Problem z obrotami?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z obrotami?
Witam to mój pierwszy post na tym forum wiec witam wszystkim;)
Mam problem mianowicie posiadam Golfa 1.6 kat 75km. Golf ostatnio zaczał przerywać na wolnych obrotach nie zawsze ale dosc czesto, szczegolnie jak szybko zejde z obrotow czyli szybko np puszcze pedał gazu. Obroty wtedy spadają do ok 840 po czym skaczą do ok 1500 i tak w kółko. Zastanawiam sie co moze byc tego przyczyną bo moze to jakas pierdoła i moze ktos sie juz z tym spotkał. w Kazdym badz razie w sobote jade "podlaczyc się" pod koputer na diagnostyke i zobaczymy co dokladnie jest grane, ale do soboty jeszczae duzo czasu wiec z tąd moje pytanie. nizej zamieszczam film ktory przed chwilą nagrałem. Słychac jak pracuje silnik i widac jak skaczą obroty. Z góry dziekuje za zainteresowanie:) Pozdrawiam
http://w717.wrzuta.pl/film/64M2iuHyQMM/ ... terka_olej
tutaj link fo filmu.
Mam problem mianowicie posiadam Golfa 1.6 kat 75km. Golf ostatnio zaczał przerywać na wolnych obrotach nie zawsze ale dosc czesto, szczegolnie jak szybko zejde z obrotow czyli szybko np puszcze pedał gazu. Obroty wtedy spadają do ok 840 po czym skaczą do ok 1500 i tak w kółko. Zastanawiam sie co moze byc tego przyczyną bo moze to jakas pierdoła i moze ktos sie juz z tym spotkał. w Kazdym badz razie w sobote jade "podlaczyc się" pod koputer na diagnostyke i zobaczymy co dokladnie jest grane, ale do soboty jeszczae duzo czasu wiec z tąd moje pytanie. nizej zamieszczam film ktory przed chwilą nagrałem. Słychac jak pracuje silnik i widac jak skaczą obroty. Z góry dziekuje za zainteresowanie:) Pozdrawiam
http://w717.wrzuta.pl/film/64M2iuHyQMM/ ... terka_olej
tutaj link fo filmu.
Ostatnio zmieniony wt kwie 28, 2009 22:34 przez olej33339, łącznie zmieniany 1 raz.
A teraz zauwazyłem co mnie zainteresowało ze od łapy silnika ( tej z prawej strony zaraz za pokrywą klawiatury za wlewem od oleju ) odchodzi kabel wygladajacy na jakis masowy ma ok 2 cm grubosci i jest płaski przykrecony do tej łapy i on idzie gdzies za silnik w strone bloku ale niestety tylko wisi na tej łapie i zaznaczam wlasnie ze wisi wiec gdzie on moze isc? I od czego powinien byc?
No silniczek krokowy tez mozliwe, jutro sprawdze. Mozliwe tez ze przewody wysokiego napiecia albo swiece i tez jutro to wszystko posprawdzam. Czytałem gdzies na jakims forum jak koles zapierał sie ze to wina rozrzadu, ale to chyba bez sensu bo rozrzad nie był ruszany wiec sam by sie chyba nie przestawił.
No silniczek krokowy tez mozliwe, jutro sprawdze. Mozliwe tez ze przewody wysokiego napiecia albo swiece i tez jutro to wszystko posprawdzam. Czytałem gdzies na jakims forum jak koles zapierał sie ze to wina rozrzadu, ale to chyba bez sensu bo rozrzad nie był ruszany wiec sam by sie chyba nie przestawił.
Pozdrawiam Adam.
- 18damian18
- Mały gagatek
- Posty: 145
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 11:00
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Kontakt:
olej33339, miałem podobne objawy i tak jak kolega dziejo, napisał to silniczek krokowy, ponieważ jeszcze wachluje obrotami to nie padł całkowicie, jeśli sytuacja z wachlowaniem się powtórzy to na rozgrzanym silniku odłącz wtyczkę od niego, powinien się silnik ustabilizować na jakiś obrotach z przedziału tego falowania, myślę że przeczyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego w benzynie może tylko pomóc, po tych operacjach zrób reset komputera
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 183 gości