » pt maja 08, 2009 22:24

mogłeś kupić wał od TDI ale jak ten jest cały i w dobrym stanie to też może być :bigok: choć nowsze są odporniejsze nić te na ścięcei klina



lowi85
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 17:26
Lokalizacja: Przyszowice
Kontakt:

Post autor: lowi85 » pt maja 08, 2009 22:57

ja już sie na ten temat nie wypowiadam :panna:


Masz mało problemów? – kup sobie następne auto… ;)

arwam

Post autor: arwam » pt maja 08, 2009 23:11

lowi85, nie jest tak źle zobacz na krawędzie wcięcia w waleto one najczęściej się poddają i jesli są proste to nie ma co narzekać choć ja już bym wał na TDI zmienił bo mój silnik dał mi trochę popalić ale zawsze był dopilnowany i nie zrobił mi tej najgorszej niespodzianki żeby zawory miały bliskie spotkanie trzeciego stopnia z tłokami



lowi85
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 17:26
Lokalizacja: Przyszowice
Kontakt:

Post autor: lowi85 » pt maja 08, 2009 23:30

arwam pisze:lowi85, nie jest tak źle zobacz na krawędzie wcięcia w waleto one najczęściej się poddają i jesli są proste to nie ma co narzekać choć ja już bym wał na TDI zmienił bo mój silnik dał mi trochę popalić ale zawsze był dopilnowany i nie zrobił mi tej najgorszej niespodzianki żeby zawory miały bliskie spotkanie trzeciego stopnia z tłokami
no dobra :-p przed ostatni taz ;)

po co zmieniać wał z usterką fabryczną na taki z z usterką fabryczną ? :) to sie nie trzyma ani kupy ani pupy :green_fuck:
Po co zakładać temat z pytaniem "...co dalej robić"? skoro autor ma już w głowie plan i każda pomoc jest ignorowana? :finga:
Nie żebym sie denerwował... ale za każdym razem jak ktoś coś pisze o silniku aaz, to zastanawiam się czy już ta osoba ma przerobiony wał a jeśli nie to za ile będzie mieć... :okej:


Masz mało problemów? – kup sobie następne auto… ;)

rysiu_89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt cze 17, 2008 11:59
Lokalizacja: wlkp

Post autor: rysiu_89 » sob maja 09, 2009 09:50

no ok kolego... zgodzę się że w tym przypadku lepszym rozwiązaniem i zapewne trwalszym byłoby założenie wału z tdi ale ile za sam wał bym musiał rzucić?300 zł??400 zł?? a może 500zł?? pewnie coś w tym przedziale. ja szczerze mówiąc dałem za cały dół silnika( miska, wał, tłoki, pompa olejowa, pompa vacum, pompa wody, wszystkie łapy silnika, koło zamachowe i parę drobnych rzeczy...)i za to wszystko zapłaciłem równe 220 zł( 200 zł za silnik i 20 zł straciłem na paliwo bo silnik znalazłem 50 km od domu)

wal jest seria aaz ale bez najmniejszego zużycia klina...

co ty na to??




PS. wczoraj do 1 w nocy siedziałem w garażu.... skrzynia leży już okok auta. dzis zwale sprzęgło i robię zamianę wałów



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » sob maja 09, 2009 18:42

rysiu_89, i jak tam postępy w pracy? Ja myślę, że nie będzie źle, tylko kółko do wału trzeba naprawdę porządnie przykręcić i nie żałować kleju. I nie zmieniać przy zmianie paska rozrządu, bo i takie głupoty ludzie robią - a wiadomo - nadgorliwość to najgorsze zboczenie :P Myślę że to kółko to i milion kilometrów wytrzyma na silniku i się nie zużyje.



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » sob maja 09, 2009 19:56

panowie, mam taką myśl odnośnie wyrobionego wału na wpuście, jak ktoś ma kółko z wału to niech posmaruje je olejem i odbije na kartce papieru i później niech przyłoży do odbicia kółko ale obkręcone o 180 stopni, jak wyjdzie z ząbkami, jak się idealnie pokryją to robimy nowy frez na wale na przeciwko i w drogę.
Ostatnio zmieniony sob maja 09, 2009 19:57 przez piter_s, łącznie zmieniany 1 raz.



rysiu_89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt cze 17, 2008 11:59
Lokalizacja: wlkp

Post autor: rysiu_89 » śr maja 13, 2009 02:22

no i własnie wróciłem z garażu, walczyłem tak długo aż go odpale... i wygląda to tak że silniczek chodzi ok, ciśnienie oleju ma lepsze niż na starym wale( szybciej gaśnie smarowanie), olej wlałem nowy, filtr oleju nowy, pali dobrze, kólko na wale kręci się IDEALNIE :bigok: ale, ale ale... no właśnie jest małe ale....jak założę klucz na śróbe wału to ciężko się kręci wał tak ręką i kluczem troche, dodam że silnik po złożeniu pracował jak narazie jakieś 3-5 minut... czy to normalne?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr maja 13, 2009 06:24

A wymieniałeś panewki główne i korbowodowe??? :bajer:
Bo jeżeli założyłeś nowe,to są one mocno dopasowane + gęsty olej i to powoduje opór.
Myślę,że wszystko poskładałeś jak należy :chytry:
Jaki olej wlałeś?
I jeszcze jedno,zmieniałeś pierścienie?Bo jak zmieniałeś,to także poczujesz większy opór.
Ostatnio zmieniony śr maja 13, 2009 06:42 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 2 razy.



rysiu_89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt cze 17, 2008 11:59
Lokalizacja: wlkp

Post autor: rysiu_89 » śr maja 13, 2009 08:41

pierścienie są stare, olej nowy filtr nowy, panewki nie są nowe ale od tego wału którego założyłem czyli już powinny być dobre do niego. czy to wszystko sie dopasuje? przypomne że silnik jak narazie pracował jakieś 3-5 minut. odpala normalnie i nie czuć żeby rozrusznik miał jakiś opór, jest "jak zawsze"



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 103 gości