za niskie obroty, czy to ssanie?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Piecia55
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn lis 17, 2008 22:02
Lokalizacja: ZG

za niskie obroty, czy to ssanie?

Post autor: Piecia55 » wt kwie 28, 2009 13:47

Czesc

Od dluzszego czasu mam problem z obrotami silnika w swoim golfiku. Na zimnym silniku obroty sa bardzo niskie rzedu 650-700 obr/min. Przeklada sie to na olbrzymie wibracje powstajace w kaście :]. Mam reczne ssanie ale jego wyciagniecie nie podnosi predkosci obrotowej silnika. Kilku mechanikow probowalo regulowac obroty ssania za pomoca śrubki przy pompie ale bez skutku. Auto pali bez zarzutów ale dopiero po pewnym czasie, gdy temperatura silnika sie troszke podniesie, obroty wskakuja na ok 850-900 obr/min. Chcialbym podniesc troszke obroty na ssaniu zeby przy zimnym silniku tak nie telepało... Ktos ma pomysl jak to zrobic????

z gory dziekuje za odp i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt kwie 28, 2009 21:00 przez Piecia55, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt kwie 28, 2009 15:04

Musisz koniecznie dać fotke pompy, tak, żeby było widać ją od strony głowicy, albo od góry zrób zdjęcie.



Awatar użytkownika
Piecia55
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn lis 17, 2008 22:02
Lokalizacja: ZG

Post autor: Piecia55 » wt kwie 28, 2009 19:47

Zamieszczam zdjecia pompy - mam nadzieje ze dobre ujecia

Obrazek Obrazek Obrazek



arwam

Post autor: arwam » wt kwie 28, 2009 20:59

Obrazek


weź kluczyk 10mm najlepiej oczkowy gięty lub nasadowy i poluzuj nakrętkę po czym wykręć trochę śrubkę w środku wtedy obroty Ci na wyciągniętym przyspieszaczu podskoczą a jeśli jest nadmiernie wkręcona to blokuje równierz regulacje obrotów na wciśniętym "ssaniu"



Awatar użytkownika
Piecia55
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn lis 17, 2008 22:02
Lokalizacja: ZG

Post autor: Piecia55 » czw maja 07, 2009 17:25

arwam pisze:[url=http://images38.fotosik.pl/109/736b287415d384c7m.jpg]Obrazek[/URL]


weź kluczyk 10mm najlepiej oczkowy gięty lub nasadowy i poluzuj nakrętkę po czym wykręć trochę śrubkę w środku wtedy obroty Ci na wyciągniętym przyspieszaczu podskoczą a jeśli jest nadmiernie wkręcona to blokuje równierz regulacje obrotów na wciśniętym "ssaniu"
Zrobilem tak jak mowiles.. krotko mowiac - TEMAT ZAMKNIETY!!! Dzieki wielkie i pozdr



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 286 gości