Nie działa licznik ... wymiana impulsatora nic nie dała

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Przemek512
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob gru 20, 2008 15:04
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Przemek512 » śr kwie 29, 2009 09:17

a mozesz mi napisac krok po kroku jak sie do tega zabracbylbym wdzieczny



greg

Post autor: greg » śr kwie 29, 2009 12:20

odpalasz vag, przekręcasz stacyjkę, wybierasz 17 instrument - wybierasz coding -10, wpisujesz wartosci które ci pasują i zapamiętujesz



Przemek512
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob gru 20, 2008 15:04
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Przemek512 » śr kwie 29, 2009 12:40

DZiekuje za informacje) a co do tej wartości to jaka mam wpisac zeby normalnie pokazywal predkosc? sorki ze to pytanie moze banalne ale nie znam sie na tym a chce sam sprobowac zrobic:)



greg

Post autor: greg » śr kwie 29, 2009 13:33

nie wiem jaką masz obecnie ostatnią cyfrę (zmień na 2 lub 3 lub 4) oraz jaką masz skrzynię biegów



Przemek512
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob gru 20, 2008 15:04
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Przemek512 » czw kwie 30, 2009 10:03

Witam Pdlaczylem vaga lecz zeby zmienic wartosci musze miec zarejestrowana wersje vag com-a Na tym skonczylo sie kodowanie licznika:) Dziekuje za pomoc oczywiscie punkt dla Ciebie.



Awatar użytkownika
stania-PL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: wt wrz 04, 2007 01:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: stania-PL » pn maja 04, 2009 09:53

Greg może pomożesz ... Więc tak Przepatrzyłem całą wiązkę jest ok - kable nie są poszarpane, napięcie na kostce impulsatora miedzy pinami +, - Jest ~ 12 V miedzy -, sygnałowym jest stale 5-6 V ?
Byłem u elektryka powiedział ze tak powinno być i że najprawdopodobniej jest spalony licznik. Z tym, że test liczników na VAG działa. Może coś podpowiesz ...


<wymoderowano>

greg

Post autor: greg » pn maja 04, 2009 13:30

stania-PL, a sprawdzałeś czy jest przejście od impulsatora do licznika?



Awatar użytkownika
stania-PL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: wt wrz 04, 2007 01:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: stania-PL » śr maja 06, 2009 20:34

greg pisze:stania-PL, a sprawdzałeś czy jest przejście od impulsatora do licznika?
Na włączonym zapłonie odpiętych licznikach pin 28 brak zwarcia z środkowym pinem. Nie wiem gdzie znaleźć tą kostkę T10 o której pisałeś wcześniej. Szukałem po wiązce , szła pod akumulator wyjełem aku, i dalej już nie widziałem, żadnej kostki ...

Martwi mnie że na srodkowym pinie od kostki impulsatora (względem masy z aku) jest 5-6 V powinno być impulsowo 0 V lub ~ 12 V miernik nie jest na tyle szybki by złapać zmiany ale dlaczego pojawia się 5-6 V zamiast 12


<wymoderowano>

martino87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 21:25
Lokalizacja: Zadupie
Kontakt:

Post autor: martino87 » śr maja 13, 2009 22:50

Witam koledzy mam pewien problem z moim mk4 jak zawsze podczas tankowania usuwam przejechane kilometry na komputerze oraz na zegarach. Problem polega na tym że pojeździłem jakiś czas a różnica w km pomiędzy dwoma licznikami wynosi około 100 km. Spotkaliście się z takim przypadkiem?? Napiszcie proszę.


Martino

Przemek.777
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr maja 20, 2009 12:42
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Przemek.777 » śr maja 20, 2009 13:52

mam taki problem w golfie III bo mi prędkościomierz nie działa i miga mi wskazówka od oleju a czasami nawet piszczy stan oleju jest wszystko ok byłem u elektryka i powiedział mi że to raczej wina licznika nie jestem pewien czy to prawda jak popada deszcz albo ruszę na zrywie to mi licznik zadziała proszę o pomoc



Ralph2502
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw kwie 30, 2009 11:15
Lokalizacja: KALISZ

Post autor: Ralph2502 » pt maja 29, 2009 14:58

ja mam tez problem z licznikiem w mk3 tdi....tyle ze u mnie nie działa tylko prędkościomierz,reszta ok....impulsator wymieniany na sprawny i licznik tez podmieniałem sprawny i dalej to samo...na wtyczce przy impulsatorze napięcie na środkowym pinie 6-7V na przekręconym zapłonie,a na pozostałych dwóch nie ma napięcia...za co sie zabrac w pierwszej kolejności...co sprawdzic...help!

Powodem niedziałającego licznika był przerwany kabel we wiązce odchodzącej od kostki od silnika,czarny,który daje napięcie 12V,po zlutowaniu wszystko działa:-)
Ostatnio zmieniony śr cze 03, 2009 14:15 przez Ralph2502, łącznie zmieniany 1 raz.



djopel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob maja 02, 2009 11:26
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: djopel » śr cze 10, 2009 21:54

pozwólcie, że się podłączę. po wymianie sprzęgła w MK4 1.9 TDI, a co za tym idzie zdjęciu skrzyni biegów nie działa mi prędkościomierz, oraz wskaźnik paliwa jest jakiś chybotliwy. kostka wygląda ok, kable też. macie może jakiś pomysł w czym może leżeć wina ? czy prz zdejmowaniu skrzyni i wkłądaniu mogło coś nie zatrybić ?



rafik_xx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:31
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: rafik_xx » śr cze 10, 2009 23:57

jeżeli masz spalony taki mały bezpiecznik od świateł cofania ( nie pamietam jaki numer jutro zajrzę) to Ci nie będzie działał prędkościomierz i wskaźnik paliwa, ja tak u siebie miałem i po wymianie wszystko ok
Ostatnio zmieniony śr cze 10, 2009 23:57 przez rafik_xx, łącznie zmieniany 1 raz.



djopel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: sob maja 02, 2009 11:26
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: djopel » czw cze 11, 2009 09:29

hmm.. dziś sprawdzę światła cofania, bo patrząc na bezpieczniki wszsytko wygląda ok, ale te malutkie to nie wiadomo który jest spalony, a który nie, wszsytkie trzeba wyjąć. w każdym razie dzięki. dam znać czy zadziała.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 120 gości