dziwne zachowanie Silnik RP krztusi się śmierdzi benzyną
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
dziwne zachowanie Silnik RP krztusi się śmierdzi benzyną
Witam
Z góry zaznaczam że temat założony przezemnie nie jest pójsciem na łatwizna tak wiec prosze nie pisac wpisz w wyszukiwarke bo juz nad tym problemem siedze z tydzien i przejrzałem wszystkie tematy a wiec tak :
Silnik po odpaleniu krztusi sie chodzi jak syrenka śmierdzi benzyna szarpie spadają i dzwigają sie obroty od 500-1000 nieraz zgaśnie da sie jechać ale strasznie szarpie po rozgrzaniu silnika obroty i wszytko wraca do normy na gazie chodzi idealnie
1.Czujnik niebieski wymieniony
2. Czujnik czrwony wymieniony ( no własnie od czego on jest bo kupiłem zamiennik i kolega powiedział że jest to czujnik kolektora ssącego? )
3. Sonda lambda ma max 4 miesiące
4. Jest zamontowany kasownik błędów po odłaczeniu lem na 20 minut problem jest taki sam
5. Silnik krokowy ( gdyby był uszkodzony to zawsze by gasł na wolnych obrotach a nie tylko ksztusił jak zimny
W czym może byc problem bo juz nie mam nawet pomysłów
Z góry zaznaczam że temat założony przezemnie nie jest pójsciem na łatwizna tak wiec prosze nie pisac wpisz w wyszukiwarke bo juz nad tym problemem siedze z tydzien i przejrzałem wszystkie tematy a wiec tak :
Silnik po odpaleniu krztusi sie chodzi jak syrenka śmierdzi benzyna szarpie spadają i dzwigają sie obroty od 500-1000 nieraz zgaśnie da sie jechać ale strasznie szarpie po rozgrzaniu silnika obroty i wszytko wraca do normy na gazie chodzi idealnie
1.Czujnik niebieski wymieniony
2. Czujnik czrwony wymieniony ( no własnie od czego on jest bo kupiłem zamiennik i kolega powiedział że jest to czujnik kolektora ssącego? )
3. Sonda lambda ma max 4 miesiące
4. Jest zamontowany kasownik błędów po odłaczeniu lem na 20 minut problem jest taki sam
5. Silnik krokowy ( gdyby był uszkodzony to zawsze by gasł na wolnych obrotach a nie tylko ksztusił jak zimny
W czym może byc problem bo juz nie mam nawet pomysłów
ad.2 w kolektorze ssącym masz tzw jeża, to o to chodzi. Pewnie spotkałeś się z tym w postach jak przeglądałeś forum odnośnie tych czujników.
ad.3 a sprawdzałeś czy działa poprawnie? Przecież może mieć i tydzień i być coś z nią nie tak, może jakiś dziwny zamiennik. Sprawdź sobie sam...
ad.3 a sprawdzałeś czy działa poprawnie? Przecież może mieć i tydzień i być coś z nią nie tak, może jakiś dziwny zamiennik. Sprawdź sobie sam...
czyli to się dzieje tylko na PB? Na LPG nawet na zimnym jest dobrze?krxychu pisze:na gazie chodzi idealnie
dekoracje weselne, florystyka -> prv
tak posiadam zwykły miernik dokładnie taki http://www.allegro.pl/item616294340_mie ... salny.html
Jak mam zmierzyc czy sonda działa poprawnie szczerze mówiac to z elektryki to naprawde cienko u mnie wiec trzeba mówić prostym językiem
Jak mam zmierzyc czy sonda działa poprawnie szczerze mówiac to z elektryki to naprawde cienko u mnie wiec trzeba mówić prostym językiem
zlokalizuj kabel z sondy i się wepnij, ustaw miernik na pomiar napięcia, odpowiedni zakres i już to w mega skrócie
zaraz coś dorzucę
np tu coś jest, żeby nie pisać znów to samo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=152649
zaraz coś dorzucę
np tu coś jest, żeby nie pisać znów to samo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=152649
Ostatnio zmieniony sob maja 02, 2009 17:09 przez sle, łącznie zmieniany 1 raz.
dekoracje weselne, florystyka -> prv
no nie że w sondę dosłownie... w jej kabelek
Jak zerkniesz za silnik to będziesz widział sondę i idący z niej kabelek, pewnie gdzieś z LPG się będzie mieszał.
... a drugim kabelkiem miernika dotykasz masy, czegoś przy silniku i powinno się coś pokazać
gdybyś się rozpędził z tymi pomiarami to w tych czujnikach co wymieniłeś mierzymy oporność... jakie powinny być wartości można znaleźć tu na forum
Jak zerkniesz za silnik to będziesz widział sondę i idący z niej kabelek, pewnie gdzieś z LPG się będzie mieszał.
... a drugim kabelkiem miernika dotykasz masy, czegoś przy silniku i powinno się coś pokazać
gdybyś się rozpędził z tymi pomiarami to w tych czujnikach co wymieniłeś mierzymy oporność... jakie powinny być wartości można znaleźć tu na forum
Ostatnio zmieniony sob maja 02, 2009 17:17 przez sle, łącznie zmieniany 2 razy.
dekoracje weselne, florystyka -> prv
chodzi o to, że na oscyloskopie to byś zobaczył to w postaci graficznej takiej jak w tamtym temacie. Chodziło o wyjaśnienie obrazowe jak zmienia się napięcie, patrząc na wykres rozumie się to łatwiej niż czytając suche teksty.
Takim miernikiem też to zbadasz, bynajmniej u mnie się da, a mam całkiem podobny miernik do tego Twojego. Miernik pokaże Ci napięcie sondy o ile taki ustawisz miernik . Na wyświetlaczy powinny zmieniać się cyferki w zakresie 0-1V Daj zakres np 2000mV czy jaki tam masz u siebie.
Silnik musi być ciepły. Żeby sprawdzić sondę wystarczy Ci zrobić pomiar na jałowych. Teoretycznie powinno oscylować na obu paliwach. Zrób pomiar na PB.
Takim miernikiem też to zbadasz, bynajmniej u mnie się da, a mam całkiem podobny miernik do tego Twojego. Miernik pokaże Ci napięcie sondy o ile taki ustawisz miernik . Na wyświetlaczy powinny zmieniać się cyferki w zakresie 0-1V Daj zakres np 2000mV czy jaki tam masz u siebie.
Silnik musi być ciepły. Żeby sprawdzić sondę wystarczy Ci zrobić pomiar na jałowych. Teoretycznie powinno oscylować na obu paliwach. Zrób pomiar na PB.
dekoracje weselne, florystyka -> prv
pomiarów niestety jeszce nie ma miernik okazał sie wadliwy ( made in china) Niepokój mój wzbudziła sonda która została niedawono wymieniona na NGK 4 ro przewodowa . Niepokój wzbudzaja 2 niepodłaczone do niczego kabelki Idzie tylko kabelem do masy i kabelek do gazu . W któryms z tematów przeczytałem ze w RP-ku jest jednoprzewodowa i 4ro nie bedzie dzialała poprawnie Prosze o opinie na ten temat czy warto wymienić a jednoprzewodowa tym bardziej ze auto zachowuje sie tak jak pisałem w poprzednich postach czyli szarpie traci obroty itd
Ostatnio zmieniony sob maja 09, 2009 20:00 przez krxychu, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 366 gości