ciężka praca układu kierowniczego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
ciężka praca układu kierowniczego
Mam problem z układem kierowniczym.
Robili mi coś przy turbinie i jak oddali auto to ciężej chodzi kierownica.
Wymieniłem płyn wspomagania,nową pompę wspomagania-nic nie pomogło.
Byłem w ASO to głąby zaczęli mi badać sprawność pompy wspomagania,mimo iż powiedziałem że kupiłem nową.
Nie wiem czy mi nie podmienili jakiejść części podczas szperania przy turbinie.
Co może jeszcze być odpowiedzialne za pracę układu kierowniczego?
Robili mi coś przy turbinie i jak oddali auto to ciężej chodzi kierownica.
Wymieniłem płyn wspomagania,nową pompę wspomagania-nic nie pomogło.
Byłem w ASO to głąby zaczęli mi badać sprawność pompy wspomagania,mimo iż powiedziałem że kupiłem nową.
Nie wiem czy mi nie podmienili jakiejść części podczas szperania przy turbinie.
Co może jeszcze być odpowiedzialne za pracę układu kierowniczego?
AUTO MA CIESZYĆ OKO-VW GOLF IV BLACK
nie mam wycieków i nic mi nie piszczy
w ASO gadają że VW Golf IV tak ma i tyle
Ale przed oddaniem auta do czyszczenia kierownic w turbinie kierownica chodziła lżej.
Też sięzastanawiałem że może maglownica.Auto ma 180 tys. km.
Jak można sprawdzić maglownicę?
Bo jak nie maglownica to co?
w ASO gadają że VW Golf IV tak ma i tyle
Ale przed oddaniem auta do czyszczenia kierownic w turbinie kierownica chodziła lżej.
Też sięzastanawiałem że może maglownica.Auto ma 180 tys. km.
Jak można sprawdzić maglownicę?
Bo jak nie maglownica to co?
AUTO MA CIESZYĆ OKO-VW GOLF IV BLACK
cudów nie ma jeśli wymieniłeś już pompę i twierdzisz że chodziło lżej to pozostaje problem z maglownicą choć gdyby tak było to pierwszą oznaką są wycieki i to spore u mnie wywalał cały płyn na odcinku 3km
możesz spróbować zsunąć gumy z przekładni i wtedy będziesz widział dokładnie czy nie ma wycieków ale jak nie kapie na ziemię to wątpię aby tak było możesz jeszcze sprawdzić czy przy wymianie turbiny mechanicy nie zagięli jakiejś rurki prowadzącej płyn do maglownicy
tylko to raczej objawiało by się hałasem
możesz spróbować zsunąć gumy z przekładni i wtedy będziesz widział dokładnie czy nie ma wycieków ale jak nie kapie na ziemię to wątpię aby tak było możesz jeszcze sprawdzić czy przy wymianie turbiny mechanicy nie zagięli jakiejś rurki prowadzącej płyn do maglownicy
tylko to raczej objawiało by się hałasem
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
no właśnie to jest dziwne że nie ma ubytków płynu a tobie kierownica chodzi ciężej nie wiem czy ją podmienili ale raczej w to wątpię bo to kupa roboty poza tym podmiankę było by widać że śruby i przewody były ruszane
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 130 gości