zaslepilem egr tdi 1z
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
zaslepilem egr tdi 1z
cze zaslepiłem egr tylko nie przy glowicy tylko tu wyżej(tam gdzie sruby na imbusy)ale tez na tym króccu,mam wzgledem tego pytanie czy zaslepinie go nie uszkodzi czegos?czy można tak jezdzic bo po zaslepieniu chyba tak samo chodzi?
Witam
nie napewno bedzie dobrze tak sie to robi
a nawet bedzie lepiej bo przez to ustrojstwo sa zawsze klopoty- a wszytko przez ekologow itp
robi na przyklad syf w kolektorze dolotowym itd
tu masz adres do zaslepek
http://allegro.pl/show_item.php?item=74686614
pozdrawiam
nie napewno bedzie dobrze tak sie to robi
a nawet bedzie lepiej bo przez to ustrojstwo sa zawsze klopoty- a wszytko przez ekologow itp
robi na przyklad syf w kolektorze dolotowym itd
tu masz adres do zaslepek
http://allegro.pl/show_item.php?item=74686614
pozdrawiam
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
[quote="woojas25"]dzieki stary mysle ze bedzie ok,zaslepke dorobiłem z blaszki ze szpachelki[/quote mam pytanie. Czy na wyszlifowaną blachę przed nałożeniem szpach
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
jak popatrzysz sobie na kolektor wydechowy to idzie od niego taka rurka metalowa pokarbowana przykrecona z jedego końca do kolektora na dwie sruby(chyba nekretki 12)a z drugiego do czegoś żeliwnego na dwa imbusy ,to tam zaślepiłem bo pusciły od razu a te nakretki przy kolektorze to nawet nie pierdły,zaślepiłem blaszką 5 min roboty,odnosze wrażenie ze samochód troche lepiej chodzi i jest deczko głośniejszy,w sumie to podobno wystarczy sciągnąć podcisnienie z tego bączka ale ja jakoś wole zaślepic
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 454 gości