problem z ladowaniem ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzemyk99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn paź 20, 2008 17:06
Lokalizacja: Kielce

Post autor: krzemyk99 » pt maja 01, 2009 10:07

A w jakim silniku masz ten 90A alternator założony?
Ostatnio zmieniony pt maja 01, 2009 10:08 przez krzemyk99, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt maja 01, 2009 10:12

krzemyk99 pisze:A w jakim silniku masz ten 90A alternator założony?
moim


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
krzemyk99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn paź 20, 2008 17:06
Lokalizacja: Kielce

Post autor: krzemyk99 » pt maja 01, 2009 10:21

Czyli 1.8 RP, to może wyjaśniać konieczność lekkiego dodania gazu żeby dioda zgasła.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt maja 01, 2009 10:28

krzemyk99 pisze:Czyli 1.8 RP, to może wyjaśniać konieczność lekkiego dodania gazu żeby dioda zgasła.
czyli ze co ? mozesz troszke jasniej ? ze niby 90 amper to za duzo do tego silnika ?


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
krzemyk99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn paź 20, 2008 17:06
Lokalizacja: Kielce

Post autor: krzemyk99 » pt maja 01, 2009 10:53

No na to by wyglądało, w oryginale jest 45, 90 potrzebuje większego prądu wzbudzenia, dlatego trzeba lekko przygazować. A poza tym większej różnicy to chyba nie sprawia..



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt maja 01, 2009 10:59

krzemyk99 pisze:w oryginale jest 45
pewny jestes ?? :)

[ Dodano: Pią Maj 01, 2009 11:03 am ]
roznicy wiekszej nie sprawia, szybciej doladowuje akumulator ale , juz nie o to chodzi, wkurza mnie teraz to wycie spod maski :( chyba poluzuje troszke sruby sciagajace alternator, moze lozysko za bardzo ktores jest dociazone, ale to mi sie srednio podoba pomysł , bo był mocno skrecony i nic nie wyło, a teraz skrecilem tak samo i wyje, rece opadaja normalnie. czlowiek chce dobrze, to mu takie jaja wychodza


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
krzemyk99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn paź 20, 2008 17:06
Lokalizacja: Kielce

Post autor: krzemyk99 » pt maja 01, 2009 11:08

Według Workshopa jest 45A, ale czy 45 czy 55 to nie wielka różnica, wiem że taki alternator jaki masz jest lepszy i że na pewno ładuje akumulator szybciej. Chciałem tylko napisać że to pewnie wyjaśnia konieczność dodawania gazu na początku.
Jeżeli chodzi o wycie to niestety nie pomogę, a wierzę, że wkurza.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt maja 01, 2009 18:29

wymienilem lozysko na stare, niech ch... strzeli tego FAGa!!!
teraz jest cisza ! halasowało to nowe łozysko , to wieksze blizej koła pasowego, porazka , w poniedzialek jade oddac kolesiowi lozysko, niech sie w d.. pocaluje.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
krzemyk99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn paź 20, 2008 17:06
Lokalizacja: Kielce

Post autor: krzemyk99 » pt maja 01, 2009 21:37

Ostatnimi czasy to nawet nie można założyć, że nowe części są sprawne :grrr: :grrr:



Andrzej.Pr.P
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: pn lut 09, 2009 19:22
Lokalizacja: kutno
Kontakt:

Post autor: Andrzej.Pr.P » pt maja 01, 2009 21:55

kolego diody masz na 100 dobre cos ci nie laczy pewnie przewod od wzbudzenia



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » sob maja 02, 2009 00:06

Andrzej.Pr.P pisze:kolego diody masz na 100 dobre cos ci nie laczy pewnie przewod od wzbudzenia
tym akurat sie nie przejmuje, bo czytalem ze nie tylko ja mam taki problem i u innych rowniez doslownie musniecie gazu zalatawiało sprawe, teraaz sie wystraszylem bo zaczelo mi cos stukac pukac pod maska :D okazało sie ze nie dokrecilem sruby tej na imbus :D alternator ma lekkie luzy, jutro to zrobie bo dzisiaj to juz nie mialem siły , nie dosc ze znowu po raz N- ty wyciagalem alernator, po raz ktorys rozbieralem go, to jeszcze zachciało mi sie podnosci auto zeby poprawic reczny , pech chciał , ze lewarek mi sie zeslizgnał i poszło na pompe paliwa, urwało krociec, musialem odkrecac pompe , wyciagac wklad i rzezbic z tego co zostało prowizoryczny krociec do pompy , przy okazji dowiedzialem sie jak wyglada sitko w srodku :D , pozniej jak juz to poskladalem , to zachciało mi sie ten reczny poprawic , poprawilem , ale musialem łozysko wyciagac , bo zostało na czopie, jak to na swieto pracy zrobilem dosc sporo. Mysle ze mozna zamknac temat, chyba ze macie cos do dodania , ewentualne pytania z dziedzin jakie w ciagu kliku dni przerabialem to pomoge :) zmeczony , ale szczesliwy ,dzieki wszystkim za podpowiedzi, w poniedzialek jade oddac łozysko , ciekawe co koles powie , czy wogole przyjmie , paragon i opakowanie jest , wiec mysle ze tylko zalezy od jego dobrej woli zalezy czy przyjmie,luzów, jakos wielkich nie ma, kreci sie jak nowe z oporem, ale po zalozeniu do alternatora wyje jak kot w marcu , a wlasciwie to taki odgłos jakbym mial kompresor , takie miauczenie, wycie, tarcie , no cos co mi sie nie podoba. Dzieki jeszcze raz, pozdro.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Andrzej.Pr.P
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: pn lut 09, 2009 19:22
Lokalizacja: kutno
Kontakt:

Post autor: Andrzej.Pr.P » śr maja 06, 2009 22:19

Siki bez Pryki to jak wesele bez muzyki



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 402 gości