Turbina,pompa,FMIC,czyli modzenie 1V

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz maja 03, 2009 19:33

arwam pisze:jak nie trzęsie przy ruszaniu
No właśnie telepie budą jak się rusza :/



arwam

Post autor: arwam » pn maja 04, 2009 20:45

Po tych moich modach w moim także się odzywa
mówisz że czasem na zekręcie się przeresetuje? :grin:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14207
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn maja 04, 2009 21:47

A no strzela,ale nowy już leży w bagażniku i czeka do jutra.
A przy okazji,skrzynia CHC z 1,9D jest dłuższa od 4S? Będzie pasiła do mojej motorowni?



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » pn maja 04, 2009 22:00

Michaś_1977, według moich informacji ma takie same przełożenia co 4T, czyli jest dłuższa, najdłuższa seryjna pasująca bez rzeźbienia.

[ Dodano: Pon Maj 04, 2009 10:02 pm ]
No i jest młodsza, montowana w latach 92-96, także pewnie trochę usprawniona. Ehh, też bym taką chciał :food:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14207
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn maja 04, 2009 22:10

piori pisze:Michaś_1977, według moich informacji ma takie same przełożenia co 4T, czyli jest dłuższa, najdłuższa seryjna pasująca bez rzeźbienia.

[ Dodano: Pon Maj 04, 2009 10:02 pm ]
No i jest młodsza, montowana w latach 92-96, także pewnie trochę usprawniona. Ehh, też bym taką chciał :food:
Jedynym mankamentem tej (konkretnie) skrzyni jest to,że strzela na wstecznym.Naprawię i będzie hulała u mnie,bo teraz jeszcze służy w siostry MK3 1,9D.
Mam tylko cichą nadzieję,że wsteczny z 4S będzie pasował,bo mam taką rozebraną :chytry:
piori, dzięki :D



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » pn maja 04, 2009 22:14

Michaś_1977, teoretycznie te skrzynie różnią się tylko przełożeniem głównym, przełożenia samych biegów są takie same, więc powinno pasować. Niestety na stronie z której czerpię dane ( http://doppel-wobber.de ) nie ma informacji o przełożeniu biegu wstecznego.

[ Dodano: Pon Maj 04, 2009 10:16 pm ]
Michaś_1977 pisze:będzie hulała u mnie,bo teraz jeszcze służy w siostry MK3 1,9D.
He he, niech zgadnę co założysz do MK3 ;) No chyba że do niego zakupiona jest następna.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14207
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn maja 04, 2009 22:49

piori pisze:He he, niech zgadnę co założysz do MK3 ;) No chyba że do niego zakupiona jest następna.
Jak byś zgadł... :grin:



arwam

Post autor: arwam » wt maja 05, 2009 10:20

Michaś_1977 pisze:A przy okazji,skrzynia CHC z 1,9D jest dłuższa od 4S? Będzie pasiła do mojej motorowni?
będzie pasować wszzystko poza przegubami bo w MK3 masz większe i trzeba je zmienić na takie jak masz w MK3
choć może być miła niespodzianka i może być tak że już masz większe przeguby



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » wt maja 05, 2009 10:28

Jeśli jest to oryginalna skrzynia 4S z 1V i nikt nie zmieniał przegubów to raczej będą te mniejsze, czyli trzeba będzie przełożyć. Ale Michaś_1977, wspominałeś że już ci któryś strzela, może warto zainwestować w nowe, większe?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14207
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt maja 05, 2009 14:55

Ja mam zamiar zostawić półosie z MK2 z wszystkimi przegubami,a zmienię tylko zabieraki przy skrzyni.W/g mnie powinny pasować z 4S.Co Wy na to?



arwam

Post autor: arwam » śr maja 06, 2009 13:49

Michaś_1977,

myślę że powinny ale na 100% pewien nie jestem



finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Post autor: finch » pt maja 22, 2009 21:39

Podłącze się do tych dywagacji nt turba.
W swoim "bolidzie" bolidzie mam silnik bez LDA czyli wersja eko. Turbo jest po regeneracji i tu jest sedno mianowicie w poprzednim golfie jak sprężarka jeszcze pracowała było ją słychać bardzo często(gwizd) obecnie słyszę ją tylko jak silnik ma ciężko np jak przyśpieszam czy dodam ostro gazu na luzie czy jest to prawidłowo bo słyszałem różne głosy ale nie były to opinie znających temat tylko prędzej "ludowe wierzenia".
Pozdro


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

arwam

Post autor: arwam » pt maja 22, 2009 22:04

finch, jak masz turbo K14 lub Garret T2 to tych turbin nie ma prawa być słychać
wyjątkiem są garret T3 lub KKK K24.
mussisz więcej powiedzieć nam co się dzieje nim czy i jak dymi podczas przyspieszania.
Ewentualnie możesz nagrać filmik podobny do tego:



Michaś_1977, jak tam prace przy aucie się posuwają??



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14207
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt maja 22, 2009 23:07

arwam pisze:Michaś_1977, jak tam prace przy aucie się posuwają??
Aaa jak już odświeżyliście temat,to rzec mogę,że chyba zażegnałem problem braku wolnych obrotów (i gaśnięcia) po mocniejszym nagrzaniu.Wymieniłem zaworek ciśnieniowy w pompie i jest lepiej.
Jeśli chodzi o przyrost mocy,to mam wrażenie,jakby przybyło drugie tyle kucyków :hmm:
Na 3ce koła gubią trakcję,więc jest dobrze.
Heh,brat mówi,żebym lepiej zrobił wszystko po staremu,bo strach go obleciał jak go przewiozłem :rotfl:



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości