Regulacja LDA
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
do tego służą duże silniki a nie małe
jak zwiększasz moc silnika to do wykorzystywania przez krótką chwilę a nie do butowania na trasie
ja mam co prawda 1,9 ale co z tego że nie puchnie jak z tak podkręconym silnikem temperatura po dojściu do 170km/h i zatrzymaniu ; maska do góry a muszla gorąca turbiny aż świeci na czerwono
o kolektorze to nie wspomnę.
wyobraź sobie co się wewnątrz silnika dzieje tym bardziej jeśli nie masz IC
u mnie on całkowicie zakrywa chłodnicę i to z zapasem
[ Dodano: 09 Kwi 2009 22:54 ]
ajurczuk, numery są nie czytelne
i jest to pompa z częściowo sterowanym elektronicznie kątem wtrysku
P.S. masz koło pasowe od tej pompy oraz jej piastę bo ja takiego poszukuję z regulacją na "fasolkach"?
jak zwiększasz moc silnika to do wykorzystywania przez krótką chwilę a nie do butowania na trasie
ja mam co prawda 1,9 ale co z tego że nie puchnie jak z tak podkręconym silnikem temperatura po dojściu do 170km/h i zatrzymaniu ; maska do góry a muszla gorąca turbiny aż świeci na czerwono
o kolektorze to nie wspomnę.
wyobraź sobie co się wewnątrz silnika dzieje tym bardziej jeśli nie masz IC
u mnie on całkowicie zakrywa chłodnicę i to z zapasem
[ Dodano: 09 Kwi 2009 22:54 ]
ajurczuk, numery są nie czytelne
i jest to pompa z częściowo sterowanym elektronicznie kątem wtrysku
P.S. masz koło pasowe od tej pompy oraz jej piastę bo ja takiego poszukuję z regulacją na "fasolkach"?
Autostrad to u mnie nie ma, mody silnika są głównie w celu usprawnienia wyprzedzania, a nie pałowania z V-max. Jeśli temperatura silnika rośnie ponad normę, to tylko od stania w korku. Do szybkiej jazdy to ja mam inny pojazdtwardy pisze:gorzej długie butowanie na autostradzie z butem w podłodze - podkręcony silnik na wysokich obrotach i temperatura rośnie silnik puchnie
Witam
w piątek podkręciłem dawkę na pompie o 90 st. i zwiększyłem ciśnienie doładowania na
1,2 bar dodam że na liczniku jest 313 tyś km ale wracając do sprawy auteczko zbiera się
z dołu o wiele lepiej i na niskich obrotach z rury wydobywa się piękny czarny dymek ( wspomnę że mam eko pompę) ale jak zaczyna tórbawka wytwarzać ciśnienie w granicy 0,4 bara to dymek ustępuję i czuję się różnice...... jeszcze IC może co nieco pomoże
czekam jeszcze na kierownicę powietrza...... jak to wszystko złoże do kupy to dam znać jak to działa 1Z już mają problemy z dotrzymaniem kroku.....
Pozdrawiam......
w piątek podkręciłem dawkę na pompie o 90 st. i zwiększyłem ciśnienie doładowania na
1,2 bar dodam że na liczniku jest 313 tyś km ale wracając do sprawy auteczko zbiera się
z dołu o wiele lepiej i na niskich obrotach z rury wydobywa się piękny czarny dymek ( wspomnę że mam eko pompę) ale jak zaczyna tórbawka wytwarzać ciśnienie w granicy 0,4 bara to dymek ustępuję i czuję się różnice...... jeszcze IC może co nieco pomoże
czekam jeszcze na kierownicę powietrza...... jak to wszystko złoże do kupy to dam znać jak to działa 1Z już mają problemy z dotrzymaniem kroku.....
Pozdrawiam......
- yokubik22
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: czw maja 01, 2008 20:27
- Lokalizacja: Pokój/Opole
- Kontakt:
Chopaki pomocy co zrobic!!
Jaki kupic bostpin bo sa 2 rodzje ktory lepszy?mam mk3 1.9TD "aaz"
co mozna z niego wyciagna??mozna o jakies dobre info na priv?
Jaki kupic bostpin bo sa 2 rodzje ktory lepszy?mam mk3 1.9TD "aaz"
co mozna z niego wyciagna??mozna o jakies dobre info na priv?
...TAK TO JEST ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1919616&highlight=#1919616
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=26ec930cb3c00eee][img]http://images46.fotosik.pl/230/26ec930cb3c00eeem.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1919616&highlight=#1919616
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=26ec930cb3c00eee][img]http://images46.fotosik.pl/230/26ec930cb3c00eeem.jpg[/img][/url]
- wegi
- Użytkownik
- Posty: 337
- Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
- Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
- Kontakt:
po założeniu PINa od 1,6 i przejechaniu ok.1500 km zauważyłem cieknącą ropę (właściwie mieszankę z olejem - taką jak pod membraną) z tego gumowego odpowietrznika LDA, nie jest to wielka ilość ale pod tym odpowietrznikem jest troche mokro.
Czy mam przekręcic PIN na mniejsze wycięcie, bo jest na max.wycieciu?
Czy mam przekręcic PIN na mniejsze wycięcie, bo jest na max.wycieciu?
mialem to samo...jak obrocilem PIN mniejszym wcieciem...(czyli oslabilem troche) to jest normalnie...po założeniu PINa od 1,6 i przejechaniu ok.1500 km zauważyłem cieknącą ropę (właściwie mieszankę z olejem - taką jak pod membraną) z tego gumowego odpowietrznika LDA, nie jest to wielka ilość ale pod tym odpowietrznikem jest troche mokro.
osobiscie smigam teraz na okolo 50% wciecia.....
podepne sie moze przy okazji i zapytam..
kiedys pisalem, ze dosc dziwnie mi sie turbo zachowuje (K14)...
jak depne to ladnie doladowanie rosnie tak do wartosci ponad 1 bar nawet do 1,3 bara czasami, a potem gwaltownie spada ( slychac tak jakby sie cos dlawilo) i zatrzymuje sie na 0.8 bara... czy ktos wie czego to moze byc wina ??
niczemu ale bedziesz mial mega mula, nie lepiej delikatniej z pedalem sie obchodziclipasvw pisze:Panowie wpadłem na pomysł zastosowania elektrozaworu między turbo a LDA w związku z tym że mam krótka skrzynię i jak jadę w trasę o mam duże spalanie bo chcąc jechać ok 100-120 km/h to mam ok 3tys obr/min. Wiec jakbym jechał gdzieś na spokojnie to powietrze miałbym odcięte a jeżeli chciałbym poszaleć to włączył bym zawór i powietrze by poszło Więc tu moje pytanie czy całkowite odcięcie powietrza do LDA niczemu nie przeszkadza??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość