Brak Stop-u, ESP sie pali caly czas;/

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

alvarito1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:10
Lokalizacja: Pomorskie xD

Brak Stop-u, ESP sie pali caly czas;/

Post autor: alvarito1 » czw kwie 30, 2009 21:15

Tak jak w temacie..

Po odpaleniu silnika zapala mi sie kontrolka od świec (mruga), potem komunikat Engine Workshop., potem esp się caly czas pali noo i brak światła STOPu ...

Może ktoś wie czym to może być spowodowane :otepienie:

same problemy z tym mojim golfem :crazy:
Ostatnio zmieniony czw kwie 30, 2009 21:16 przez alvarito1, łącznie zmieniany 1 raz.


MK4 TDI AJM.
Obecnie
MK4 TDI GTI ARL US 20 TH :D

Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » czw kwie 30, 2009 21:25

Wymień czujnik STOP nad pedałem hamulca i będzie po problemie, ESP bierze z niego sygnał i dlatego świeci , a do tego nie ma z tyłu lamp przy hamowaniu.
Czujnik do wymiany.

[ Dodano: 30 Kwi 2009 21:26 ]
Bezpieczniki oczywiście sprawdziłeś :hmm:

[ Dodano: 30 Kwi 2009 21:37 ]
Demontaż czujnika

Obrazek


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

alvarito1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:10
Lokalizacja: Pomorskie xD

Post autor: alvarito1 » czw kwie 30, 2009 21:40

Dzieki ;)
Bezpiecznik sprawny, sprawdzone...

[ Dodano: 30 Kwi 2009 22:56 ]
Byłem teraz schować auto do garażu i tu nagle działają światła stopu??
Czy to w takim razie napewno bedzie czujnik stopu <CO?>


MK4 TDI AJM.
Obecnie
MK4 TDI GTI ARL US 20 TH :D

Awatar użytkownika
docek01
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pn sty 19, 2009 12:53
Lokalizacja: Ruda Slaska

Post autor: docek01 » czw kwie 30, 2009 23:46

Na 100 procent Kolego.Te czujniki tak maja jak padnie to raz jest stop a raz nie, czasem pali zarowki. Wymien ten czujnik a bedzie wszystko ok.



alvarito1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:10
Lokalizacja: Pomorskie xD

Post autor: alvarito1 » pt maja 01, 2009 00:54

Wielkie dzięki ;)
Jak juz wymienie dam znac ;)


MK4 TDI AJM.
Obecnie
MK4 TDI GTI ARL US 20 TH :D

Awatar użytkownika
Gumis_Krk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 265
Rejestracja: wt sie 05, 2008 12:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Gumis_Krk » sob maja 02, 2009 16:08

a mogł by ktoś podać numer tego czujnika ? bo mam dokłądnei ten sam problem z czujnikiem swiatła stop pali mi sie swieca zarowa + ESP i napis motuer atelier czy jakos tak i nei działaja swiatłą STOP na vag wyszło ze bład z czujnikiem pedała hamulca iiii do tego ze niby bład czujnika cisnienia hamowania. Aha i jak zdjac osłone zeby dostac sie do tego czujnika tam pod kierownica ?:> nie chce nic urwac.
Mam nadzieje alvarito1 ze nie masz mi za złe :D podpiecia sie do tematu Pozdrawiam !



sajmon12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob wrz 27, 2008 22:58
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: sajmon12 » sob maja 02, 2009 21:12

Witam
Występują dwa rodzaje tych czujników .



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » ndz maja 03, 2009 08:07

191 945 515B czujnik na 2 styki
1J0 945 511E czujnik na 4 styki
ten na 4 styki zapewne jest stosowany jak jest esp


Obrazek

Awatar użytkownika
mario122
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: sob sty 17, 2009 23:54
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: mario122 » ndz maja 03, 2009 08:51

jeson pisze:191 945 515B czujnik na 2 styki
1J0 945 511E czujnik na 4 styki
ten na 4 styki zapewne jest stosowany jak jest esp
2 stykowy nie występował w MK4.
Teraz są dostępne w serwisie poprawione (mniej awaryjne) włączniki - mają początek nr bodajże 1C0 ... ... - polecam.


[size=85]Diagnostyka, kodowanie VCDS, chiptuning.[/size]

Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » ndz maja 03, 2009 08:58

wg etka tak jak podalem z rocznika 2001
modele po 2002 r mialy jeden rodzaj o numerze: 1j0 945 511d 4 styki


Obrazek

Awatar użytkownika
mario122
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: sob sty 17, 2009 23:54
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: mario122 » ndz maja 03, 2009 09:02

jeson pisze:wg etka tak jak podalem z rocznika 2001
modele po 2002 r mialy jeden rodzaj o numerze: 1j0 945 511d 4 styki
2 dodatkowe styki są niezbędne m.in. do działania tempomatu.


[size=85]Diagnostyka, kodowanie VCDS, chiptuning.[/size]

kojot23
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 13:56
Lokalizacja: Warmia
Kontakt:

Post autor: kojot23 » pn wrz 21, 2009 21:41

mam to samo też raz są światła a raz nie ma, jak im czapka stanie. Tylko jest jeszcze inna i to niepokojąca sprawa a dokładniej wymieniałam czujnik stopu a po wymianie świecił cały czas stop, czy był wciśnięty czy nie. Żeby nie było sprawdzałem na 2 czujnikach różnych firm, ten sam efekt więc dalej męczę się ze starym ale nie bezpiecznie tak jeździć.

Co do dostania się do czujnika jak nadal Gumis_Krk nie wiesz jak się dostać do niego to wytłumaczę. Nie jest trudno ale troszkę brutalnej siły trzeba użyć.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: lukasz0320 i 457 gości