Problem z silnikiem (niewytlumaczalny) prosze o pomoc

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Byku21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: śr cze 25, 2008 19:29
Lokalizacja: TSK 54HH
Kontakt:

Post autor: Byku21 » czw maja 07, 2009 12:41

a jest w tym silniku przepływomierz???Takie objawy są także przy uszkodzonym przepływomierzu...


Sprzedam tłokorozdzielacz z falą z pompy 11mm

LordOmen
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: sob cze 16, 2007 08:52
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: LordOmen » czw maja 07, 2009 12:49

Byku21 pisze:a jest w tym silniku przepływomierz???Takie objawy są także przy uszkodzonym przepływomierzu...
Przepływki w ABU nie ma. Można sprawdzić czy nie ma na to wpływu uszkodzona kopulka aparatu (warto sprawdzic tez hallotron), przeskoki na zużytych kablach lub zawieszający się silnik krokowy na przepustnicy (ale to zrobiles). Jeśli przyspiesza skokami to możliwe też że cos ze sprzeglem sie dzieje bądz pompa paliwa (lub filtr) nie wyrabia.
Ostatnio zmieniony czw maja 07, 2009 12:50 przez LordOmen, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
sadzyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: wt maja 23, 2006 16:39
Lokalizacja: szydłovwiec
Kontakt:

Post autor: sadzyk » czw maja 07, 2009 13:34

stawiam na układ paliwowy, jak wymienisz filtr i nie ustanie to zmierz ciśnienei paliwa, podepnij sobie tak zegar zebys mogł w czasie jazdy obserwowac cisnienie, jeździj dopuki nie wystąpi problem i wtedy sprawdz czy cisnienie nie spada, mioałem tak ostatnio i wyszło ze sitka w pompie sie pozapychały. pozdro



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » czw maja 07, 2009 14:50

miałem podobne objawy, szarpał i gasł na wolnych obrotach, na wyższych przerywał, ustawiałem TPS i okazało się że ścieżki węglowe w nim się poprzecierały i cała przepustnica poszła do wymiany (używana oczywiście), po wymianie przepustnicy przez 1000km było dobrze aż po powrocie z wyjazdu osłabł strasznie, zacząłem szukać przyczyny i okazało się że wtryskiwacz ma inny numer niż ten poprzedni, wiec zamieniłem go i auto odżyło, jak mocno przerywa to spróbuj odłączać przewody od świec jeśli praca się nie zmieni to albo świeca albo przewód


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Radek_ER19
GRUBE LOLO
GRUBE LOLO
Posty: 60
Rejestracja: sob kwie 25, 2009 12:30
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: Radek_ER19 » czw maja 07, 2009 14:56

Ja bym sprawdzil jescze czy przewód podciśnienia od servo nie jest uszkodzony . moze byc tak ze on spadł i dostaje lewego powietrza - ten przewód jest podpiety pod 4 cylinder . moze lapac czasami lewe powietrze i dlatego moze przerywac....



Pzdr


...::: Bóg stworzył VAG bo wie co to jest piękno - inne samochody stworzył dla śmiechu :::...


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=237865

Awatar użytkownika
Radek_ER19
GRUBE LOLO
GRUBE LOLO
Posty: 60
Rejestracja: sob kwie 25, 2009 12:30
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: Radek_ER19 » ndz maja 10, 2009 23:36

raffik1979 pisze:co do tps to raczej odpada parę dni temu miałem go wykręcony wszystko czyściutkie zero przerwy . później został z powrotem zamontowany i wyregulowany po tej regulacji obroty wolne trzymają idealnie .

[ Dodano: 07 Maj 2009 20:11 ]
wiec tak sprawdziłem przewód od serwo tak jak kolega poradził na początek okleiłem go taśmą izolacyjną z racji tego ze o tej godzinie nigdzie go nie dostane o dziwo samochód zaczął normalnie jeździć i co mnie zaskoczyło hamulec tak jakby zrobił zie mocniejszy i twardszy . Cz to tego mogła być przyczyna to się okaże tak jak pisałem samochód raz jechał dobrze raz źle.

[ Dodano: 10 Maj 2009 12:49 ]
jeszcze takie pytanie ostatnio wymieniałem silnik krokowy 6 pin i zaczęło to się dziać od tego momentu czy to może mieć coś wspólnego dodam jeszcze ze jak silnik odepnę obroty pływają ale tak jak by jechał dużo lepiej tylko co ma silnik krokowy do jazdy na wyższych obrotach .

Gdy odepniesz silnik krokowy to jest normalne ,że obroty zaczną falować - oczywiście , że jezeli nadal tak bedzie szwankował to możliwe ze silnik krokowy - pomimo tego , że on jest nowy to może być fabrycznie uszkodzony ( dam przykład na swoim doświadczeniu z ładowaniem - kupiłem nowy regulator napiecia do alternatora i pochodził mi tylko 4 dni i pupa - zepsuł sie pomimo tego ze byl nowy )


...::: Bóg stworzył VAG bo wie co to jest piękno - inne samochody stworzył dla śmiechu :::...


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=237865

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 349 gości