Odpali rano ale po 15 min gasnie i nie chce znow odpalic
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Odpali rano ale po 15 min gasnie i nie chce znow odpalic
Witam mam golfa 3 2,0 gti i mam z nim duze problemy
auto po odstaniu nocy odpali ale po ok. 15min gasnie i niechce odpalic sprawdzalem cewke i cewka jest dobra pozatym mam 2 na zmiane a i tak z glownego kabla niema iskry
co robic bo nie mam pojecia
auto po odstaniu nocy odpali ale po ok. 15min gasnie i niechce odpalic sprawdzalem cewke i cewka jest dobra pozatym mam 2 na zmiane a i tak z glownego kabla niema iskry
co robic bo nie mam pojecia
Ostatnio zmieniony wt kwie 28, 2009 21:41 przez bmp20, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam.
Sprawdź czujnik halla w aparacie zapłonowym.
Pozdrawiam
Sprawdź czujnik halla w aparacie zapłonowym.
Pozdrawiam
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/5496][img]http://www.motostat.pl/user_images/5496/icon4.png[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 631
- Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:04
- Lokalizacja: Wieluń/Wrocław/Katowice
Re: Problem z golfem
Jeśli ostygnie i odpala to tak jak pisze BzyTek do sprawdzenia hall.bmp20 pisze:Witam mam golfa 3 2,0 gti i mam z nim duze problemy
auto po odstaniu nocy odpali ale po ok. 15min gasnie i niechce odpalic sprawdzalem cewke i cewka jest dobra pozatym mam 2 na zmiane a i tak z glownego kabla niema iskry
co robic bo nie mam pojecia
A kable dobre?
[ Dodano: Wto Kwi 28, 2009 18:23 ]
weź pierwszy lepszy miernik i na ciągłość obwodu sprawdz kabel z cewki do aparatu. jak walnięty calkowicie lub nie łączy to będziesz wiedział.
Ostatnio zmieniony wt kwie 28, 2009 18:25 przez CQ, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Problem z golfem
CQ pisze:Jeśli ostygnie i odpala to tak jak pisze BzyTek do sprawdzenia hall.bmp20 pisze:Witam mam golfa 3 2,0 gti i mam z nim duze problemy
auto po odstaniu nocy odpali ale po ok. 15min gasnie i niechce odpalic sprawdzalem cewke i cewka jest dobra pozatym mam 2 na zmiane a i tak z glownego kabla niema iskry
co robic bo nie mam pojecia
A kable dobre?
[ Dodano: Wto Kwi 28, 2009 18:23 ]
weź pierwszy lepszy miernik i na ciągłość obwodu sprawdz kabel z cewki do aparatu. jak walnięty calkowicie lub nie łączy to będziesz wiedział.
mam 2 kable i raczej 2 nie sa trafione.
czujnik jest pod palcem?? i jak sprawdzic czy dziala??
Jak sterownik nie dostanie sygnału z czujnika halla nie da iskry ani nie poda paliwa.kelebrion pisze:co ma czujnik halla jak z jak nie ma iskry na kablu od cewki?? nawet do halla prad nie dochodzi!
Pozdrawiam
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/5496][img]http://www.motostat.pl/user_images/5496/icon4.png[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
bmp20, typ silnika musisz znać, starsze GTI mają tylko czujnik halla, nowsze jeszcze czujnik obrotów wału i w nich on odpowiada za iskrę. A o sprawdzaniu halla było wiele razy, wystarczy użyć wyszukiwarki z dołu strony. Przy czym szybciej nawet mając dostęp podmienić aparat zapłonowy na sprawny dla próby
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Paweł Marek pisze:bmp20, typ silnika musisz znać, starsze GTI mają tylko czujnik halla, nowsze jeszcze czujnik obrotów wału i w nich on odpowiada za iskrę. A o sprawdzaniu halla było wiele razy, wystarczy użyć wyszukiwarki z dołu strony. Przy czym szybciej nawet mając dostęp podmienić aparat zapłonowy na sprawny dla próby
typ silnika 2E to raczej ten starszy model auto jest z 92r.
gdybym mial pewnosc to bym kupil nowy aparat ale nie mam takiej pewnosci (czy to napewno ta przyczyna)
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
skoro masz tyle kasy to może nowy silnik od razu:) takie rzeczy kupuje sie ze szrotu ok 100-150 zeta, albo sam czujnik halla się wymienia za ok 80-120 zeta. Piersza opcja jest szybsza. Tylko trzeba miec pewnośc co się zpesuło, a tą zyskasz dotykając srodkowym kablem czujnika do masy lub plusa już nie pamietam, na włączonym zapłonie i wtedy patrzysz czy pojawia się iskra, jeśli tak to hall padłbmp20 pisze:to bym kupil nowy aparat
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 120 gości