Pisk przy kręceniu kierownicą

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

p
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: sob maja 19, 2007 21:24
Lokalizacja: PO

Pisk przy kręceniu kierownicą

Post autor: p » wt kwie 28, 2009 17:46

Dzisiaj podczas jazdy do domu zapaliła mi się kontrolka od akumulatora dodatkowo jak kręce kierownicą to słychać pisk, co to może być? Pasek jest cały.


MKIV ALH

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » wt kwie 28, 2009 18:14

ślizgający się pasek na wyrąbanej rolce którą on napędza. pasek klinowy napędza układ wspomagania oraz alternator ( dlatego świeci się ładowanie ) i przy skręcaniu słyszysz pisk bo się przy większym oporze ślizga. nie jestem specem ale wydaje się mi to logiczne. sprawdz jeszcze poziom płynu od układu wspomagania
Ostatnio zmieniony wt kwie 28, 2009 18:15 przez PELE, łącznie zmieniany 1 raz.



p
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: sob maja 19, 2007 21:24
Lokalizacja: PO

Post autor: p » wt kwie 28, 2009 18:20

sprawdzilem i pasek jest luzny :grrr: jutro mam podjechac do mechanika do ktorego mam 10km mozna z tym jechac bez problemow?
Ostatnio zmieniony wt kwie 28, 2009 18:20 przez p, łącznie zmieniany 1 raz.


MKIV ALH

Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » wt kwie 28, 2009 18:27

u Ciebie chyba pompa wody napędzana jest z rozrządu więc nie zagotujesz auta, jedz sobie spokojnie i nie katuj auta to pewnie dojedziesz, może Ci zgasnąć auto jak nie masz ładowania i po prostu rozładować się aku :zakrecony: tragedi nie powinno być

jak będziesz kupował pasek wybierz Contitecha pasek wielorowkowy, nie jest jakiś mega drogi u siebie dałem coś około 130 zł http://img525.imageshack.us/img525/9324 ... icavf9.jpg
Ostatnio zmieniony wt kwie 28, 2009 18:27 przez PELE, łącznie zmieniany 1 raz.



p
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: sob maja 19, 2007 21:24
Lokalizacja: PO

Post autor: p » wt kwie 28, 2009 18:41

ok dzieki za pomoc. z tego co mowil mechanik przez tel mogl strzelic ten amortyzator co napina pasek, bo pasek jest w calosci tyle ze luzny...
Ostatnio zmieniony wt kwie 28, 2009 18:42 przez p, łącznie zmieniany 1 raz.


MKIV ALH

daro1976
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 21:26
Lokalizacja: płock

Post autor: daro1976 » wt kwie 28, 2009 19:58

prawdopodobnie stanął ci napinacz, strawdż też jak się ma sprzęgiełko jednokierunkowe alternatora, może telepie kołem wału itd



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » śr kwie 29, 2009 01:11

Rolka zwrotna pomiędzy kołem alternatora a pompą klimy albo właśnie sam mechanizm napinacza.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 178 gości