mało mocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sosna232
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 21:57
Lokalizacja: kostrzyn / słońsk
Kontakt:

mało mocy

Post autor: sosna232 » pn maja 04, 2009 21:50

Witam
ostanio moja golfina slabo ciagnie nie jak kiedys wiec na poczatek pomyslalem filtr paliwa, nic nie dalo potem filtr powietrza to samo... no to przedmuchalem n75, nic wyczyscilem nitrem przepływke dalej pomalu wstaje z dolu i niewiem koncza mi sie pomysly co moze byc panowie ? log grupa 08
Obrazek


“Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach”

“Żaden mężczyzna nie przyzna się, że jest kiepskim kochankiem lub kierowcą”

Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » pn maja 04, 2009 22:02

sosna232, zrób poprawnie logi gr 3, 8, 11


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
sosna232
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 21:57
Lokalizacja: kostrzyn / słońsk
Kontakt:

Post autor: sosna232 » pn maja 04, 2009 22:05

Ceglarz pisze:sosna232, zrób poprawnie logi gr 3, 8, 11
jak mozesz dokladnie powiec co mam zrobic na jakim biegu itp


“Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach”

“Żaden mężczyzna nie przyzna się, że jest kiepskim kochankiem lub kierowcą”

Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » pn maja 04, 2009 23:17

gr 3, 8, 11 na 4 biegu od 1300obr do 4500 z butem w podłodze.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
sosna232
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 21:57
Lokalizacja: kostrzyn / słońsk
Kontakt:

Post autor: sosna232 » pn maja 04, 2009 23:25

ok jutro dam logi


“Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach”

“Żaden mężczyzna nie przyzna się, że jest kiepskim kochankiem lub kierowcą”

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pn maja 04, 2009 23:28

Jak na dole słaba przepływka a góra ok to prawdopodobnie kat zawalony- tak jak pisze kolega logi i bedzie wszystko jasne.



baranek1122
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn maja 04, 2009 12:43
Lokalizacja: Dęblin

Post autor: baranek1122 » wt maja 05, 2009 01:51

przepływomierz sprawdz moj golf niechcial wogole sie rozpedzać itp i walniety byl przepływomierz



Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » wt maja 05, 2009 09:12

PinkFloyd, Piszesz, że może być kat. To spytam się Ciebie o moje domowe auto, chodzi o T4 2.5TDI ACV 102KM, przepływka podcina dopiero od 3800-3900, kat wybity, a turbo wstaje dopiero przy 2500obr. Na dole do tych 2500obr paliwa jest stanowczo za mało, wtryski sprawdzone, są OK.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
sosna232
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 21:57
Lokalizacja: kostrzyn / słońsk
Kontakt:

Post autor: sosna232 » wt maja 05, 2009 10:23

o to logi dwa razy miezone wszystkie na 4 biegu Obrazek Obrazek


“Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach”

“Żaden mężczyzna nie przyzna się, że jest kiepskim kochankiem lub kierowcą”

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt maja 05, 2009 17:42

Ceglarz pisze:PinkFloyd, Piszesz, że może być kat. To spytam się Ciebie o moje domowe auto, chodzi o T4 2.5TDI ACV 102KM, przepływka podcina dopiero od 3800-3900, kat wybity, a turbo wstaje dopiero przy 2500obr. Na dole do tych 2500obr paliwa jest stanowczo za mało, wtryski sprawdzone, są OK.
Ja miałem ten sam problem jak vacum nie dawała odp. podcisnienia zaniżała tylko o 0,3 a turbinka przez to wstawała późno, po sklejeniu wyjścia podcisnienia na krućcu powróciło do normy



Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » wt maja 05, 2009 20:46

PinkFloyd, ale u mnie niema VNT.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
sosna232
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 21:57
Lokalizacja: kostrzyn / słońsk
Kontakt:

Post autor: sosna232 » wt maja 05, 2009 20:55

panowie i co powiece na logi bo mi rece opadaja :crazy:


“Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach”

“Żaden mężczyzna nie przyzna się, że jest kiepskim kochankiem lub kierowcą”

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » wt maja 05, 2009 21:32

sosna232, wyczysc przeplywomierz. Jak nie pomoze to kupuj nowy.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
sosna232
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 21:57
Lokalizacja: kostrzyn / słońsk
Kontakt:

Post autor: sosna232 » wt maja 05, 2009 21:36

bradley pisze:sosna232, wyczysc przeplywomierz. Jak nie pomoze to kupuj nowy.
juz to zrobilem pisalem wczesniej....


“Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach”

“Żaden mężczyzna nie przyzna się, że jest kiepskim kochankiem lub kierowcą”

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości