Eh jeszcze trochę to będę znał calą komorę silnika na pamięć
ABD jak pada dławi się
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
tak ale tam nie ma żadnych oslon i wież mi ze taka chlapa może wysoko pójść. przy dolnej części jest na pewno wtyczka od sondy przykręcone masy i wtyczka tez jakaś połączeniowa po prawej stronie przy skrzyni to tyle co pamietam musiałbym widzieć ale to chyba wszystko. a sama wilgoć może powodować takie zachowanie wtyczek nawet tych co są wyżej umieszczone.
Eh jeszcze trochę to będę znał calą komorę silnika na pamięć
Eh jeszcze trochę to będę znał calą komorę silnika na pamięć
Ostatnio zmieniony czw maja 07, 2009 13:12 przez Baracus86, łącznie zmieniany 1 raz.
- ziolo115
- Ma gadane

- Posty: 248
- Rejestracja: wt kwie 18, 2006 14:12
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
- Kontakt:
ja z kolei mam cos takiego u siebie ze wystarczy ze jest wilgotne powietrze i wystarczy poruszac cała wiązka przewodów dochodząca do silnika tuz koło skrzyni biegów a przy samym właczonym zapłonie wtrzyka cos we wtrysku albo gdzieś w tamtej okolicy cos jak by elektro zawór. natomiast gdy auto pracuje to odpowiednie / nieodpowiednie wygięcie przewodów powoduje ze obroty powoli zaczynają spadac i auto gaśnie. tez nie wiem co jest przyczyną i niemoge jej znaleźc co najgorsze a rubowałem juz nie raz pryskając woda po przewodach...
co dziwne strzykanie słychac nardzo dynamicznie a jak w deszczowy dzień wygne niefortunnie wiązke to auto niegaśnie nagle tylko po około 5 sekundach

ja jutro o 8 jadę do elektromechanika może on coś w skóra na pewno się podzielę informacjami. Ja jednak optuje za jakąś odizolowaną wtyczką lub czymś takim.
[ Dodano: 08 Maj 2009 19:00 ]
Dowiedziałem się że przyczyną tego dławienia może być pochłaniacz oparów woda bądź wilgoć wdaje się w mieszankę co powoduje że silnik nie pracuje poprawnie.
[ Dodano: 09 Maj 2009 18:46 ]
ok koledzy problem rozwiązany:) okazało się że w d daje cewka a mianowicie łapie wilgoć przy wtyczce muszę też uszczelnić kopułkę bo też nie jest 100% szczelna. Jak sprawdzić czy to to, sprawa prosta bierzemy butelkę wody na włączonym silniku polewamy kopułkę i cewkę jak się zacznie dławić to wiemy co jest nie halo:)
[ Dodano: 09 Maj 2009 18:47 ]

[ Dodano: 08 Maj 2009 19:00 ]
Dowiedziałem się że przyczyną tego dławienia może być pochłaniacz oparów woda bądź wilgoć wdaje się w mieszankę co powoduje że silnik nie pracuje poprawnie.
[ Dodano: 09 Maj 2009 18:46 ]
ok koledzy problem rozwiązany:) okazało się że w d daje cewka a mianowicie łapie wilgoć przy wtyczce muszę też uszczelnić kopułkę bo też nie jest 100% szczelna. Jak sprawdzić czy to to, sprawa prosta bierzemy butelkę wody na włączonym silniku polewamy kopułkę i cewkę jak się zacznie dławić to wiemy co jest nie halo:)
[ Dodano: 09 Maj 2009 18:47 ]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 88 gości

