Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
lukistrach
- Nowicjusz

- Posty: 8
- Rejestracja: wt kwie 28, 2009 17:42
- Lokalizacja: Pomiechówek
Post
autor: lukistrach » ndz maja 03, 2009 17:57
Witam,
najprawdopodobniej w moim VW ciężke odpalanie jest spowodowoane cofaniem sie paliwa,
Chcę wymienić zawór zwrotny ale niebardzo wiem, który
Proszę o instrukcję...
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt sie 25, 2009 21:27 przez
lukistrach, łącznie zmieniany 1 raz.
-
PiotrusVW
- Użytkownik

- Posty: 319
- Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: PiotrusVW » ndz maja 03, 2009 20:44
nie wiem nic na temat zaworu zwrotnego. Raczej proponowałbym uszczelnic uklad paliwowy, filtr itp
[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]
-
figurel
- Użytkownik

- Posty: 281
- Rejestracja: sob paź 02, 2004 08:14
- Lokalizacja: Słupsk
Post
autor: figurel » wt maja 05, 2009 22:33
PiotrusVW pisze:nie wiem nic na temat zaworu zwrotnego. Raczej proponowałbym uszczelnic uklad paliwowy, filtr itp

-
tomibull
- Nowicjusz

- Posty: 23
- Rejestracja: śr sie 27, 2008 10:48
- Lokalizacja: Płock
Post
autor: tomibull » wt maja 05, 2009 22:50
Ja miałem w swoim ASV ten sam problem stale pojawiały się pęcherzyki powietrza. Kupiłem nowy filtr knecht one są wraz z uszczelką pod powyższy zawór zwrotny.
Podobno raz na jakiś czas warto spuścić syf z filtra tym korkiem u dołu a przy tym doszczelnić go teflonem aby szczelnie był zamknięty od dołu.
Problem z filtrem jest taki że stale drga z karoserią więc jakakolwiek nieszczelność, czy na przewodach czy zaworze daje objaw pęcherzyków w przewodach.A to odbija się na mocy i porannym rozruchu.
-
MarekU744
- Mały gagatek

- Posty: 70
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 22:11
- Lokalizacja: Hajnówka
-
Kontakt:
Post
autor: MarekU744 » wt maja 05, 2009 23:54
jest zawór zwrotny w zbiorniku paliwa.. Pod siedzeniem z tylu po prawej stronie masz klapke odkręć ją o bedziesz miał plywak dochodzą tam dwa przewody jeden zasilający drugi powrotny w srodku masz dwa zaworki zwrotne jednen na ssaniu drugi na powrocie ale niestety nie rozbieralna część Całość można rozebrać dostać się od dołu ale do zaworków niestety nie są zgrzane z obudową . Jeżeli cofa sie Tobie paliwo to zastosuj zaworek zwrotny na wężyku są w sprzedaży w każdym sklepie motoryzacyjnym tylko nie bież taniego bo nie zda egzaminu
-
pelek8
- Nowicjusz

- Posty: 27
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 03:03
- Lokalizacja: Borowa Góra
-
Kontakt:
Post
autor: pelek8 » wt cze 09, 2009 21:28
Witam ktos wie gdzie mozna znalezc zawor oznaczony na rysunku jako 4?? Czy na allegro sa one dostepne bo nie wiem jak go szukac?
-
pelek8
- Nowicjusz

- Posty: 27
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 03:03
- Lokalizacja: Borowa Góra
-
Kontakt:
Post
autor: pelek8 » śr cze 10, 2009 11:14
Dzieki. Ja znalazlem to samo przez "zawór filtra paliwa" ale i tak dzieki!

Tylko ze to sa jakies takie NO NAME a czy mozna dostac wspomniany wczesniej BOSCH'a??
W intercarsie maja ten sam NO NAME co jest na allegro po 55zl gdzie na allegro po 20zl...
-
lambert86
- Użytkownik

- Posty: 365
- Rejestracja: czw sie 02, 2007 22:13
- Lokalizacja: pOOlandia :)
Post
autor: lambert86 » sob cze 20, 2009 12:35
Witajcie, wymienilem świece i filtr paliwa w moim golfie ( mk3 1.8 66kw) no i mam dalej problem :/ a mianowicie ... gdy mam rezerwe w aucie ( chodzi o paliwo :p) auto nie chce zapalic od razu, trzeba albo tak ze 3 razy wlaczyć i wylaczyć zapłon albo pokręcic tak ze 5 razy rozrusznikiem az zapali ... no i nie wiem co z tym fantem zrobić :/
poradźcie cos chlopaki, bo mnie juz krew zalewa, i w ogole przypal troche go tak krecic <lol> sprawia wrazenie jakiegos trupa <lol>
-
pelek8
- Nowicjusz

- Posty: 27
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 03:03
- Lokalizacja: Borowa Góra
-
Kontakt:
Post
autor: pelek8 » sob cze 20, 2009 13:04
poczytaj sobie o zaworku o ktorym tutaj mowa... prawdopodobnie paliwo ci sie cofa. mozesz jeszcze miec brudny ssak w zbiorniku skoro przy rezerwie ciezko ciagnie. moga tam sie syfy zageszczac jak malo jest paliwa. warto go wyczyscic ja tak zrobilem bo byl brudny. powodzenia
-
lambert86
- Użytkownik

- Posty: 365
- Rejestracja: czw sie 02, 2007 22:13
- Lokalizacja: pOOlandia :)
Post
autor: lambert86 » pt cze 26, 2009 00:59
a zeby wyczyscic trzeba go wyciagac ?? dam rade sam to zrobic ??
a druga sprawa, jakbym chcial zamontować zaworek zwrotny, to w ktorym miejscu sie go montuje ?? byłbym wdziecznu za jakieś fotki podgladowe .... obstawiam u mnie cofanie się paliwa, gdyż po postoju nocnym jak wlącze i wyłącze zapłon tak ze 3-4 razy to golfik zapali odrazu ... stad moje podejrzenia, ale nie wiem co dokladnie mogło sie stać ze paliwo sie cofa :/
-
marcuso86
- Mały gagatek

- Posty: 142
- Rejestracja: ndz cze 21, 2009 11:23
- Lokalizacja: Lubliniec
-
Kontakt:
Post
autor: marcuso86 » sob sie 15, 2009 17:49
Ja mam u siebie tak ze jak auto postoi cały dzien to ciezko pali, zawsze pęcherzyki powietrza lecą w przewodzie zasilającym, zauważyłem jeszcze ze jak auto chodzi i wyłącze silnik to pęcherzyk cofa sie przewodem zasilającym od strony pompy do filtra - jeśli tak sie dzieje czy to wina tego zaworka?
-
Sztomel
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 5667
- Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
- Lokalizacja: Rybnik
Post
autor: Sztomel » ndz sie 16, 2009 08:10
marcuso86 pisze:jeśli tak sie dzieje czy to wina tego zaworka?
zgadza się, najczęściej powietrze lewe przepuszcza właśnie ten oring pod zaworem jednokierunkowym podgrzewacza paliwa - nr 3 i 4 na powyższym foto.
-
marcuso86
- Mały gagatek

- Posty: 142
- Rejestracja: ndz cze 21, 2009 11:23
- Lokalizacja: Lubliniec
-
Kontakt:
Post
autor: marcuso86 » ndz sie 16, 2009 13:15
Sztomel pisze:marcuso86 pisze:jeśli tak sie dzieje czy to wina tego zaworka?
zgadza się, najczęściej powietrze lewe przepuszcza właśnie ten oring pod zaworem jednokierunkowym podgrzewacza paliwa - nr 3 i 4 na powyższym foto.
A zatem czy powietrze które idzie wraz z paliwem caly czas to tez moze być wina tego zaworka? (ponieważ zaworek jest na drodze powrotnej wiec chyba nie, tylko enentualne cofajnie sie paliwa wchodzi w grę, a moze sie mylę niech mnie ktos poprawi)
Ostatnio zmieniony ndz sie 16, 2009 13:17 przez
marcuso86, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości