Głośniejsze "syczenie", glośny gwizd turbiny?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Głośniejsze "syczenie", glośny gwizd turbiny?
Witam, mam problem
przy wchodzeniu auta na obroty slychac glosniejsze chodzenie turbiny glosniejszy swist ( jak nitro ) ladnie brzmi ale cos nie tak czym to moze byc spowodowane ?
1.9 Tdi 90km AGR
pozdrawiam
przy wchodzeniu auta na obroty slychac glosniejsze chodzenie turbiny glosniejszy swist ( jak nitro ) ladnie brzmi ale cos nie tak czym to moze byc spowodowane ?
1.9 Tdi 90km AGR
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt maja 05, 2009 13:18 przez Kamilo83, łącznie zmieniany 1 raz.
Może być nieszczelny wydech, brak katalizatora, obcieranie się wirnika o obudowe turbiny- luz na wirniku, lub za duże cisnienie doładowania przekraczajace dopuszczlaną normę
Ostatnio zmieniony pn maja 04, 2009 23:25 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.
AGR to bliźniaczy silnik ALH z tego co pamiętam... To syczenie czy gwizdanie to naturalnie postępujący proces. Do 100-u tyś km nie było nic słychać. Między 100 a 150 pojawiło się syczenie a od 150-ciu gwizd. Najpierw ledwie słyszalny, teraz (w egzemplarzu z 309 tyś km przebiegu) bardzo wyraźnie już od najniższych obrotów i wpieprzająca olej turbina...
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Podzielę się swoimi spostrzeżeniami odnośnie syczenia przy wywalonym katalizatorze.PinkFloyd pisze:brak katalizatora
Przed "wypatroszeniem" katalizatora - kompletnie żadnego świszczenia, po wywaleniu słychać gwizdanie turbiny (odetkanie puszki kata sprawiło, że turbina ładnie gwizda i lepiej się "zbiera")
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 34 gości