Dlaczego leje się z tego olej

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » czw kwie 30, 2009 16:22

Wypnijcie odmy - zaślepcie dolot - odmę pod autko lub jak komuś przeszkadzają plamki z oleju w garażu to odmę to jakiegoś pojemniczka lub butelki. Przestanie lecieć i syfić.
Ostatnio zmieniony czw kwie 30, 2009 16:22 przez fleshu, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » czw kwie 30, 2009 16:33

fleshu pisze:dwa podejścia były, moczenie w benzynie, wd40, jeszcze parę środków szybkiej reakcji - śruby odkręciłem ale komora się nawet nie ruszyła - cały proces trwał 3 dni i nic! Może jest jakiś magiczny środek żeby to rozpołowić???
dużo cierpliwości i środki penetrujące typu WD40 - ja non stop piskałem i się mocowałem i po paru godzinach poszło bo już się wku...... i wsadziłem kawałek prętu między kolektor a turbo i delikatnie podważałem i poszło elegancko bez żadnego uszczerbku - w środku ładnie się wszystko odkręcało i później tylko czyszczenie i składanie do kupy - turbo to siedzi teraz na aucie i dmucha od lutego i odpukać w niemalowane narazie lata elegancko i wynik jest spoko przy tej dmuchawie - po wirusie 155KM (seria 100KM)


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6867
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Post autor: Piasek » pn maja 04, 2009 09:57

pinoklas pisze:Witam

Kolego powiedz mi czy uporałes sie z tym wyciekiem z EGR u mnie tak samo jak u ciebie .
Jak to co takiego robiłes z tym aby ten nieszczesny olej przestał zalewać pół silnika.
Jeszcze sie nie dotykałem tego - na razie zbieram "się w sobie" aby wydobyć turbinkę i dać do regeneracji - bo to chyba jedyne sensowne rozwiązanie przy tym przebiegu... Największy problem stanowi "wyłączenie z użytku" pojazdu na jakieś 2 tyg (nim wyślę turbinkę do reg. - zrobią - przyślą) a w przyp. firmówki co lata codziennie jest sporym problemem.
fleshu pisze:Wypnijcie odmy - zaślepcie dolot - odmę pod autko lub jak komuś przeszkadzają plamki z oleju w garażu to odmę to jakiegoś pojemniczka lub butelki. Przestanie lecieć i syfić.
Kolego - ale mi nie chodzi o to żebym miał czysto pod maską tylko o to aby mi nie ubywało oleju w silniku... Bo to nie jest wina zaworu EGR który się poci a nieszczelnej turbinki która zasysa sobie olej silnikowy i pakuje go dalej... Po prostu zauważam że silnik powoli acz sukcesywnie coraz więcej oleju konsumuje (nie silnik a turbina) a chciałbym uniknąć sytuacji w której wyśle samochód w jakąś 500-600km trasę z "żółtodziobem" za kierownicą, a ten w połowie drogi zadzwoni że się chyba silnik zatarł bo oleju w silniku brakło...
Ostatnio zmieniony pn maja 04, 2009 10:00 przez Piasek, łącznie zmieniany 1 raz.


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 216 gości