Problem z wrzucaniem biegow w 1.8T

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
hunterek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1141
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 23:01
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Problem z wrzucaniem biegow w 1.8T

Post autor: hunterek » czw kwie 30, 2009 15:59

Witam

Silnik 1.8T AGU. Wszystko seryjne.

Problem polega na tym ze sa problemy z wbijaniem biegow 1-2 , 2-1 , R

kiedys na forum znalazlem ze to jest wina pewnej czesci metalowej odpowiadajacej za wbijanie biegow, i osoba ktora to podala wstawila nawet zdjecie tego i problem ponoc ustaje.

Zgrzytanie czasem bywa przy wlaczaniu tych biegow. Pozostale wchodza dobrze.

Dwumasu nie slychac , sprzeglo sie nie slizga, nie slychac go takze obstawial bym na ten element.

Jakby ktos mogl pomoc bylbym wdzieczny.
Ostatnio zmieniony pn maja 04, 2009 11:33 przez hunterek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Scientist
Forum Master
Forum Master
Posty: 1245
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 20:41

Post autor: Scientist » czw kwie 30, 2009 19:42

a czy ma to cos wspolnego z działem speed ? przenosze do technicznego...



Awatar użytkownika
hunterek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1141
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 23:01
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: hunterek » pt maja 01, 2009 11:21

Scientist, kurr..czaki sorry po tylu H na nogach juz nie myslalem :P



Awatar użytkownika
speeder
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob lut 12, 2005 21:02
Lokalizacja: powiedzmy Krakow:-)
Kontakt:

Post autor: speeder » pt maja 01, 2009 12:53

a na czym te problemy polegaja? na zgrzytaniu?
a to te elementy to nie beda synchronizatory przypadkiem? :bajer: zgrzyta ci 1-2 bo to sa najczesciej uzywane i obciazane biegi i synchronizatory padaja. na zgrzytanie przy zmianie biegow raczej nie ma nic innego wplywu, a wymiania synchro to jest sporo roboty..

no chyba ze zle zinterpretowalem opis twojego problemu i co innego sie dzieje. powiedzmy ze przyspieszasz z jedynki dosc ostro i wrzucasz 2 od razu. zgrzyta? a jak jedziesz delikatnie na ,1 zmieniasz bieg, ale w taki sposob ze schodzac z jedynki, dajesz chwilke na luz i potem dopiero zapinasz dwojke. zgrzyta?
Ostatnio zmieniony pt maja 01, 2009 13:06 przez speeder, łącznie zmieniany 1 raz.


moj mk3 GTI 20 jahre: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=223042&postdays=0&postorder=asc&start=0 zapraszam do oceny i komentowania :)

wojtis1990
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob gru 20, 2008 15:02
Lokalizacja: Kraśnik Lubelski
Kontakt:

Post autor: wojtis1990 » pt maja 01, 2009 13:19

ja bym na początku sprawdził poziom oleju w skrzyni,
u mnie to było powodem zgrzytania i ciężkiego wrzucania biegu 3



Awatar użytkownika
hunterek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1141
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 23:01
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: hunterek » sob maja 02, 2009 13:33

Jadac sobie powoli i podwojnie wysprzeglajac jest spoko, ale przy agresywniejsze jezdzie 1-2 to juz potrafi czasem zazgrzytac lub sa problemy z wbiciem biegu. Natomiast z R jest tak ze na postoju przy wbijaniu biegu czasami zdarza sie problemy z wbiciem i zgrzytaniem, problem nie zawsze wystepuje. Jak samochod jest cieply 90* to powiedzmy ze wystepowanie problemu jest b.rzadkie ... samochod obecnie ma 205 tys. mozliwe ze bedzie konieczna wymiana oleju w skrzyni. Chyba ze macie inne propozycje ?



wojtis1990
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob gru 20, 2008 15:02
Lokalizacja: Kraśnik Lubelski
Kontakt:

Post autor: wojtis1990 » sob maja 02, 2009 19:38

ja bym stawiał na olej, spróbuj wymienić, to nie kosztuje dużo a na pewno przedłużysz żywotność skrzyni,
jeżeli nie chcesz wymieniać to sprawdź jego stan w ogóle,
jeżeli problem nie zniknie to bym obstawiał wybierak



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 367 gości