Mam odpowiedź bezpośrednio od producenta
Witam
Co do podpięcia się do 12V po przekręceniu stacyjki to nie polecam tak
robić. Za każdym razem kiedy Pan włączy tylko stacyjkę i potem wyłączy
to pro-turbo będzie podtrzymywać włączoną stacyjkę pomimo, że silnik nie
pracuje.
Wiem, że VW jest problem z podłączeniem się pod kontrolkę oleju, stąd
polecam podłączyć się pod alternator(kontrolka ładowania)
Tam na pewno jest +12V kiedy silnik pracuje. I z tego co pamiętam kabel
od kontrolki ładowania idzie w wiązce do licznika więc można go w miarę
łatwo zlokalizować.
W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt.
Wiec trzeba szukać przy wiązkach od zegarów, prawdopodobnie w niebieskim złączu pin 12
lampka sygnalizacyjna alternatora, zacisk 61
jeśli ktoś dysponuje schematem - proszę o sprawdzenie.
Ostatnio zmieniony śr kwie 29, 2009 10:28 przez
korfanty, łącznie zmieniany 1 raz.