ciężka praca układu kierowniczego

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ANDRE1213
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob lis 01, 2008 21:05
Lokalizacja: ŚWIDNICA

ciężka praca układu kierowniczego

Post autor: ANDRE1213 » sob maja 02, 2009 12:17

Mam problem z układem kierowniczym.
Robili mi coś przy turbinie i jak oddali auto to ciężej chodzi kierownica.
Wymieniłem płyn wspomagania,nową pompę wspomagania-nic nie pomogło.
Byłem w ASO to głąby zaczęli mi badać sprawność pompy wspomagania,mimo iż powiedziałem że kupiłem nową.
Nie wiem czy mi nie podmienili jakiejść części podczas szperania przy turbinie.
Co może jeszcze być odpowiedzialne za pracę układu kierowniczego?


AUTO MA CIESZYĆ OKO-VW GOLF IV BLACK

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » sob maja 02, 2009 12:23

a nie masz czasem jakichś wycieków ? może coś z maglownicą ?
jak skręcasz kołami to układ kierowniczy wydaje jakieś dziwne dźwięki ?


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

ANDRE1213
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob lis 01, 2008 21:05
Lokalizacja: ŚWIDNICA

Post autor: ANDRE1213 » sob maja 02, 2009 12:25

nie mam wycieków i nic mi nie piszczy
w ASO gadają że VW Golf IV tak ma i tyle
Ale przed oddaniem auta do czyszczenia kierownic w turbinie kierownica chodziła lżej.
Też sięzastanawiałem że może maglownica.Auto ma 180 tys. km.
Jak można sprawdzić maglownicę?
Bo jak nie maglownica to co?


AUTO MA CIESZYĆ OKO-VW GOLF IV BLACK

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » sob maja 02, 2009 12:36

cudów nie ma jeśli wymieniłeś już pompę i twierdzisz że chodziło lżej to pozostaje problem z maglownicą choć gdyby tak było to pierwszą oznaką są wycieki i to spore u mnie wywalał cały płyn na odcinku 3km
możesz spróbować zsunąć gumy z przekładni i wtedy będziesz widział dokładnie czy nie ma wycieków ale jak nie kapie na ziemię to wątpię aby tak było możesz jeszcze sprawdzić czy przy wymianie turbiny mechanicy nie zagięli jakiejś rurki prowadzącej płyn do maglownicy
tylko to raczej objawiało by się hałasem


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

ANDRE1213
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob lis 01, 2008 21:05
Lokalizacja: ŚWIDNICA

Post autor: ANDRE1213 » sob maja 02, 2009 12:42

płynu mi nie ubywa-sprawdzałem stan co jakiś czas
może podmienili mi maglownicę i kierownica chodzi ciężej
z kolei wymieniać maglownicę w ciemno też nie ma sensu teraz
tak jak piszesz-byłyby objawy źle działającej maglownicy-przede wszystkim ubytki płynu


AUTO MA CIESZYĆ OKO-VW GOLF IV BLACK

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » sob maja 02, 2009 17:15

no właśnie to jest dziwne że nie ma ubytków płynu a tobie kierownica chodzi ciężej nie wiem czy ją podmienili ale raczej w to wątpię bo to kupa roboty poza tym podmiankę było by widać że śruby i przewody były ruszane


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » sob maja 02, 2009 18:37

spróbuj wypompować płyn ze zbiorniczka do min i wtedy sprawdz


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 124 gości