Czy konieczne ustawienie zbieżności ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Lennox
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: czw cze 23, 2005 19:39
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Kontakt:

Czy konieczne ustawienie zbieżności ?

Post autor: Lennox » ndz maja 03, 2009 18:04

Witajcie.
Bardzo Was proszę o informację w temacie następującym.

Wymieniłem gumy na wahaczach oraz te gumowe tuleje w łożyskach amortyzatorów bo biły. Auto mi jakoś dziwnie pływa - czy konieczne jest ustawienie zbieżności po wymienia tech gum wahaczy ??

Przy okazji mam jeszcze jedno pytanie - podczas jazdy kiedy mocno skręcam w prawo, kiedy auto przechyla się na lewą stronę słyszę jakieś trzeszczenie w okolicach kół (od strony kierowcy), kompletnie nie wiem co to może być ? Zresztą czuję jakby lekkie wibracje pod podłogą. dzieje się tak na wyższych prędkościach. Wiem że wibracje zawsze występują, lecz te akurat są jakieś inne.
Na szarpakach nic nie wyszło - co to może być ?
Ostatnio zmieniony ndz maja 03, 2009 18:04 przez Lennox, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » ndz maja 03, 2009 18:57

dobrze by bylo sprawdzic geometrie

jaka masz glebe ze tak bije polos


Obrazek

Lennox
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: czw cze 23, 2005 19:39
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: Lennox » ndz maja 03, 2009 19:06

jeson pisze:jaka masz glebe ze tak bije polos
Przepraszam ale nie zrozumiałem :))))



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » ndz maja 03, 2009 19:28

jakie masz obnizenie samochodu w stosunku od oryginalu?


Obrazek

Lennox
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: czw cze 23, 2005 19:39
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: Lennox » ndz maja 03, 2009 19:33

W zasadzie gołym okiem nie widać różnicy czy jakiś zmian.
A trzeszczy jak cholera. ale tylko przy skręcie w prawo ;|
Kompletnie nie mam pojęcia jak to zlokalizować i co to może być :(



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » ndz maja 03, 2009 19:40

trzeszczec moze peknieta sprezyna przy skrecie
a ten objaw bicia wyczuwalnego przy wychyleniu nadwozia to przyczyn moze byk kilka
wyrwana poduszka pod skrzynia
za bardzo wychylona zwrotnica do srodka
uszkodzony przegub wewnetrzny
za duza gleba( przynajmniej -80mm


Obrazek

Lennox
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: czw cze 23, 2005 19:39
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: Lennox » ndz maja 03, 2009 20:37

Aha Bardzo dziękuję za info.
W zasadzie to chyba źle się wyraziłem za co bardzo przepraszam, to wyczuwalne bicie jest na prostej przy większych prędkościach, natomiast trzeszczenie przy skręcie w prawo w czasie jazdy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 232 gości