Nic się nie bedzie działo poza tym,że na postoju będzie śmierdzieć spalinami w auciedimmer pisze:a wiec jak bedzie sobie wydmuchiwac swobodnie powietrze to nic nie powinno sie stac przeciez do układu dolotowegoo tez sobie wdmuchiwało tyle ze teraz wydmuchoje w powietrze a nie w rure dolotową
1.6 SR i wasze problemy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 318
- Rejestracja: wt lip 01, 2008 21:51
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
masz na myśli coś takiego:Tomek77-89 pisze:Witam montował ktoś z was komputer pokładowy w silniku AKL???
http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... N%26um%3D1
Czy wyświetlacz, który jest koło zegarów, pokazujący m.in. spalanie?
Mam pytanie mam czasmi jak już tu ktoś wspominał, że po przejechaniu krótkiego odcinka i zgaszeniu silnika jest problem z odpaleniem, że trzeba go dłużej pokręcić lub odpala za drugim razem, robiliście coś z tym sprawdzaliście alternator i rozrusznik?
Jak to sprawdzić?
Pewnie tego sam robił nie będę, ale chciałbym mieć jakieś pojęcie jak mi to ktoś będzie ewentualnie sprawdzał, żeby mi ciemnoty nie wcisnął
Ostatnio zmieniony ndz maja 03, 2009 01:08 przez Jazz_Blue, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: ndz maja 03, 2009 18:02
- Lokalizacja: Zielona Góra
witam jestem tu nowy i musze napisać że pomogło mi te forum te czyszczenie przepływomierza w pełni zdał egzamin lecz czeba też zwrócić uwage na kostke pin w moim przypadku miałem jeden z czterech pinów skrzywiony co mogło też być powodem mojego stresu:) Panowie jesteście wielcy!!!POZDROWIENIA
Ostatnio zmieniony ndz maja 03, 2009 18:18 przez hibneryt82, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 318
- Rejestracja: wt lip 01, 2008 21:51
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: wt paź 28, 2008 22:26
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Witam
Pare stron wstecz pisalem o moim problemie z kulejącym silnikiem. Okazało sie ze cewka jest dobra. Po podłaczeniu pod kompa brak błedów ale zauważylismy ze sonda szaleje tzn wychodzi poza zakres. Przyczyna ? Prawdopodobnie dziura na dwuzłaczu elastycznym znajdujacym sie miedzy kolektorem wydechowym a katalizatorem. Pytanko czy wymienial go ktos moze? KOszt to jakies 200zł + robocizna.U mnie element eleastyczny jest z blachy (cos takiego http://moto.allegro.pl/item616514531_zl ... _seat.html) a nie drutu plecionego i chcialbym zakupic wlasnie dwa elastyczne plecione zlacza a stare wyciac. Zna ktos moze skrednice i dlugosc jaka jest potrzebna? Silnik AKL.
Pare stron wstecz pisalem o moim problemie z kulejącym silnikiem. Okazało sie ze cewka jest dobra. Po podłaczeniu pod kompa brak błedów ale zauważylismy ze sonda szaleje tzn wychodzi poza zakres. Przyczyna ? Prawdopodobnie dziura na dwuzłaczu elastycznym znajdujacym sie miedzy kolektorem wydechowym a katalizatorem. Pytanko czy wymienial go ktos moze? KOszt to jakies 200zł + robocizna.U mnie element eleastyczny jest z blachy (cos takiego http://moto.allegro.pl/item616514531_zl ... _seat.html) a nie drutu plecionego i chcialbym zakupic wlasnie dwa elastyczne plecione zlacza a stare wyciac. Zna ktos moze skrednice i dlugosc jaka jest potrzebna? Silnik AKL.
Ostatnio zmieniony wt maja 05, 2009 16:00 przez cad, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Mały gagatek
- Posty: 137
- Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 21:52
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Skoda Octavia III
-
- Mały gagatek
- Posty: 137
- Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 21:52
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Skoda Octavia III
No to mam podobny objaw, dużo osób z którymi rozmawiałem pisało mi, żebym sprawdził czujnik temperatury cieczy.
Rano jak odpalasz zapala do strzału, bo u mnie tak jest czy to zima czy teraz.
Rano jak odpalasz zapala do strzału, bo u mnie tak jest czy to zima czy teraz.
Ostatnio zmieniony sob maja 09, 2009 00:51 przez Jazz_Blue, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 137
- Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 21:52
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Skoda Octavia III
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 307 gości