wymiana uszczelniaczy zaworów - cos nie tak

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rade
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 16:03
Lokalizacja: wrocek
Kontakt:

wymiana uszczelniaczy zaworów - cos nie tak

Post autor: rade » pn maja 04, 2009 00:20

Witam
Moj Golfik podkradal olej wiec wymienilem mu uszczelniacze zaworow...
Poskladalem go ladnie ale nie chce pracowac tak jak wczesniej
jest masakrycznie slaby, cos chyba skopalem, krece zaplonem prawo i w lewo i praktycznie niewiele sie zmienia, co moglem skopac ?


Anbark
Radosław

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn maja 04, 2009 06:06

Sprawdź ustawienia rozrządu,bo chyba zdejmowałeś głowicę



rade
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 16:03
Lokalizacja: wrocek
Kontakt:

Post autor: rade » pn maja 04, 2009 06:10

Rozrzad ruszalem, ale glowicy nie zdejmowalem. Sprawdze jeszcze raz ten rorzad.


Anbark
Radosław

Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » pn maja 04, 2009 06:39

sprawdz rozrzad na pewno bedzie zle ustawiony


Obrazek

B_U_A
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: czw wrz 18, 2008 00:26
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: B_U_A » pn maja 04, 2009 06:49

Wyglada to na rozdzad z twojego opisu, Przyjzyj sie dokladnie znakom i czy napinajac pasek ustawiony na znaki przekreciles napinacz w prawa strone. Ostatnio poprawialem mk31.8 i mk2 1.8 gdzie panowie napinali pasek przekrecajac go w lewa strone co prowadzi do przestawienia walka rozrzadu o 1 zabek.


NiEdIeLnA PrAcA W SyF SiE ObRaCa

rade
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 16:03
Lokalizacja: wrocek
Kontakt:

Post autor: rade » pn maja 04, 2009 22:00

Rozrząd sprawdzilem, wyglada ze jest dobrze ustawiony. Dzis pojechalem golfikiem do pracy. Jest strasznie slaby na niskich obrotach, ponizej 1800 nie chce jechac, jak dam mu gazu to nawet sie zbiera. Teraz obstawiam ze jest cos z zaplonem, moze swiece ? ostatnio wymienialem je 40kkm temu... ew kable ktore wymieniane byly jeszcze dawniej


Anbark
Radosław

roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » pn maja 04, 2009 22:28

Mnie wygląda że nie pali na któryś cylinder ściągaj za porządkiem przewód ze świecy i zobacz jaka jest różnica po ściągnięciu.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn maja 04, 2009 22:41

A aparat zapłonowy masz przy głowicy,czy przy bloku,bo jak przy głowicy to możliwe,że po rozpięciu rozrządu przestawił się minimalnie zapłon



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » pn maja 04, 2009 22:49

Silnik AEA to ma przy głowicy aparat.



Awatar użytkownika
krzaś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:49
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: krzaś » pn maja 04, 2009 23:11

A wycisnąłeś ze szklanek olej?


Zapraszamy http://cb-pomorze.pl/viewtopic.php?t=32#top

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt maja 05, 2009 07:15

roman58 pisze:Silnik AEA to ma przy głowicy aparat.
A no właśnie.W takim razie,trzeba delikatnie ruszyć aparatem w prawo lub w lewo,bo najprawdopodobniej został przestawiony zapłon.



memekk222
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz mar 02, 2008 17:51
Lokalizacja: częstochowa
Kontakt:

Post autor: memekk222 » wt maja 05, 2009 12:59

kolego a czy po wymianie uszczelniaczy zawory powsadzałes tam gdzie były a docierałes je potem ja poodejzewam ze jesli nawet powsadzałes je na swoje miejsce to sa poprzekrecane w gniazdach.i nie trzymaja kompresi.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt maja 05, 2009 15:29

memekk222, kolega rade, pisał,że nie zdejmował głowicy :bajer:



CQ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:04
Lokalizacja: Wieluń/Wrocław/Katowice

Post autor: CQ » wt maja 05, 2009 15:37

a ułożyły się chociaż po przykręceniu wałka? ja bym po założeniu zostawił to na jakąś godz. Tak czy inaczej przyda się też sprawdzić ten zapłon.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 386 gości