Corrado g60; magia z hamulcami
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Corrado g60; magia z hamulcami
Mianowicie,
co to do jasnej anielki może być gdy:
-zaworki z tylnych zacisków odkręcone;
-nawet próbowaliśmy przewody odkręcać, ale te za regulatorem;
-pedał hamulca jest praktycznie twardy jakby było wsio ok, ale na zaciśniętych hamulcach(choć nie powiem - da się go wcisnąć ale trzeba b. dużej siły użyć);
-płyn hamulcowy nie leci przy wciskaniu geju hamulca, a jak się go nie wciska to po chwili zaczyna swobodnie płyn powoli wyciekać(w zbiorniczku ubywa).
? Układu nie idzie odpowietrzyć przez to, no i tył całkiem nie hamuje, a przodu nie ruszałem(nie sprawdziłem itp).
Czy może mieć jakieś znaczenie naprężenie sprężyny regulatora ciśnienia? Musiałem samemu dorobić uchwyt do niej bo stary zgubiłem gdzieś, ale sprężyna jest mniej więcej tak naciągnięta jak w oryginale(ręką się ją ściągnie).
co to do jasnej anielki może być gdy:
-zaworki z tylnych zacisków odkręcone;
-nawet próbowaliśmy przewody odkręcać, ale te za regulatorem;
-pedał hamulca jest praktycznie twardy jakby było wsio ok, ale na zaciśniętych hamulcach(choć nie powiem - da się go wcisnąć ale trzeba b. dużej siły użyć);
-płyn hamulcowy nie leci przy wciskaniu geju hamulca, a jak się go nie wciska to po chwili zaczyna swobodnie płyn powoli wyciekać(w zbiorniczku ubywa).
? Układu nie idzie odpowietrzyć przez to, no i tył całkiem nie hamuje, a przodu nie ruszałem(nie sprawdziłem itp).
Czy może mieć jakieś znaczenie naprężenie sprężyny regulatora ciśnienia? Musiałem samemu dorobić uchwyt do niej bo stary zgubiłem gdzieś, ale sprężyna jest mniej więcej tak naciągnięta jak w oryginale(ręką się ją ściągnie).
- Racer
- Ma gadane
- Posty: 212
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
- Lokalizacja: WR RACER
- Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
- Silnik: PF
odkrec przewody przed regulatorem i sprawdz czy leci plyn, jak nie to trzeba sprawdzic czy z pompy wychodzi cisnienie na tyl, jesli tak to trzeba popuscic napiecie korektora sil hamowania ew sprawdzic przepustowosc jego i przewodow za nim.
Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
- tattoo_men
- Mały gagatek
- Posty: 65
- Rejestracja: pn sty 19, 2009 16:57
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Racer
- Ma gadane
- Posty: 212
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
- Lokalizacja: WR RACER
- Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
- Silnik: PF
To zalezy jaki masz zawias... jesli sie sporo ugina pod obiciazeniem to regulujesz nawet z malym luzem a jak masz sztywny to powinno sie go delikatnie napiac.Pim pisze:na max , to znaczy popuścić go całkiem?
Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 182 gości