
Trochę historii


Oto mój borowik rodzinne combi w dieslu zakupiony 2 kwietnia 2008

Jest z 22 marca 2002 roku z przebiegiem 165 tys

silnik 1.9 TDI ASZ 137 PS

wersja highline :
MODEL: Bora
SILNIK: 1.9 TDI ASZ
KOLOR: LC9Z
MOC: seria 135PS i 313 NM po chipie w TUNE UP 168 PS i 391NM
MODY POD MASKĄ: Seria
ZAWIESZENIE: BYŁO Gwintowane H&R jest KW Inox BĘDZIE WEITEC V2
UKŁAD HAMULCOWY: Zaciski i jarzma z octavi RS przód 312 mm tył 256 mm tarcze i klocki ATE , przewody w stalowym oplocie
KOŁA: BYŁY Parabole z opona 205/45/17 , Monoblock (PATELNIE) z oponą 205/40/18 , RHZW2 Topline 8,5i10J z opona 215/40 i 225/40/18 BĘDZIE ARTEC L 8,5 i 9,5 J z oponą 205/40 i 215/40/18
NADWOZIE: xenon , dokładka V6 , tylna wycieraczka z MKV , zaślepki kierunkowskazów WOB , lewe małe lusterko z lupo ,całe auto zostało odświeżone lakierniczo w październiku 2010 roku
WNĘTRZE: Recaro skórzane i podgrzewane z golfa GTI , podstopnica i pedały oraz klamki i wszystkie dekory z golfa R32 , Kierownica od Scirocco i zegary z pełnym fisem
AUDIO: PIONEER F900BT
PLANY: hmm przychodzą zawsze znienacka

Tak wyglądała tuż po zakupie



Nie miałem nic przy nim robić ale po wakacjach nie mogłem się powtrzymać i zacząłem kompletować frykasy






zacząłem od gwintu


no i koła przewinęło mi się ich kilka kompletów RHZW1 8,5 i 9 J 17'





od audi TT tzw PARABOLE 7,5J 17'


Mercedesy 8J 18'

Wpadła również kierownica drewno skóra


Decyzja jednak padła na PARABOLE


Nie mam zdjęć ale później dorwałem nową dokładkę od V6 , metalowa osłona pod silnikiem .
A tak się prezentowała na PARABOLKACH







wiem wiem że powiecie ze wysoka koza ale auto służy mi do jazdy na co dzień a w dodatku nie chcę aby mi za bardzo syna wytrząsło


maj 2009
Wpadły mi pedały i podstopnica z golfa R32 i dystanse 10mm RH na tył pod parabole

Parabole poszły w polerkę wiec bora jeździła przez 2 tygodnie na s-line


czerwiec 2009
W końcu parabole wypolerowane i założone opony 205/45/17







Listopad 2009
W końcu zakupiony ORYGINALNY XENON



Grudzień 2009
Xenon już na borowiku




Styczeń 2010
Nabyłem zaślepki w błotniki WOB-a

Luty 2010
Nabyłem Fotele i kanapę RECARO z MK4 GTI



Marzec 2010 zakupiłem koła z audi s8 PATELNIE


Kwiecień 2010
14.04.2010
Nowe koła na nowy sezon juz gotowe




17.04.2010
Założyłem w końcu pedały i podstopnice od R32

Ramie tylnej wycieraczki od MK5 też już na swoim miejscu

i kilka fotek ogółu




W lipcu 2010 miałem buma zagapiłem się i zatrzymałem sie na jakimś mercedesie :/


20.09.2010 zakup małego lewego lusterka od lupo podgrzewane i elektryczne


01.11.2010 miałem lakierować tylko sam przód ale zdecydowałem sie na całe auto











21.01.2011
Zakup felg RH ZW2 TOPLINE 8,5 i 10J w 18 calach






03.04.2011
Zakup hamulców na przód 312mm i tył 256mm


Niestety tyłu nie zamontowałem bo nie pozwoliła mi na to felga na ten sezon

W sobotę i niedziele 16-17 kwiecień walczyłem z kolegą z polerką i woskowaniem auta .
na pierwszy ogień poszedł MEGUIARS ULTIMATE COMPOUND później AUTOGLYM SUPER RESIN POLISH SRP i po tym zabiegu 3 warstwy wosku COLLINITE 915




w miedzy czasie zakup nowych lamp xenonowych bo tamte zostały połamane , nowa dokładka od v6
Na dzień 27.04.2011 Czarnula wygląda tak






10 Sierpień przyszedł nowy gwint KW INOX i stabilizator od S3


18 sierpień wpada cały komplet alu dekorów z wersji R32 i gałka zminy biegów 25th


21 wrzesień Kierownica od Scirocco i zegary z pełnym fisem




7 listopad Kierownica , zegary , dekory , klamki , i gałka na swoim miejscu




19 listopada przyszedł prawie nowy bo po przebiegu około 3 tys km gwint Weietc z regulacją twardości z przodu i z tyłu



17 styczeń 2012 w końcu hamulce na tył 256 bo w tym sezonie felgi na to pozwolą



20 styczeń 2012 Zmiana radia z RCD200mp3 na Pioneer F900BT


27 styczeń 2012 w końcu przyszły skórzane boczki i podłokietnik




a także cały zestaw PDC


Montaż PDC


Doposażyłem czarnulkę również w komfortowe kierunki



a tu już PDC , Leniwiec i boczki na swoim miejscu




27.02.2012 Koła na sezon to Artec L 8,5 i 9,5 J w 18 calach






Opony na przód nowe Falken ZIEX ZE 912



opony na tył Pirelli Pzero Nero 215.40.18





26 kwiecień 2012 Korekta lakieru i nie tylko

kilka fot z prac przed i po















i oto efekt końcowy








CDN......