Ciężko się kręci kierownicą. Kierownica nie prostuje się.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Ciężko się kręci kierownicą. Kierownica nie prostuje się.
Witam
Kupiłem mój samochód z taką oto wadą. Opiszę ją. Jest to golf 2 bez wspomagania. Kręcąc kierownicą na parkingu ciężko zauważyć usterkę, bo bez wspomagania i tak się ciężko kręci. Problem pojawia się przy średnich i większych prędkościach. Ciężko się skręca. Powiedzmy jak jadę 100km/h to kierownicą wykonuje się tylko niewielkie ruchy a że ciężko chodzi to się muszę cały czas spinać i męczyć żeby taki mały ruch wykonać. Jest to bardzo męczące przy dłuższej jeździe. Pojawia się też taki problem, że koła same nie powracają do jazy w linii prostej. Powiedzmy jadę 30km/h skręcam, puszczam kierownicę i samochód dalej skręca.
Przypuszczam, że uszkodzona jest maglownica. Czy ją można jakoś posmarować? Bo to wygląda tak jak by w niej nie było smarowania..
Pozdrawiam
Piotr
Kupiłem mój samochód z taką oto wadą. Opiszę ją. Jest to golf 2 bez wspomagania. Kręcąc kierownicą na parkingu ciężko zauważyć usterkę, bo bez wspomagania i tak się ciężko kręci. Problem pojawia się przy średnich i większych prędkościach. Ciężko się skręca. Powiedzmy jak jadę 100km/h to kierownicą wykonuje się tylko niewielkie ruchy a że ciężko chodzi to się muszę cały czas spinać i męczyć żeby taki mały ruch wykonać. Jest to bardzo męczące przy dłuższej jeździe. Pojawia się też taki problem, że koła same nie powracają do jazy w linii prostej. Powiedzmy jadę 30km/h skręcam, puszczam kierownicę i samochód dalej skręca.
Przypuszczam, że uszkodzona jest maglownica. Czy ją można jakoś posmarować? Bo to wygląda tak jak by w niej nie było smarowania..
Pozdrawiam
Piotr
- Bbrutus (Burex)
- Ma gadane
- Posty: 239
- Rejestracja: pt mar 06, 2009 14:48
- Lokalizacja: DolnyŚląsk/WLKP
- Kontakt:
Witam, może być też ze masz do wymiany łożysko amora+poduszkaD1_PITER pisze:ojawia się też taki problem, że koła same nie powracają do jazy w linii prostej. Powiedzmy jadę 30km/h skręcam, puszczam kierownicę i samochód dalej skręca.
Pozdrawiam
>>>>Wolę pchać swojego Volkswagena niż jeździć Oplem<<<<
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
najpierw poluzuj troszke nakrętkę regulacujną która jest na przekładni widoczna w środku blaszanej pokrywy w kształcie rombu. Jeśli poluzujesz tak że będą juz z stuki, a kierownica nadal ciężko chodzi to będziesz szukał dalej. Dowiedz się jeszcze czy maglownica nie jest świeżo po regeneracji -wówczas można trochę poczekać aż sie dotrze.
Ostatnio zmieniony wt maja 05, 2009 16:59 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
To napewno nie, bo ostatnio zmieniałem zawias i chodzi wszystko ładnie.Bbrutus (Burex) pisze:Witam, może być też ze masz do wymiany łożysko amora+poduszka
Jak narazie to mam ten samochód dwa miesiące i nic nie uległo najmniejszej zmianie (poprawie).Paweł Marek pisze:Dowiedz się jeszcze czy maglownica nie jest świeżo po regeneracji -wówczas można trochę poczekać aż sie dotrze.
Idę jej szukać.Paweł Marek pisze:najpierw poluzuj troszke nakrętkę regulacujną która jest na przekładni widoczna w środku blaszanej pokrywy w kształcie rombu. Jeśli poluzujesz tak że będą juz z stuki, a kierownica nadal ciężko chodzi to będziesz szukała dalej.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
D1_PITER pisze:To napewno nie, bo ostatnio zmieniałem zawias i chodzi wszystko ładnie.Bbrutus (Burex) pisze:Witam, może być też ze masz do wymiany łożysko amora+poduszka
Jak narazie to mam ten samochód dwa miesiące i nic nie uległo najmniejszej zmianie (poprawie).Paweł Marek pisze:Dowiedz się jeszcze czy maglownica nie jest świeżo po regeneracji -wówczas można trochę poczekać aż sie dotrze.
Idę jej szukać.Paweł Marek pisze:najpierw poluzuj troszke nakrętkę regulacujną która jest na przekładni widoczna w środku blaszanej pokrywy w kształcie rombu. Jeśli poluzujesz tak że będą juz z stuki, a kierownica nadal ciężko chodzi to będziesz szukał dalej.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Bbrutus (Burex)
- Ma gadane
- Posty: 239
- Rejestracja: pt mar 06, 2009 14:48
- Lokalizacja: DolnyŚląsk/WLKP
- Kontakt:
Lub może być tez taka opcja, ze sworzeń wahacza będzie do wymiana dlatego kierownica nie odbija, w obie strony nie odbija czy tylko lewo lub prawo??,, na Ibizie miałem właśnie taki przypadek ze sworzeń był zmęczony i kierownica mi nie odbijała
Pozdrawiam
Pozdrawiam
>>>>Wolę pchać swojego Volkswagena niż jeździć Oplem<<<<
- tattoo_men
- Mały gagatek
- Posty: 65
- Rejestracja: pn sty 19, 2009 16:57
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
tak, od tego ona jestD1_PITER pisze:Czy to bezpiecznie?
w okolicy kolumny kierowniczej, ten stukot bedzie się przenosił praktycznie na całą kolumnęD1_PITER pisze:Gdzie nasłuchiwać stukania gdyby luz był za duży, jakie będą tego objawy?
to może teraz weź wróć o 1/4 obrotu i zobacz czy się zmieni, jeżeli znów bedzie ciężko to wróć do poprzedniego stanuD1_PITER pisze:Tzn odkręciłem pół obrotu. Więcej się nie dało
...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 373 gości