1.6 SR i wasze problemy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zikr6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: czw kwie 09, 2009 20:52
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: zikr6 » pt maja 01, 2009 12:50

dimmer pisze:a wiec jak bedzie sobie wydmuchiwac swobodnie powietrze to nic nie powinno sie stac przeciez do układu dolotowegoo tez sobie wdmuchiwało tyle ze teraz wydmuchoje w powietrze a nie w rure dolotową
Nic się nie bedzie działo poza tym,że na postoju będzie śmierdzieć spalinami w aucie



Tomek77-89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: wt lip 01, 2008 21:51
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Tomek77-89 » pt maja 01, 2009 19:08

Witam montował ktoś z was komputer pokładowy w silniku AKL??? :grin:



Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » pt maja 01, 2009 19:45

no własnie smierdzi jak..........


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » pt maja 01, 2009 22:25

Tomek77-89 pisze:Witam montował ktoś z was komputer pokładowy w silniku AKL??? :grin:
masz na myśli coś takiego:
http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... N%26um%3D1

Czy wyświetlacz, który jest koło zegarów, pokazujący m.in. spalanie?


Mam pytanie mam czasmi jak już tu ktoś wspominał, że po przejechaniu krótkiego odcinka i zgaszeniu silnika jest problem z odpaleniem, że trzeba go dłużej pokręcić lub odpala za drugim razem, robiliście coś z tym sprawdzaliście alternator i rozrusznik?

Jak to sprawdzić?

Pewnie tego sam robił nie będę, ale chciałbym mieć jakieś pojęcie jak mi to ktoś będzie ewentualnie sprawdzał, żeby mi ciemnoty nie wcisnął :crazy:
Ostatnio zmieniony ndz maja 03, 2009 01:08 przez Jazz_Blue, łącznie zmieniany 3 razy.



hibneryt82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz maja 03, 2009 18:02
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: hibneryt82 » ndz maja 03, 2009 18:17

witam jestem tu nowy i musze napisać że pomogło mi te forum te czyszczenie przepływomierza :grin: w pełni zdał egzamin lecz czeba też zwrócić uwage na kostke pin w moim przypadku miałem jeden z czterech pinów skrzywiony co mogło też być powodem mojego stresu:) Panowie jesteście wielcy!!!POZDROWIENIA
Ostatnio zmieniony ndz maja 03, 2009 18:18 przez hibneryt82, łącznie zmieniany 1 raz.



Tomek77-89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: wt lip 01, 2008 21:51
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Tomek77-89 » pn maja 04, 2009 10:40

Jazz_Blue, Chodzi mi właśnie o spalanie aby pokazywał. :bajer:



tomciowilk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt paź 28, 2008 22:26
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Post autor: tomciowilk » pn maja 04, 2009 18:25

witam. czy może jest ktoś kto montował stożek do swojego sr-ka?? a raczej cały dolot. bo chciałbym zamontować ładną chromowaną rureczkę zamiast plastiku. I tylko kwestia rurki od wlewu oleju do dolotu i czujnika temperatury. jeśli ktoś wie coś na ten temat prosze o Pomoc. dzięki



cad
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: sob mar 28, 2009 21:00
Lokalizacja: Net

Post autor: cad » wt maja 05, 2009 15:57

Witam

Pare stron wstecz pisalem o moim problemie z kulejącym silnikiem. Okazało sie ze cewka jest dobra. Po podłaczeniu pod kompa brak błedów ale zauważylismy ze sonda szaleje tzn wychodzi poza zakres. Przyczyna ? Prawdopodobnie dziura na dwuzłaczu elastycznym znajdujacym sie miedzy kolektorem wydechowym a katalizatorem. Pytanko czy wymienial go ktos moze? KOszt to jakies 200zł + robocizna.U mnie element eleastyczny jest z blachy (cos takiego http://moto.allegro.pl/item616514531_zl ... _seat.html) a nie drutu plecionego i chcialbym zakupic wlasnie dwa elastyczne plecione zlacza a stare wyciac. Zna ktos moze skrednice i dlugosc jaka jest potrzebna? Silnik AKL.
Ostatnio zmieniony wt maja 05, 2009 16:00 przez cad, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
dimmer
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2009 18:26
Lokalizacja: małopolskie Tarnów

Post autor: dimmer » pt maja 08, 2009 20:12

co moze byc przyczyną stzrelania z rury wydechowej podczas dodawania gazu tzw przegazowywania????


Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!

Adamskibyd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 21:52
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Skoda Octavia III

Post autor: Adamskibyd » pt maja 08, 2009 23:22

dziś właśnie tez kilka razy nie chciał mi odpalić...:/ ale tak to wszystko ok było...



Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » sob maja 09, 2009 00:24

Adamskibyd pisze:dziś właśnie tez kilka razy nie chciał mi odpalić...:/ ale tak to wszystko ok było...
Na zimnym przy rannym odpalaniu czy po przejechaniu krótkiego dystansu?



Adamskibyd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 21:52
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Skoda Octavia III

Post autor: Adamskibyd » sob maja 09, 2009 00:36

na rozgrzanym silniku i po przjehcnaiu krotkiego dystansu bo dziś tylko jezdzilem po miescie, a to dzis sie wydarzylo,zaznaczę ze bylo dosc cieplo na dworzu...



Awatar użytkownika
Jazz_Blue
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 875
Rejestracja: pt lis 07, 2008 21:01
Lokalizacja: BB
Kontakt:

Post autor: Jazz_Blue » sob maja 09, 2009 00:49

No to mam podobny objaw, dużo osób z którymi rozmawiałem pisało mi, żebym sprawdził czujnik temperatury cieczy.
Rano jak odpalasz zapala do strzału, bo u mnie tak jest czy to zima czy teraz.
Ostatnio zmieniony sob maja 09, 2009 00:51 przez Jazz_Blue, łącznie zmieniany 1 raz.



Adamskibyd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 21:52
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Skoda Octavia III

Post autor: Adamskibyd » sob maja 09, 2009 00:55

no rano idealnie mi też odpala,ale dziś trochę się niemiło zaskoczyłem...no nic jak ten objaw sie nasili to trzeba będzie temu bliżej zaobserwować...

Jazz_Blue jakbyś rozwiązał ten problem wcześniej to daj znać czy to rzeczywiście był czujnik czy coś innego.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 307 gości