Problem z silnikiem (niewytlumaczalny) prosze o pomoc
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 119
- Rejestracja: sob cze 16, 2007 08:52
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Przepływki w ABU nie ma. Można sprawdzić czy nie ma na to wpływu uszkodzona kopulka aparatu (warto sprawdzic tez hallotron), przeskoki na zużytych kablach lub zawieszający się silnik krokowy na przepustnicy (ale to zrobiles). Jeśli przyspiesza skokami to możliwe też że cos ze sprzeglem sie dzieje bądz pompa paliwa (lub filtr) nie wyrabia.Byku21 pisze:a jest w tym silniku przepływomierz???Takie objawy są także przy uszkodzonym przepływomierzu...
Ostatnio zmieniony czw maja 07, 2009 12:50 przez LordOmen, łącznie zmieniany 1 raz.
stawiam na układ paliwowy, jak wymienisz filtr i nie ustanie to zmierz ciśnienei paliwa, podepnij sobie tak zegar zebys mogł w czasie jazdy obserwowac cisnienie, jeździj dopuki nie wystąpi problem i wtedy sprawdz czy cisnienie nie spada, mioałem tak ostatnio i wyszło ze sitka w pompie sie pozapychały. pozdro
miałem podobne objawy, szarpał i gasł na wolnych obrotach, na wyższych przerywał, ustawiałem TPS i okazało się że ścieżki węglowe w nim się poprzecierały i cała przepustnica poszła do wymiany (używana oczywiście), po wymianie przepustnicy przez 1000km było dobrze aż po powrocie z wyjazdu osłabł strasznie, zacząłem szukać przyczyny i okazało się że wtryskiwacz ma inny numer niż ten poprzedni, wiec zamieniłem go i auto odżyło, jak mocno przerywa to spróbuj odłączać przewody od świec jeśli praca się nie zmieni to albo świeca albo przewód
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
- Radek_ER19
- GRUBE LOLO
- Posty: 60
- Rejestracja: sob kwie 25, 2009 12:30
- Lokalizacja: Otwock
- Kontakt:
Ja bym sprawdzil jescze czy przewód podciśnienia od servo nie jest uszkodzony . moze byc tak ze on spadł i dostaje lewego powietrza - ten przewód jest podpiety pod 4 cylinder . moze lapac czasami lewe powietrze i dlatego moze przerywac....
Pzdr
Pzdr
...::: Bóg stworzył VAG bo wie co to jest piękno - inne samochody stworzył dla śmiechu :::...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=237865
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=237865
- Radek_ER19
- GRUBE LOLO
- Posty: 60
- Rejestracja: sob kwie 25, 2009 12:30
- Lokalizacja: Otwock
- Kontakt:
raffik1979 pisze:co do tps to raczej odpada parę dni temu miałem go wykręcony wszystko czyściutkie zero przerwy . później został z powrotem zamontowany i wyregulowany po tej regulacji obroty wolne trzymają idealnie .
[ Dodano: 07 Maj 2009 20:11 ]
wiec tak sprawdziłem przewód od serwo tak jak kolega poradził na początek okleiłem go taśmą izolacyjną z racji tego ze o tej godzinie nigdzie go nie dostane o dziwo samochód zaczął normalnie jeździć i co mnie zaskoczyło hamulec tak jakby zrobił zie mocniejszy i twardszy . Cz to tego mogła być przyczyna to się okaże tak jak pisałem samochód raz jechał dobrze raz źle.
[ Dodano: 10 Maj 2009 12:49 ]
jeszcze takie pytanie ostatnio wymieniałem silnik krokowy 6 pin i zaczęło to się dziać od tego momentu czy to może mieć coś wspólnego dodam jeszcze ze jak silnik odepnę obroty pływają ale tak jak by jechał dużo lepiej tylko co ma silnik krokowy do jazdy na wyższych obrotach .
Gdy odepniesz silnik krokowy to jest normalne ,że obroty zaczną falować - oczywiście , że jezeli nadal tak bedzie szwankował to możliwe ze silnik krokowy - pomimo tego , że on jest nowy to może być fabrycznie uszkodzony ( dam przykład na swoim doświadczeniu z ładowaniem - kupiłem nowy regulator napiecia do alternatora i pochodził mi tylko 4 dni i pupa - zepsuł sie pomimo tego ze byl nowy )
...::: Bóg stworzył VAG bo wie co to jest piękno - inne samochody stworzył dla śmiechu :::...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=237865
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=237865
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 350 gości