Przebije dźwięk R32Krzylu pisze:kiedys na zlocie widzialem jak sie scigaja dwie mk2 jeden z silnikiem 1.8t(150ps)drugi VR6(174ps) szly rowno ze startu do mety kilka razy sie scigali i raz ten wygral raz tamten ale byla to kwestia kilku cm
takze osobiscie wolalby 1.8T bo duzo mniej pali tez mozna wyciagnac z niego duzo mocy ale dzwieku VR6 nic nie przebije
ZMIANA SILNIKA NA VR6
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
VR6'cha droga w utrzymaniu i czesci drogie i ciezkie moze lepiej 1.8T albo faktycznie DIESLA...
a sa ludzie w Polsce co upchneli VR'a do Mk1 wiec do Mk2 mysle jeszcze mniejszy problem...
http://www.turbogolf.prv.pl/
a sa ludzie w Polsce co upchneli VR'a do Mk1 wiec do Mk2 mysle jeszcze mniejszy problem...
http://www.turbogolf.prv.pl/
[url=http://www.fodey.com/generators/animated/ninjatext.asp][img]http://r3.fodey.com/16ca283f31d0e4e2bb49d6596ec5f09b4.1.gif[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129724]JETTA[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=31624&postdays=0&postorder=asc&start=0]Golf 2[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=129724]JETTA[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=31624&postdays=0&postorder=asc&start=0]Golf 2[/url]
słyszałem R32 na dedykowanym kompletnym Supersprincie, Masssakrrrra,taz pisze:Przebije dźwięk R32Krzylu pisze:kiedys na zlocie widzialem jak sie scigaja dwie mk2 jeden z silnikiem 1.8t(150ps)drugi VR6(174ps) szly rowno ze startu do mety kilka razy sie scigali i raz ten wygral raz tamten ale byla to kwestia kilku cm
takze osobiscie wolalby 1.8T bo duzo mniej pali tez mozna wyciagnac z niego duzo mocy ale dzwieku VR6 nic nie przebije
dla mnie numero uno
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 472 gości