RP drzy po odpaleniu, faluja obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Belmondo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pn gru 11, 2006 16:17
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

RP drzy po odpaleniu, faluja obroty

Post autor: Belmondo » wt kwie 28, 2009 18:26

Witam wszystkich mam nadzieje ze ktoś mi doradzi. Mam problemy z silnikiem w moim golfie mk2 z silnikiem 1800 RP 90km. A mianowicie jak się go zapali to jakoś drży silnik falują obroty. Jak chce się przejechać kawałek ja mu w pedał a on tylko buuuu i nic się nie dzieje czasami coś tam załapie i podjedzie kawałek. Jak się doda gazu to słychać w mono wtrysku taki głuchy dziwek no właśnie takie buuuu. Nie wiem co to może być za przypadłość ale właśnie dzisiaj wpakowałem 200zl w kable świece kopułkę i palec. i co i nic nawet gorzej chodzie :/ . Proszę o pomoc bo muszę jechać tym golfem 100km i nie wiem jak to zrobić.
Ostatnio zmieniony wt kwie 28, 2009 21:52 przez Belmondo, łącznie zmieniany 1 raz.



CQ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:04
Lokalizacja: Wieluń/Wrocław/Katowice

Post autor: CQ » wt kwie 28, 2009 18:31

oj to kolego troche roboty bedziesz mial. LPG jest? Jeśli tak to czy na LPG i benzynie to samo?
Do sprawdzenia wężyki podciśnienia,podstawa wtrysku,sonda itd na uszczelce pod głowicą koncząc. Darowałbym sobie tą trasę zanim tego nie doprowadzisz bo gdzies staniesz po drodze.
Ostatnio zmieniony wt kwie 28, 2009 18:32 przez CQ, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Belmondo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pn gru 11, 2006 16:17
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Post autor: Belmondo » wt kwie 28, 2009 18:42

LPG nie ma bo jakoś nie uznaje gazu. Wykręcałem świecę to nie zarzucone olejem wiec chyba uszczelka odpada. powiem szczerze ze z rana wykręciłem pompkę paliwa by spradzic czy jest jakis syf na sitku bo filter paliwa wymienilem. I poprawy nie byloe strrzelal parskal ale jakos wpodloge i nie wiem cos mu sie odblokowalo i przez pewien czas chodzil dobrze. naprawde nie wiem co mu sie dzieje

[ Dodano: 28 Kwi 2009 18:44 ]
Apropo tej sondy, nie wiem czy moze to byc istotne ale jak zgasze silnik to tak jakby cos syczalo pod kolektorem dolotowym ?? dziwne


Jedno serce, jedno bicie, VW ponad życie

CQ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:04
Lokalizacja: Wieluń/Wrocław/Katowice

Post autor: CQ » wt kwie 28, 2009 18:59

Belmondo pisze:LPG nie ma bo jakoś nie uznaje gazu. Wykręcałem świecę to nie zarzucone olejem wiec chyba uszczelka odpada. powiem szczerze ze z rana wykręciłem pompkę paliwa by spradzic czy jest jakis syf na sitku bo filter paliwa wymienilem. I poprawy nie byloe strrzelal parskal ale jakos wpodloge i nie wiem cos mu sie odblokowalo i przez pewien czas chodzil dobrze. naprawde nie wiem co mu sie dzieje

[ Dodano: 28 Kwi 2009 18:44 ]
Apropo tej sondy, nie wiem czy moze to byc istotne ale jak zgasze silnik to tak jakby cos syczalo pod kolektorem dolotowym ?? dziwne
sprawdz podstawe wtrysku. poruszaj nim w czasie pracy czy nie ma poprawy.



Awatar użytkownika
Belmondo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pn gru 11, 2006 16:17
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Post autor: Belmondo » wt kwie 28, 2009 19:22

chodzi o ta gumę pod wtryskiem to ja wymieniłem



Awatar użytkownika
marcin 78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: wt lut 10, 2009 20:13
Lokalizacja: EL

Post autor: marcin 78 » wt kwie 28, 2009 20:18

A z tyłu masz jeszcze dwa podciśnienia


Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB

Awatar użytkownika
Belmondo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pn gru 11, 2006 16:17
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Post autor: Belmondo » wt kwie 28, 2009 20:46

wszystko jest ok kolega jutro zaciągnie mnie do mechanika i mechanik obejrzy sondę i jak sonda będzie dobra to będzie szukał dalej :)

[ Dodano: 28 Kwi 2009 20:48 ]
sorki za minkę :) miała być :(

[ Dodano: 28 Kwi 2009 20:52 ]
Aha wszystko ok z tymi przewodami z podciśnienia oczywiście



CQ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:04
Lokalizacja: Wieluń/Wrocław/Katowice

Post autor: CQ » śr kwie 29, 2009 09:36

Belmondo pisze:wszystko jest ok kolega jutro zaciągnie mnie do mechanika i mechanik obejrzy sondę i jak sonda będzie dobra to będzie szukał dalej :)
no to będzie świetna ta wzrokowa diagnoza sondy ;)



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr kwie 29, 2009 10:10

pierwsza sprawa to tak jak koledzy pisza podcisnienie , wyprzedzenie zapłonu miedzy innymi , jak ten mechanik jest takio dobry ze potrafi ocenic sonde wzrokowo , to niech sprawdzi Ci rozrzad i zapłon :)
mozesz jeszcze sprobowac czegos takiego co zazwyczaj rpkom pomaga :D
erset ECU , mozesz odpiac wtyczke od tego kompa na podszybiu, taka szeroka wtyczka , jest tam zawleczka w głebi , wciska sie ja i tamta strona gdzie zawleczka odciagasz wtyczke od kompa, poczekaj 15 minut , a mozesz tez odpiac akumulator, ale u mnie nie zawsze to pomagało.

mnie to wyglada na sonde, sprobój ja odpiac wogole , komp przejdzie w stan taki awaryjny , bedzie wiecej podlewal paliwa, ale oborty powinny sie ustatkowac, da sie jezdzic, ale pali jak smok :) ( wiem bo przerabialem takie cos :) )


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » śr kwie 29, 2009 17:47

a mnie troche to wyglada na niebieski czujnik temperatury



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr kwie 29, 2009 17:58

Jacenty85 pisze:a mnie troche to wyglada na niebieski czujnik temperatury
ciepły by ciezko zapalał, to moze byc jakis trop,.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
sle
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: czw lis 08, 2007 15:27
Lokalizacja: opole/śląsk

Post autor: sle » śr kwie 29, 2009 18:03

żeby sobie sondę sprawdzić to nie trzeba zaraz do mechanika jechać. Miernik w dłoń i do roboty. W kilku tematach było opisane jak i co...


dekoracje weselne, florystyka -> prv

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 129 gości