VW Sharan padła elektryka?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piotrsrokosz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 20:12
Lokalizacja: KIELCE
Kontakt:

VW Sharan padła elektryka?

Post autor: piotrsrokosz » ndz maja 03, 2009 09:04

Witam
Mam problem z sharanem po otwarciu drzwi i przekręceniu kluczyka w stacyjce brak jakiejkolwiek reakcji- zero kontrolek na desce i w stacyjce brak oporu przy zapłonie - a dzień wcześniej normalnie wszystko funkcjonowało. Centralny ok, licznik zegarek ok, bezpieczniki ok. Ma ktoś może pomysł co to za czort?


WV Golf 1,8 - 1992, AAM 75KM, LPG,
ABS, wspomaganie

Awatar użytkownika
mario122
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: sob sty 17, 2009 23:54
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Re: VW Sharan padła elektryka?

Post autor: mario122 » ndz maja 03, 2009 09:22

piotrsrokosz pisze:Witam
Mam problem z sharanem po otwarciu drzwi i przekręceniu kluczyka w stacyjce brak jakiejkolwiek reakcji- zero kontrolek na desce i w stacyjce brak oporu przy zapłonie - a dzień wcześniej normalnie wszystko funkcjonowało. Centralny ok, licznik zegarek ok, bezpieczniki ok. Ma ktoś może pomysł co to za czort?
Kostka stacyjki.


[size=85]Diagnostyka, kodowanie VCDS, chiptuning.[/size]

Awatar użytkownika
piotrsrokosz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 20:12
Lokalizacja: KIELCE
Kontakt:

Re: VW Sharan padła elektryka?

Post autor: piotrsrokosz » ndz maja 03, 2009 09:55

mario122 pisze:
piotrsrokosz pisze:Witam
Mam problem z sharanem po otwarciu drzwi i przekręceniu kluczyka w stacyjce brak jakiejkolwiek reakcji- zero kontrolek na desce i w stacyjce brak oporu przy zapłonie - a dzień wcześniej normalnie wszystko funkcjonowało. Centralny ok, licznik zegarek ok, bezpieczniki ok. Ma ktoś może pomysł co to za czort?
Kostka stacyjki.
Czy taką kostkę w sharanie można samemu wymienić (mam poduszkę) bo w golfie III bez poduchy to nie taka duża filozofia?

Mam jeszcze pytanko czy może to być ewentualnie padnięty komputer? I jeżeli komputer padł to czy przy diagnostyce komputerowej wykaże błędy, czy poprostu się Vag nie połączy?Czy mimo np: popsutej stacyjki można przeprowadzić diagnostykę komputerową (czytałem że po podłączeniu interfejsu Vag trzeba włączyć zapłon)
Ostatnio zmieniony ndz maja 03, 2009 10:40 przez piotrsrokosz, łącznie zmieniany 2 razy.


WV Golf 1,8 - 1992, AAM 75KM, LPG,
ABS, wspomaganie

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz maja 03, 2009 11:24

a ,akumlator sie nie rozładował?,co do kostki stacyjki ściągasz osłony kierownicy i jest idealny dostęp,nie trzeba kierownicy ściągac.Kostka jest po lewej stronie.

[ Dodano: 03 Maj 2009 11:26 ]
Komputer nie ma tu nic do rzeczy i diagnostyka zbędna,a zarazem nie możliwa gdy nie ma zasilania.



Awatar użytkownika
piotrsrokosz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 20:12
Lokalizacja: KIELCE
Kontakt:

Post autor: piotrsrokosz » ndz maja 03, 2009 12:41

edzio pisze:a ,akumlator sie nie rozładował?,co do kostki stacyjki ściągasz osłony kierownicy i jest idealny dostęp,nie trzeba kierownicy ściągac.Kostka jest po lewej stronie.

[ Dodano: 03 Maj 2009 11:26 ]
Komputer nie ma tu nic do rzeczy i diagnostyka zbędna,a zarazem nie możliwa gdy nie ma zasilania.
Akumulator naładowałem i nic,


WV Golf 1,8 - 1992, AAM 75KM, LPG,
ABS, wspomaganie

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz maja 03, 2009 13:07

Zajrzyj do kostki ,może się tylo wychaczyła,bo nie jest jakoś mocno przyczepiona,jeżeli dobrze pamiętam .



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: -=ren=- » pn maja 04, 2009 07:36

w większości aut dostęp do stacyjki jest po zdjęciu osłon kolumny. Nie ma potrzeby zdejmowania kierownicy.

Obejrzyj jeszcze przewód masowy dołączony do silnika i nadwozia, popraw kleme masową...
piotrsrokosz pisze:w stacyjce brak oporu przy zapłonie
czy to znaczy że nie masz charakterystycznych "pozycji" w stacyjce?


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
piotrsrokosz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 20:12
Lokalizacja: KIELCE
Kontakt:

Post autor: piotrsrokosz » pn maja 04, 2009 12:08

edzio pisze:Zajrzyj do kostki ,może się tylo wychaczyła,bo nie jest jakoś mocno przyczepiona,jeżeli dobrze pamiętam .
faktycznie ktoś już miał problem z tym bo było ściągnięte opaską zaciskową, a po dopchnięciu i przyciągnięci odpalił, na trochę wystarczy, a potem wymiana.

Dzięki


WV Golf 1,8 - 1992, AAM 75KM, LPG,
ABS, wspomaganie

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 102 gości